מלונות מומלצים לדתיים ושומרי מסורת בונציה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לדתיים ולשומרי מסורת למצוא את המלון המתאים ביותר בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

5 דירות ומלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת בונציה

Arcadia Boutique Hotel

⭐⭐⭐
מלון ארקדיה (Arcadia Boutique Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Kosher House Giardino Dei Melograni

⭐⭐⭐⭐⭐
קושר האוס ג’יארדינו דיי מלוגראני (Kosher House Giardino Dei Melograni) – מלון חמש כוככבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Locanda del Ghetto

בית ההארחה לוקנדה דל גטו (Locanda del Ghetto) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Appartamento al Ghetto Vecchio

דירת אל גטו וקיו (Appartamento al Ghetto Vecchio) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Ca’ Francesco

מקום האירוח קה פרנצ’סקו (Ca’ Francesco) – דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

בעונה זו הביקוש ללינה בונציה הולך ועולה ככל שאנחנו מתקרבים אל הקיץ, ויגיע לשיאו בחודשים יולי ואוגוסט. בסופי שבוע כבר החודש יהיו מקומות בהם לא יוותרו חדרים פנויים או דירות פנויות. בגלל צמצום האפשרות הזה, לצד הצורך בהתאמת מקום הלינה לקרבה למקומות יהודים או לשמירת שבת, מומלץ מאוד להזמין מקום לינה כמה שבועות מראש (במיוחד לסופי שבוע או במידה ומתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ). ניתן לבצע הזמנה מראש בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות עם ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות עד למועד החופשה שלכם (חשוב מאוד לשים לב עד איזה תאריך ושעה ניתן לבטל בחינם).

מידע כללי על מלונות לדתיים ושומרי מסורת בונציה

הצרכים של שומרי מסורת בכל האמור ללינה ומלונות בונציה – מסתכמים בכמה היבטים שמשתנים גם בין סוגי התיירים השונים (לא כולם מקפידים על כל נושא באותה רמת הקפדה). באופן הבסיס ביותר, מדבור בצורך בלינה שמאפשרת השגת אוכל כשר בקלות, ולינה שמאפשרת שמירת שבת (מלונות עם חדרים שניתן לפתוח עם מפתח ולא באמצעות קוד או כרטיס דיגיטלי, לינה בקומות נמוכות שלא דורשות עליה במעלית, אפשרות להליכה רגלית לאתרי העיר מחד ובית כנסת פעיל מאידך). מידע מורחב, טיפים והמלצות לדתיים ושומרי מסורת בונציה תוכלו למצוא בעמוד הבא.
לכן אנו ממליצים פעמים רבות לתיירים שומרי מסורת למצוא דירה טובה זאת מכיוון שרוב הדירות כוללות מטבח מאובזר בו תוכלו לבשל אוכל כשר שקניתם או הבאתם מהבית, וכמו כן פוטר את בעיית הכרטיס הדיגיטלי בכניסה לחדר. למי שבכל זאת רוצה את השירות והתנאים של מלון – מומלץ להתמקד בחיפוש מלון בעיקר באיזור הגטו היהודי (Venetian Ghetto) ורובע קאנארג׳ו (למידע נוסף על מלונות באזור הגטו היהודי ומלונות באזור קאנארג’ו), שם תוכלו ליהנות ממלונות כשרים לצד מסעדות כשרות – אין חובה לקחת מלון או דירה ברובע עצמו אפשר למצוא גם למצוא מלונות במרחק הליכה מאזור זה למשל מלונות בחלק הצפוני של סנטה קרוצ׳ה ומלונות בחלק הצפוני של אזור קסטלו. כיום הקהילה היהודית של ונציה עדיין פעילה ומונה כ-500 חברים, רובם אינם מתגוררים עוד בגבולות הגטו אך הם עדיין מגיעים אליו מדי יום כדי ליהנות משירותי הדת הרבים שהוא מציע (למידע נוסף על ונציה והיהודים).

תשובות לשאלות נפוצות על לינה לדתיים ושומרי מסורת בונציה

בין מקומות הלינה בונציה המומלצים לשומרי שבת ניתן למנות את:

מלון Eurostars Residenza Cannaregio - מלון שמאפשר למבקרים בו להשתמש במפתחות רגילים ולא רק מפתחות אלקטרונים, ומשאיר את דלת הלובי פתוחה בשבת. בנוסף, מלון זה נמצא ליד בית חב"ד, בתי כנסת ומקומות כשרים.

Rimon Place-Kosher- מלון שנמצא בתוך הגטו היהודי ובמרחק של 2 דקות הליכה מבית הכנסת. המלון מגיש ארוחת בוקר כשרה ומאפשר להיכנס לחדרים באמצעות מפתח רגיל, כך שהוא אידיאלי עבור שומרי שבת. במקום יש גם אמבטיות מקווה.

Locanda del Ghetto-  בית הארחה המגיש ארוחת בוקר כשרה ומתאים לשומרי שבת. בית ההארחה ממוקם בגטו היהודי נמצא במרחק 3 דקות הליכה מבית חב"ד, 2 דקות הליכה מהמוזיאון היהודי של ונציה ו-4 דקות הליכה מפאלאצו לאביה‎.

מקומות הלינה המומלצים שקרובים לבית החב"ד של ונציה הם:

Guglie Apartment- דירה הממוקמת בגטו היהודי ונמצאת במרחק 3 דקות הליכה מבית חב"ד, 2 דקות הליכה מהמוזיאון היהודי של ונציה, 3 דקות הליכה מפאלאצו לאביה‎‏  ו-12 דקו הליכה מפונדאקו דיי טורקי‎‎‏.

Colors' Home- דירה הממוקמת בגטו היהודי ונמצאת במרחק 2 דקות הליכה מבית חב"ד, דקת הליכה מהמוזיאון היהודי של ונציה ו-5 דקות הליכה מפאלאצו לאביה‎‏.

Locanda del Ghetto- בית הארחה המתאים לשומרי שבת ומגיש ארוחת בוקר כשרה. בית ההארחה ממוקם בגטו היהודי ונמצא במרחק 3 דקות הליכה מבית חב"ד, 2 דקות הליכה מהמוזיאון היהודי של ונציה ו-4 דקות הליכה מפאלאצו לאביה‎.

Mario Apartment 1479- דירה בעלת מטבח, מקרר, כיריים, פינת אוכל  הנחשבת לגדולה ביחס לדירות אחרות בונציה. הדירה ממוקמת במרחק של שתי דקות הליכה מבית חב״ד.

Vanessa- דירה הכוללת מטבחון מאובזר עם מיקרוגל ותנור, אזור מגורים ושני חדרי שינה. הדירה מאפשרת לינה נוחה ואסתטית, במרחק של 4 דקות הליכה מבית חב״ד יחד עם האפשרות להכנת ארוחות באופן עצמאי.

Rimon Place-Kosher- מלון שנמצא בתוך הגטו היהודי ובמרחק של 2 דקות הליכה מבית הכנסת. המלון מגיש ארוחת בוקר כשרה ומאפשר להיכנס לחדרים באמצעות מפתח רגיל, כך שהוא אידיאלי עבור שומרי שבת. בנוסף במלון יש מקווה.

Key of Venice Guest House- דירה שנמצאת במרחק של 3 דקות הליכה מבית חב"ד, אך אינה מותאמת לשמירת שבת.

Pesaro Palace- מלון שככל הנראה אינו מתאים לשמירת שבת, אך הוא ממוקם קרוב לבית חב"ד ולמקומות הכשרים באזור כמו גם בתי כנסת.

בין מקומות הלינה בונציה המומלצים למשפחות דתיות ישנם:

Rimon Place-Kosher- מלון שנמצא בתוך הגטו היהודי ובמרחק של 2 דקות הליכה מבית הכנסת. במלון חדרים שיכולים להכיל 5 נפשות. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר כשרה ומאפשר להיכנס לחדרים באמצעות מפתח רגיל.

Ghetto Venezia Apartment- דירה הממוקמת בתוך הגטו היהודי וכוללת שני חדרי שינה, פינת ישיבה ופינת אוכל, כמו גם מטבחון מאובזר במלואו, מגבות ומצעים. הדירה יכולה להכיל 4 נפשות.

Eurostars Residenza Cannaregio – מלון בעל חדרים שיכולים להכיל כ5 נפשות. דלת המלון פתוחה בשבת, והוא מספק מפתחות רגילים ולא רק מפתחות אלקטרונים, כך שהוא מומלץ לשומרי שבת. בנוסף,  המלון נמצא ליד בית חב”ד, בתי כנסת ומקומות כשרים.

מקומות הלינה המומלצים באזור הגטו היהודי של ונציה הם:

Key of Venice Guest House- מלון שנמצא ברובע קאנארג'ו במרחק של 2 דקות הליכה מהגטו היהודי, ו4 דקות הליכה מבית הכנסת.

מלון Eurostars Residenza Cannaregio - מלון שמאפשר למבקרים בו להשתמש במפתחות רגילים ולא רק מפתחות אלקטרונים, ומשאיר את דלת הלובי פתוחה בשבת. בנוסף, מלון זה נמצא ליד בית חב"ד, בתי כנסת ומקומות כשרים.

Rimon Place-Kosher- מלון שנמצא בתוך הגטו היהודי ובמרחק של 2 דקות הליכה מבית הכנסת. המלון מגיש ארוחת בוקר כשרה ומאפשר להיכנס לחדרים באמצעות מפתח רגיל, כך שהוא אידיאלי עבור שומרי שבת.

Locanda del Ghetto-  בבית הארחה המגיש ארוחת בוקר כשרה ומתאים לשומרי שבת. בית ההארחה ממוקם בגטו היהודי נמצא במרחק 3 דקות הליכה מבית חב"ד, 2 דקות הליכה מהמוזיאון היהודי של ונציה ו-4 דקות הליכה מפאלאצו לאביה‎.

מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד על מלונות באזור הגטו היהודי

למבקרים בונציה המחפשים מקום לינה שמספק ארוחות כשרות אנו ממליצים להסתכל על המקומות הבאים:

Locanda del Ghetto-  בית הארחה המגיש ארוחת בוקר כשרה ומתאים לשומרי שבת. בית ההארחה ממוקם בגטו היהודי נמצא במרחק 3 דקות הליכה מבית חב"ד, 2 דקות הליכה מהמוזיאון היהודי של ונציה ו-4 דקות הליכה מפאלאצו לאביה‎.

Rimon Place-Kosher- מלון שנמצא בתוך הגטו היהודי ובמרחק של 2 דקות הליכה מבית הכנסת. במלון יש אמבטיות מקווה, הוא מגיש ארוחת בוקר כשרה ומאפשר להיכנס לחדרים באמצעות מפתח רגיל.

למבקרים בונציה המחפשים מקום לינה עם מקווה אנו ממליצים להסתכל על Rimon Place-Kosher, שנמצא בתוך הגטו היהודי ובמרחק של 2 דקות הליכה מבית הכנסת. המלון מגיש ארוחת בוקר כשרה ומאפשר להיכנס לחדרים באמצעות מפתח רגיל.




המלצות על לינה לדתיים ושומרי מסורת בונציה

  • לתיירים דתיים המטיילים בצפון איטליה, שווה לתכנן את הלינה בונציה במהלך השבת והחג. כך אפשר ליהנות מהתשתית שיש לעיר לתייר הדתי. מבתי הכנסת, דרך מסעדות ועד לעירוב המבוסס על תעלות ונציה.
  • מלונות הקרובים לגטו היהודי, במיוחד המלונות הכשרים, מתמלאים במהרה לקראת חגי ישראל ושבתות בקיץ. מומלץ להזמין מראש.
  • יש לקחת בחשבון שעל מלון כשר או מלון בגטו היהודי משלמים מעט יותר ממלונות קרובים או באזורים בעלי מרחק דומה מהמרכז. החליטו בעצמכם האם זה משתלם עבורכם או לא.



Booking.com