מלונות מומלצים באזור סנטה קרוצ’ה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור סנטה קרוצ'ה בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים באזור סנטה קרוצ’ה בונציה

Hotel Antiche Figure

⭐⭐⭐
מלון אנטיק פיגאר (Hotel Antiche Figure) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Cà Zusto Venezia

⭐⭐⭐⭐
מלון קה זוסטו ונציה (Hotel Cà Zusto Venezia) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Olimpia Venice, BW Signature Collection

⭐⭐⭐
מלון אולימפיה ונציה (Hotel Olimpia Venice, BW Signature Collection) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Al Duca Di Venezia

⭐⭐⭐
מלון אל דוקה די ונציה (Hotel Al Duca Di Venezia) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בונציה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור סנטה קרוצ’ה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים באזור סנטה קרוצ'ה

סנטה קרוצ׳ה (Santa Croce) הינו הרובע המערבי של ונציה, והוא למעשה שער הכניסה של ונציה מהים ומהכביש כיוון שכאן ממוקמים נמל ונציה, תחנת האוטובוס המרכזית ומגרשי החניה של העיר. האתרים המרכזיים של הרובע נמצאים בעיקר בחלקו המזרחי וכוללים את פאלאצו מוצ’ניגו (Palazzo Mocenigo), כנסיית סן ג’אקומו דל’אוריו (San Giacomo dell’Orio) וכנסיית סן סימון פיקולו (San Simeone Piccolo).

בסנטה קרוצ׳ה פועלים יותר מ-150 בתי מלון, רובם הגדול בדירוג של שלושה כוכבים, לצד דירות אירוח רבות והוסטלים. עם זאת, אפשר למצוא פה גם מספר מלונות בדירוג של ארבעה כוכבים המעניקים לינה יוקרתית יותר. הריכוז הגדול של המלונות הוא באיזור פאלאצו מוצ’ניגו, בחלקו המזרחי של הרובע, ככל שמתקרבים לרובע סן פולו. אך ניתן כאמור למצוא מגוון מלונות בכל שטחי הרובע.בין המלונות המומלצים באיזור סנטה קרוצ׳ה ניתן למנות את מלון אנטיק פיגורה (Hotel Antiche Figure), מלון קה זוסטו ונציה (Hotel Cà Zusto Venezia), מלון בסט ווסטרן אולימפיה ונציה (Best Western Hotel Olimpia Venezia) ומלון אל דוקה די ונציה (Hotel Al Duca Di Venezia).

המלצות על מלונות באזור סנטה קרוצ’ה בונציה

  • זהו איזור מומלץ במיוחד למגיעים עם רכב לונציה ומעוניינים לחנות אותו בעיר על אך המחיר. חלקו המערבי של הרובע הוא האזור היחידי בונציה בו מורשית תנועה של מכוניות. יש פה ריכוז גדול של מגרשי חניה, כך שהדרך מהחניון למלון לא תיקח המון זמן ולא תדרוש הסחבות מיותרת (למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה, השכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה). בנוסף אזור זה מתאים למי שרוצה ללון באזור תחנת ההגעה עם הרכבת / אוטובוס לונציה (התחבורה הציבורית המגיעה לעיר עוצרת בפיאצלה רומא).
  • זהו איזור מומלץ לחופשה זולה בעיר, המרחק מסן מרקו וגשר ריאלטו לא גדול מאוד, אך גדול מספיק כדי להשפיע על מחירי המלונות לטובה. כמו כן, קיים באיזור היצע לא מבוטל של מלונות ברמת ארבעה כוכבים המעניקים לינה יוקרתית תמורת מחיר נוח. מומלץ לבחור מלון הממוקם בקרבת התעלה הגדולה, על מנת להתנייד בקלות יותר בעיר (למידע נוסף על סירת האוטובוס ואפורטו). אך יש לקחת בחשבון כי המיקום האטרקטיבי עלול לייקר את המחיר ולכן למי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה מומלץ דווקא להתרחק מהתעלה (למידע נוסף על ונציה בחינם ומלונות לחופשה זולה בונציה).
  • זהו איזור מומלץ ללינה עבור מי שמטיילים עם ילדים – הוא נחשב לרובע פחות מרכזי, מה שמאפשר למצוא אפשרויות לינה זולות יותר ומרווחות. כמו כן, יש באיזור זה ריכוז גבוה של דירות אירוח המתאימות במיוחד למשפחות (למידע נוסף על ונציה עם ילדים ומלונות למשפחות בונציה).

 



Booking.com