חופשה רומנטית בונציה

כל המידע על עיר התעלות לזוגות

מידע כללי

ונציה נחשבת בעייני רבים כיעד הרומנטי ביותר שיש. היא הכי ייחודית שיש, צבעונית, יפה (לפעמים ומצועצעת מדי כמו הרומנטיקה עצמה). זו הסיבה שמגיעים אליה המוני תיירים לחופשה רומנטית והיא אחד היעידים המועדפים להצעות נישואין, צילומים לפני חתונה ירח דבש וחתונות כסף.




אתרים רומנטיים ונקודות עניין המתאימים לחופשה רומנטית

קשה להצביע על יעד אחד בונציה כיעד רומנטי. כאמור כל ונציה נראית לעיתים כמו תפאורה של סרט מצוייר ומעניקה אווירה רומנטית וייחודית. בכל זאת כמה הצעות חובה לטיול רומנטי בעיר:

  • גשר האקדמיה – בכלל גשרי ונציה הם בעלי נופך רומנטי בדגש על הגשרים שעוברים מעל התעלה הגדולה של ונציה. אבל גשר האקדמיה הוא אולי אחד הגשרים הפופלריים ביותר לצילומי זוגות מאוהבים – הרבה בגלל זווית המבט שלו על החלק המפואר יותר של ונציה

  • כיכר סן מרקו – המרכז התיירותי של ונציה הוא נקודה מקסימה לטיול רומנטי ולצילומים של זוגות. רבים הם הזוגות המגיעים לפה ומצטלמים על רקע הבזיליקה או כאשר הם עטופים ביונים המקומיות.

תיירים בבזיקליה ויונים בכיכר סן מרקו- תפאורה מושלמת לטיול רומנטי (צילום מקורי)

  • תצפית ממגדל הפעמונים של ונציה – נקודה זו היא נקודת התצפית היפה ביותר שיש על ונציה ולמעשה כמעט היחידה. לתפאורה רומנטית מושלמת בקרו במגדל לקראת שקיעה.

תצפית ממגדל הפעמונים לקראת ערב (צילום מקורי)

  • שיט בתעלות ונציה – לשוט בתעלות ונציה זה חובה – בוודאי למי שמגיע לחופשה רומנטית. המהדרין יכולים לעשות זאת על גונדולה ונציאניתבשיט רגיל בגונדלה או בשיט בתוספת שירה של גונדולר. אבל גם מי שרוצה לחסוך מעצמו את המחיר המופקע לשיט בגונדולה יכול להינות משיט באופציות האחרות שמציעה ונציה. משיט מודרך וחוויתי באחת מהסירות התיירותיות שיש בעיר (שעולה הרבה יחסית, אך עדיין פחות – הרבה פחות – מגונדלה) ואף פשוט לעשות נסיעה בוואפורטו – סירת האוטובוס של ונציה. כן, כך זה, בונציה גם נסיעה באוטובוס יכולה להיות רומנטית (עדיף לעשות זאת במרחק מה ממרכז העיר כיוון שבין תחנות אלו – הסירות יהיו מלאות צפופות וממש לא רומנטיות – במיוחד בקיץ). נסיעה מומלצת כזו למשל היא לאחד האיים בלגונת ונציה.

שיט מודרך בונציה – לא חובה גונדולה, גם סירת מנוע יכולה להביא לחוויה רומנטית ייחודית (צילום מקורי)

לרשימה זו אפשר להוסיף גם אתרים נוספים המתאימים לטיול רומנטי: כמו האיים בוראנו ומוראנו וסיור באזור קאנארג’ו. אך כמו שכתבנו למעלה- ונציה היא יעד רומנטי אחד גדול – הסמטאות של העיר, החנויות שלה והאווירה הכללית כולה מתאימה מאוד לחופשה רומנטית. בחלק גדול ממסעדות העיר תוכלו לצפות וליהנות מהופעה של נגנים שינעימו את האווירה ויחזקו את האנרגיה הזוגית (אם האוכל של ונציה וונטו לא מספיק בפני עצמו).

נגנים במסעדה בונציה, חלק חשוב מהאווירה הרומנטית של העיר (צילום מקורי)

חנות לאומנות זכוכית בונציה. בונציה גם החנויות הן חלק מהתפאורה (צילום מקורי)

רכישת כרטיסים לפעילויות בונציה וסביבתה המתאימות לחופשה רומנטית

מלונות ולינה לחופשה רומנטית בונציה

בונציה ישנן לא מעט אפשרויות לינה מתאימים לחופשה רומנטית, פירטנו על כך רבות בעמוד על מלונות לחופשה רומנטית בונציה תחת מלונות בונציה. יש כמה וכמה סוגים של לינה רומנטית בונציה. אפשר לבחור בין לינה במלונות מפנקים יותר ויוקרתיים הכוללים ספא ג’קוזי ופינוקים דומים, למשל הנופש והספא JW מריוט וניס (JW Marriott Venice Resort & Spa) או מקום האירוח סן קלמנטה פאלאס קמפינסקי וניס (San Clemente Palace Kempinski Venice) יש לקחת בחשבון שסוג זה של לינה בונציה הוא יקר מאוד. אופציה אחרת היא ללכת על משהו פשוט – דירת אירוח רומנטית או חדר במלון הבנוי במבנה ישן וציורי שיתאים מאוד ללינה זוגית בסכומים סבירים יותר כדוגמת Charming Venice ApartmentsCity Apartments San Marco, ו-Residenza De L’Osmarin B&B.

ערב יורד על ונציה העיר הרומנטית ביותר שיש – בכל שעה (צילום מקורי)




המלצות לחופשה רומנטית בונציה

  • ונציה יפה וייחודית בכל שעה. בעוד שבחורף כדאי לתכנן את הטיול לשעות היום בלבד, בקיץ ונציה יפה מאוד בלילה וכמובן בשעת שקיעה. נסו לתכנון את הטיול שלכם כך שיאפשר לכם לראות את העיר בשעות השונות של היום.
  • אומנם זוגות רבים מחפשים לבוא לבקר בעיר כמו כולם בקיץ -אבל דווקא בחורף כשהמחירים זולים יותר, העיר הרבה יותר ריקה ובאופן כללי התחושה פחות עמוסה ולחוצה, ויכולה להיות אופציה רומנטית מאוד לבקר בעיר.
  • באתם לבקר בקיץ? רוצים חוויה רומנטית אמיתית? במיוחד למוקדי התיירות המרכזיים- בואו מוקדם. 05:30-06:00 בבוקר – העיר ריקה והחוויה יכולה להיות אדירה.
  • יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בחופשה זוגית שאינם קשורים בהכרח ליעד אליו אתם נוסעים אלא לנסיעה רומנטית של תיירים פחות מנוסים ואנו ממליצים לבדוק. הרבה דברים היום בתכנון החופשה יכולים לפגוע בחוויה שלכם בכל מיני שלבים. למשל נושא של הושבה ביחד בטיסה (הרבה יעדיפו להוסיף את התשלום לחברות שדורשות זאת ולשבת אחד ליד השניה). או נושא של סוג המלון - שכדאי מאוד שבחופשה הרומנטית שלכם תקפידו לוודא שהחדר הוא דאבל רום ולא טווין רום.
  • המלצה כללית למסעדות בונציה – המלצה זו נכונה גם לזוגות רומנטייים וגם בכלל – ונציה עצמה היא לא מרכז קולינרי מי יודע מה, והמסעדות בה יקרות מאוד. דווקא מחוץ לעיר בבתי החוות ובמסעדות המשפחתיות בהן גם אפשר להנות מחוויה רומנטית וגם מחוויה קולינארית לא פחות טובה ופחות יקרה מונציה עצמה.
  • להמלצות כלליות על ונציה.

המלצות לקריאה נוספת:

מפה