טיולי יום מונציה – להנות ממה שיש לצפון איטליה להציע

ונציה נמצא במזרח צפון איטליה, ויוצאים ממנה מגוון טיולי יום ליעדים המבוקשים ביותר של צפון איטליה. במרחק נסיעה של כמה שעות תוכלו לראות את הנופים המשגעים של רכב הרי הדולומיטים, להגיע לאגמים היפייפים של צפון איטליה – אגם גארדה, אגם קומו ואגם מג’ורה – ולהגיע לאחת הערים הרומנטיות במדינה כולה – ורונה. טיולי יום הם הדרך הנוחה ביותר לצאת מונציה ולראות עוד ממה שיש לאיטליה להציע. עם סיורים מאורגנים לא תצטרכו לשכור רכב או לדאוג ללוגיסטיקה של איך מגיעים בתחבורה ציבורית, ותוכלו להנות מהדרך וגם מהסברים והדרכה. יש מגוון סיורים שיוצאים מונציה, תוכלו לראות את שלל האפשרויות בקישור הזה, כאן בעמוד נפרט על האפשרויות הפופולאריות ביותר.

טיול מונציה למוראנו, בוראנו וטורצ׳לו

מוראנו, בוראנו וטורצ’לו הם שלושה איים מקסימים הנמצאים במרחק שייט קצר מונציה, וכל אחד מתאפיין באופי אחר . מוראנו הוא המפורסם שבהם בזכות ייצור הזכוכית המיוחד של האי – בצורות וצבעים מהפנטים, בוראנו ידוע בבתים הצבעוניים המקסימים שלו וטורצ’לו – הקטן שבאיים – מפורסם בזכות האמנות בכנסייה שלו. זהו סיור של חצי יום (בערך 5 שעות) ולא של יום שלם, מאחר וההגעה אל האיים זריזה יחסית. כדאי לקרוא בהרחבה על טיול זה בעמוד סיור חצי יום אל מוראנו, בוראנו וטורצ׳לו.

הבתים הצבעוניים של בוראנו

הבתים הצבעוניים של בוראנו

טיול יום להרי הדולומיטים

הרי הדולומיטים הם הרכס המפריד בין איטליה לבין אוסטריה, לאורך החורף תוכלו למצוא בו אתרי סקי מהטובים והמבוקשים באירופה, ובמהלך הקיץ תוכלו להנות מנופים עוצרים נשימה של הרים, אגמים ומרבדים ירוקים. זהו טיול יום מושלם למי שרוצה לחוות קצת מהטבע של איטליה בלי לשכור רכב ולהסתבך עם תחבורה ציבורית. הסיורים הללו מבוקשים מאוד מקיץ, לכן למי שמתכנן חופשה בונציה בחודשים אלו מומלץ לשריין מקום לפחות שבועיים מראש.

אגם סורפיס שבקורטינההנופים הייחודיים של הדולומיטים – שווה את הנסיעה

טיול יום לורונה ונציה

ורונה היא אחת הערים הרומנטיות באיטליה והיא מפורסמת כמובן בזכות המחזה של וויליאם שייקספיר – רומאו ויוליה, שעלילתו מתרחשת בונציה ומגוללת את סיפור אהבתם הבלתי אפשרי ובעל הסוף הטראגי של יוליה קפולט ורומאו מונטגיו. ורונה נמצאת במרחק של קצת יותר משעה מונציה בנסיעה ברכבת, מה שמאפשר לכם להנות במהלך החופשה מעוד עיר מקסימה של איטליה. עוד על ורונה ומה אפשר לעשות בה תוכלו לקרוא בעמוד ורונה, איטליה – המדריך המקיף ביותר בעברית.

בית יוליה

המרפסת של יוליה בורונה – תמיד תמצאו תיירים עומדים סביבה