בית האופרה לה פני’צה, וונציה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Teatro La Fenice

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בונציה ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם בית האופרה לה פני’צה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לבית האופרה לה פני’צה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע על בית האופרה עוף החול שהוקם כל פעם מחדש לאחר 3 שריפות

מידע כללי

בית האופרה לה פני’צה (Teatro La Fenice) הוא בית אופרה מפורסם ברובע סן מרקוונציה, שבמשך 2.5 מאות שנותיו עלה באש שלוש פעמים ועבר מבנה פעם אחת. פניצ’ה באיטלקית משמעותו עוף החול (פניקס), סמל לשרידותו של התיאטרון למרות שבכל פעם שנשרף היה זה כמעט עד היסוד.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

בתוך בית האופרה פניצ’ה (צילום: Miguel Mendez, תחת CC BY 2.0)

בבית אופרה זה הוצגה בפעם הראשונה האופרה הפופלארית לה טרוויאטה של המלחין הדגול ג’וזפה ורדי, שהספר שעליה מבוססת האופרה שימש השראה לסרט המודרני מולאן רוז’.




מה רואים?

המבנה הנוכחי היא מסוף שנת 2003, בסגנון שמנסה לחכות את המאה ה-19, לפי תכנון שביצירתו נעזרו בתצלומים של סרט מסוף המאה ה-20. הדעות לגבי עיצובו חלוקות- חלק אמרו כי הצליל בו טוב אך אחרים שהאקוסטיקה לא מוצלחת והצבעים בוהקים מדי.

סרטון פרומו לבית האופרה עוף החול

כרטיסים לאופרות באיטליה

שאלות נפוצות על בית האופרה לה פני’צה בונציה

בית אופרה לה פניצ’ה המפורסם ברובע סן מרקו, ונציה אך הוא אינו מאתרי החובה של ונציה וכדאי לביקור רק אם ברשותכם מספיק זמן בעיר ואתם אוהבים אופרות וקונצרטים ומעוניינים להתרשם מהמבנה. מי שמתעניין בבית האופרה ייתכן ויתעניין גם בקונצרטים ואופרות בוונציה.

בית אופרה לה פניצ’ה פתוח כל ימות השבוע בין 9:30 ל-18:00, מומלץ להיכנס לאתר הרשמי כדי להתעדכן בשעות הכניסה המדויקות- כניסה בזמן הופעות מתאפשרת רק לבעלי כרטיס להופעה עצמה. ימי שבת וראשון הם העמוסים ביותר ולכן מומלץ להימנע מהגעה בימים אלו.

מומלץ  להגיע לבית אופרה לה פניצ’ה בואפורטו (סירת אוטובוס) בקו 1 לתחנה Rialto bridge או St Angel או לתחנה St Samuel או St Mark ומשם ללכת ברגל כעשר דקות.למידע נוסף על תחבורה והניידות בוונציה לחצו כאן.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לבית האופרה לה פני’צה. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של בית האופרה לה פני’צה וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

יש אפשרויות רבות לדילוג על התור אשר מתאימות מאוד למי שרוצה לחסוך זמן. אפשרות ראשונה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור בכניסה לבית האופרה לה פני’צה עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה. אפשרות שניה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור בכניסה לבית האופרה לה פני’צה עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.

מומלץ לשלב עם בית האופרה לה פניצ’ה ביקור באתרים הסמוכים- מוזיאון קורר ופאלאצו פיזאני גריטי, או עם אתרי החובה ארמון הדוג’ה וכיכר סן מרקו שנמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות הליכה. למידע נוסף על רובע סן מרקו ועל אתרי התיירות המרכזיים בעיר.

כן יש כרטיסים המשלבים את בית האופרה לה פני’צה עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב כניסה לבית האופרה לה פני’צה ולקונצרט בוונציה, וכולל כניסה ודילוג על התור עם סיור קולי לבית האופרה בשילוב קונצרט בכנסייה מרהיבה. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

כרטיס המשלב כניסה לבית האופרה לה פני’צה ופרוקוראטי וקי, וכולל כניסה לתערוכה "עולם של פוטנציאל" בשילוב כניסה ודילוג על התור עם סיור קולי בבית האופרה. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

המלצות "הכל על"




מידע שימושי על בית האופרה לה פני'צה

שעות פתיחה

בכללי בין 9:30 ל-18:00, אך יש לבדוק באתר האינטרנט פרטנית ליום שבו אתם מתכננים הגעה- כניסה בזמן הופעות מתאפשרת רק לבעלי כרטיס להופעה עצמה.

כתובת

Campo San Fantin, 1965, 30124 Venezia VE, Italy.

אתר רשמי
הגעה
directions_boat
סירת אוטובוס (ואפורטו)
  • קו 1 לתחנה Rialto bridge או St Angel או St Samuel או St Mark ומשם ברגל.
  • קו  2  לתחנת Rialto bridge או St Mark.

למידע נוסף על הואפורטו של ונציה.