מלונות מומלצים באזור סן פולו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור סן פולו בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים באזור סן פולו בונציה

מתןך האתר הרשמי של Ca’ Angeliמתןך האתר הרשמי של Ca’ Angeli

Ca’ Angeli

מלון קה’ אנג’לי (Ca’ Angeli) – מקם אירוח B&B . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Palazzetto Madonna

⭐⭐⭐⭐
מלון פאלאצטו מדונה (Palazzetto Madonna) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Sogno di Giulietta e Romeo

⭐⭐⭐
מלון סוגנו די יוליה ורומאו (Sogno di Giulietta e Romeo) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Antica Locanda Sturion Residenza d’Epoca

⭐⭐⭐
מלון אנטיקה לוקנדה סטוריון רזידנצה ד’אפוקה (Antica Locanda Sturion Residenza d’Epoca) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור סן פולו הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בונציה ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות מומלצים באזור סן פולו

סן פולו (San Polo) הינו הרובע הקטן של ונציה, שנמצא בסמוך למרכז התיירותי של סן מרקו ומחובר אליו באמצעות גשר ריאלטו. הרובע נקרא על שם הכנסייה הנמצאת בו – כנסיית סן פולו די ונציה. הרובע מהווה את המרכז העסקי של העיר ונציה, פה נמצא גם השוק המרכזי של העיר – שוק ריאלטו. בין האתרים המרכזיים ברובע תמצאו את בזיליקת סנטה מריה גלוריוזה דיי פרארי וסקואולה גראנדה די סן רוקו.

בסן פולו פועלים כ-150 בתי מלון, כאשר ברוב המקרים מדובר בדירות אירוח או מלונות בעלי דירוג כוכבים נמוך יחסית. הריכוז הגדול של המלונות נמצא בסמוך לגשר ריאלטו ולתעלה הגדולה (למידע נוסף על מלונות ליד גשר ריאלטו ומלונות מסביב לתעלה הגדולה).בין המלונות המומלצים באיזור סן פולו ניתן למנות את מלון קה’ אנג’לי (Ca’ Angeli), מלון פאלאצטו מדונה (Palazzetto Madonna), מלון סוניו די ג’ולייטה אה רומאו (Sogno di Giulietta e Romeo) ומלון אנטיקה לוקאנדה סטוריון (Antica Locanda Sturion).

המלצות על מלונות באזור סן פולו בונציה

  • מומלץ לבחור מלון הממוקם בקרבת התעלה הגדולה, על מנת להתנייד בקלות בעיר. אך יש לקחת בחשבון כי המיקום האטרקטיבי עלול לייקר את המחיר ולכן למי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה מומלץ דווקא להתרחק מהתעלה (למידע נוסף על ונציה בחינם ומלונות לחופשה זולה בונציה). ככלל ככל שהמלון יהיה יותר קרוב לגשר הריאלטו מחירו יהיה יותר גבוהה (ראה גם מלונת ליד גשר הריאלטו בונציה)
  • חשוב לדעת, ונציה כולה צפופה וזהו האזור הצפוף ביותר, החדרים פה יכולים להיות לעיתים מאוד קטנים (חדר זוגי של 10 מ”ר זה לא דבר חריג בכלל).
  • יש לקחת בחשבון שאזור זה יכול להיות מאוד רועש בעונות השיא, למי שנושא זה מפריע לו מומלץ לוודא שהחלונות בחדרי המלון אטומים לרעש.
  • איזור זה מרוחק יחסית מרובע סנטה קרוצ׳ה, שם ממוקמי מגרשי החניה של העיר, ולכן פחות מתאים למגיעים עם רכב לעיר או למי שרוצים להיות קרובים לתחנה של התחבורה הציבורית המגיעה אל העיר (למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה, השכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • מלבד החורף מומלץ מאוד להזמין לאזור זה חדרים זמן רב מראש.

 



Booking.com