ונציה מידע שימושי

map

תחבורה והתניידות בונציה

בעמוד הבא תמצאו מידע על תחבורה ציבורית בונציה: על נמל התעופה של ונציה- מרקו פולו ודרכי הגעה לעיר, על חניה בונציה וכל סוגי התחבורה הציבורית- מעבורות, רכבות, אוטובוסים, וסירת האוטובוס המאפיינת את עיר הגשרים.

למידע נוסף...

ונציה בחינם

ונציה אמנם עיר לא זולה, אך יש בה אתרי תיירות רבים בהם ניתן לבקר בחינם. בנוסף אליהם, יש גם אתרים יפים מאוד שאפשר להתרשם מהם מבחוץ, גם אם לא נכנסים אליהם.

למידע נוסף...

ונציה לדתיים ושומרי מסורת

התייר הדתי אוהב מאוד את ונציה. יש לכך הרבה סיבות. ראשית בגלל העבר היהודי של העיר שמושך עליה אנשים המתעניינים ביהדות אירופה, שנית בגלל הקהילה היהודית הענפה הפעילה בעיר כיום ומאפשרת תשתית טובה מאוד ומענה לצרכים של התייר הדתי ושומר המסורת המבקר בעיר< למידע נוסף...

ונציה למוגבלי תנועה

ונציה היא עיר רומנטית ומתוירת מאוד, אך אותם גשרים (435 במספר!) שמייחדים את העיר הופכים אותה ללא ידידותית במיוחד עבור מטיילים מוגבלי תנועה. המוזיאונים לא נגישים מספיק, אין מעקות בטחון בין המדרכות לתעלות והאטרקציות המרכזיות של העיר לא מותאמות לבעלי למידע נוסף...

ונציה עם ילדים | ונציה למשפחות

ונציה נתפסת בעיקר כיעד למבוגרים. היא נתפסת כעיר רומנטית או כעיר לצעירים וסטודנטים. אך למען האמת ונציה היא יעד שמושך אליו גם לא מעט טיולים של משפחות ותיירים עם ילדים.

למידע נוסף...

כנסיות בונציה

בונציה כנסיות רבות, ומכיוון ומדובר בעיר קטנה יחסית נדמה שבכל רחוב יש כנסייה. אם בגטו היהודי הקטנטן של ונציה נבנו חמישה בתי כנסת - אתם יכולים רק לדמיין כמה כנסיות נבנו (ונהרסו) לאורך השנים ברחבי ונציה.

למידע נוסף...

ארמונות בונציה

באיטליה, כל מבנה גדול שנבנה לצורכי מגורים נחשב לארמון, ללא כל צורך בתואר ״מלך״ או ״מלכה״, לעיתים לא מדובר במבנים גדולים של ממש, וכנראה שלא כך דמיינתם ארמונות כשהייתם ילדים.

למידע נוסף...

מוזיאונים בונציה

ונציה מתהדרת במגוון מוזיאונים לאמנות ובגלריות המציגות תערוכות שונות. ונציה נחשבת לאחד המוקדים החשובים ביותר באירופה מבחינה אמנותית, בגלריות ובמוזיאונים שלה נמצאים יצירות חשובות מאוד מימי הבניים וראשית תקופת הרנסאנס וכן לא מעט יצירות מקומיות מהתקופ למידע נוסף...

מזג האוויר בונציה

העונה התיירותית החזקה של ונציה היא כמובן בקיץ, בזמן זה המוני תיירים מציפים את הרחובות ואתם יכולים לשכוח מחוויה שקטה ורגועה.

למידע נוסף...

חופשה רומנטית בונציה

ונציה נחשבת בעייני רבים כיעד הרומנטי ביותר שיש. היא הכי ייחודית שיש, צבעונית, יפה (לפעמים ומצועצעת מדי כמו הרומנטיקה עצמה).

למידע נוסף...

שמירת חפצים בונציה | LuggageHero

שמירת חפצים | LuggageHero - שמירת תיקים, מזוודות, חפצים וציוד במגוון תחנות ברחבי העיר. הזמינו עכשיו מקום ותהנו משעתיים חינם.

למידע נוסף...

האם כדאי להימנע מביקור בונציה בקיץ?

מגיעים לצפון איטליה בקיץ. שמענו שלא כדאי להתקרב לונציה בקיץ.
האם נכונה השמועה?

למידע נוסף...

ונציה מידע שימושי - טיפים, המלצות, שאלות ותשובות

בעמוד זה תמצאו שאלות שקיבלנו במערכת האתר, בפייסבוק או במייל ותשובותינו עליהן, לצד טיפים ותגובות שקיבלנו מגולשים על מידע שימושי בונציה.

למידע נוסף...