מוזיאון קורר בונציה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museo Correr

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מידע על מוזיאון קורר – אמנות ונציאנית במיטבה

מידע כללי

מוזיאון קורר (Museo Correr) הוא מוזיאון הממוקם בכיכר סן מרקו, ברובע סן מרקו שבונציהאיטליה. זה הוא אחד מהמוזיאונים הנחשבים ביותר של ונציה ומבוסס על האוסף שהוריש לעיר תאודרו קורר.

הכניסה למוזיאון (צילום מקורי)




מה רואים?

המוזיאון הנמצא בתוך מבנה ניאו-קלאסי (שקצת שונה מהמבנים האחרים באזור) מציג אומנות ונציאנית וצפון איטלקית שדרכה אפשר גם להיחשף להיסטוריה של ונציה וגם לצפות בכמה מיצירות מופת של אומנים כמו קאנובה וקרפאצ’ו.


טעימה קטנה ממוזיאון קורר

המלצות "הכל על"




  • מוזיאון קורר (Museo Correr) הוא אתר חובה לאוהבי האמונות וההיסטרוריה המבקרים בעיר. למי שמעתעניין בתחום מומלץ לתכנן למקום כשעתיים. את הביקור במוזיאון קורר (Museo Correr) כדאי לשלב עם כיכר סן מרקו ומגדל הפעמונים של סן מרקו (San Marco Campanile) הנמצאים בקרבת מקום.
  • מחיר כרטיס כניסה למוזיאון עולה 19 יורו (נכון לשנת 2018), כשילדים בין גילאים 6-14 נכנסים במחיר של 12 יורו. ילדים עד גיל 5 נכנסים ללא עלות. ניתן לרכוש כרטיס משולב של מוזיאון קורר יחד עם ארמון הדוג׳ה (ניתן לרכישה בשתי המקומות). כמו כן ישנה אפשרות לכרטיס משולב הכולל את מוזיאון קורר יחד עם ארמון הדוג’ה ושאר המוזיאונים העירוניים של הכיכר, מוזיאון קווריני סטמפליה וכניסה ל-3 כנסיות לבחירתכם מתוך רשימה של כ-15 כנסיות. למידע נוסף על הכרטיס המשולב- סן מרקו סילבר סיטי פאס. אפשרות נוספת לכרטיס משולב היא כרטיס הכולל גם הוא את ארמון הדוג’ה עם מוזיאון קורר, ואיתו רשימה נוספת של מוזיאונים בעיר, למידע נוסף על – כרטיס המוזיאונים של ונציה.
  • דרך ההגעה המומלצת למוזיאון היא ברגל, למידע נוסף על תחבורה בונציה. אתר זה, כמו רוב האתרים בונציה, אינו נגיש לרכב פרטי, אותו מומלץ להשאיר במגרשי החניה שברובע סנטה קרוצ׳ה. (יש לזכור כי אין גישה לתוך ונציה עם רכב פרטי- למידע נוסף על חניה בונציההשכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • האתר מתאים לביקור למשפחות עם ילדים המתעניינים באמנות כאשר כאמור צעירים משלמים מחיר מופחת וילדים קטנים נכנסים חינם. ראו המלצות נוספת גם תחת ונציה עם ילדים.
  • לתיירים מוגבלי תנועה, במוזיאון יש מתקנים המותאמים לבעלי מוגבלויות בתנועה ויש ליצור קשר עם הצוות טלפונית לפני הביקור על מנת לוודא שתהיה נגישות טובה. למידע נוסף על ונציה למוגבלי תנועה.
  • אזור המוזיאון הוא מהמבוקשים, היקרים והמומלצים ביותר ללינה. ישנו ריכוז גדול של מלונות באזור המוזיאון ויש לקחת בחשבון כי מדובר באזור התוסס והתיירותי של ונציה, ועל כן גם הרועש ביותר. בשל הפופולריות של הרובע קיימות בו אפשרויות לינה רבות, כך שבין אם תרצו להתפנק או בין אם אתם מחפשים הוסטל לצעירים – אתם צפויים למצוא כל אופציית לינה שבה תחפצו. בין המלונות המומלצים בסביבת מוזיאון קורר ניתן לציין את מלון באליוני לונה (Baglioni Hotel Luna – The Leading Hotels of the World), למידע נוסף על מלונות ליד בזיליקת סן מרקו ומלונות בונציה.

לקריאה נוספת:

מידע שימושי על מוזיאון קורר

שעות פתיחה

10:00 – 17:00 (הקופות נסגרות ב-16:00). בהיי סיזן, מתחילת אפריל ועד סוף אוקטובר המוזיאון פתוח עד מאוחר יותר: 10:00 – 19:00 (הקופות נסגרות ב-18:00).

כתובת

Piazza San Marco,
52, 30124 ונציהאיטליה.

אתר רשמי
הגעה
directions_boat
סירת אוטובוס (ואפורטו)

קווים 1 ו-  N  מגיעים לקרבת המוזיאון. יש לרדת בתחנת סן מרקו ואלארסו S. Marco (Vallaresso) SX.

למידע נוסף על הואפורטו של ונציה.