מלונות מומלצים באזור הגטו היהודי

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור הגטו היהודי של ונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 דירות ומלונות מומלצים באזור הגטו היהודי בונציה

מתןך האתר הרשמי של Kosher House Giardino Dei Melograniמתןך האתר הרשמי של Kosher House Giardino Dei Melograni

Kosher House Giardino Dei Melograni

מלון קושר האוס ג’יארדינו דיי מלוגראני (Kosher House Giardino Dei Melograni) – מלון . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Locanda del Ghetto

בית הארחה לוקנדה דל גטו (Locanda del Ghetto) – בית ההארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ai Cavalieri di Venezia

⭐⭐⭐⭐
מלון איי קוואליירי די ונציה (Hotel Ai Cavalieri di Venezia) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ai Cavalieri di Venezia

⭐⭐⭐⭐
מלון איי קוואליירי די ונציה (Hotel Ai Cavalieri di Venezia) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור הגטו היהודי הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בונציה ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות מומלצים באזור הגטו היהודי

הגטו היהודי (Venetian Ghetto) הינו למעשה חלק מרובע קאנארג׳ו, הרובע הצפוני ביותר בונציה. הגטו מחולק לגטו החדש (Ghetto Nuovo) וסמוך לו הגטו הישן (Ghetto Vecchio). אך אל תתנו לשמות לבלבל אתכם, כי למעשה הגטו החדש הוא הגטו העתיק יותר, והגטו הישן הוא החדש מביניהם.

הגטו הוקם ב-1516 ע״י הרפובליקה הונצית עקב גזרות ואיסורים על יהודי ונציה. רק ב-1797 כבש נפוליאון את איטליה ושיחרר את הגטו. כיום הקהילה היהודית של ונציה עדיין פעילה ומונה כ-500 חברים, רובם אינם מתגוררים עוד בגבולות הגטו אך הם עדיין מגיעים אליו מדי יום כדי להשתמש בשירותי הדת הרבים שהוא מציע (למידע נוסף על ונציה והיהודים).

הגטו כולל שני בתי כנסת פעילים (ועוד שלושה בהם נערכים סיורים מודרכים), בית חב״ד, מסעדות כשרות, מאפיה ומספר מלונות כשרים, ולכן הוא בחירה מעולה ללינה עבור דתיים ושומרי מסורת המגיעים לונציה. בגטו קיים ריכוז גבוה מאוד של דירות אירוח, B&B ואכסניות.

בין המלונות המומלצים באיזור הגטו היהודי ניתן למנות מלונות כמו מלון קושר האוס ג’יארדינו דיי מלוגראני (Kosher House Giardino Dei Melograni), לוקנדה דל גטו (Locanda del Ghetto), מקום האירוח קוקדרילו אפרטמנט (Coccodrillo Apartment) ומקום האירוח בוטיק אפארטמנטס (Boutique Apartments).

המלצות על דירות ומלונות באזור הגטו היהודי בונציה

 



Booking.com