מלונות מומלצים לחופשה רומנטית באגם גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לזוגות למצוא את המלון הרומנטי ביותר באגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ? ואיך להתפנק במחיר שפוי?

7 מלונות מומלצים לחופשה רומנטית באגם גארדה

Grand Hotel Terme

⭐⭐⭐⭐⭐
גרנד הוטל תרמה (Grand Hotel Terme) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Palace Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון פאלאס (Palace Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Tobago Hotel

⭐⭐⭐⭐
טובגו גארדה (Tobago Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Astoria Park Hotel Spa Resort

⭐⭐⭐⭐
אסטוריה ריזורט (Astoria Park Hotel Spa Resort) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Aktivhotel Santalucia

⭐⭐⭐⭐
אקטיב-הוטל סנטה-לוצ’יה (Aktivhotel Santalucia) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Beach Hotel Du Lac Malcesine

⭐⭐⭐⭐
ביץ’ הוטל דו לאק מאלצ’סינה (Beach Hotel Du Lac Malcesine) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Aqualux Hotel Spa & Suite

⭐⭐⭐⭐
מלון-ספא אקווה לוקס (Aqualux Hotel Spa & Suite) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מביא איתו תיירים וזוגות רבים אשר מגיעים לחופשה באגם גארדה וכתוצאה מכך הביקוש ללינה גבוה, והוא ילך ויעלה ככל שנתקרב אל הקיץ - אז יגיע לשיאו. כדי להבטיח מקום לינה שמתאים לכם - גם מבחינת הרמה שלו וגם מבחינת המיקום שלו - כדאי מאוד לבצע הזמנה מראש, במיוחד בעבור סופי שבוע ובסוף מרץ - אז חל הפסחא השנה. הזמנה מראש תאפשר לכם לבחור מתוך מגוון רב יותר של מלונות לפני שהמקומות הפופולאריים ביותר מתמלאים. אפשר לבצע הזמנה בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות אבל גם להיות בטוחים ששמור לכם מקום אשר מתאים למה שאתם מחפשים. בנוסף, אם תרצו ללון במלון ברמה גבוהה יותר ממה שאתם בדרך כלל לוקחים כדאי לבדוק האם יש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות לחופשה רומנטית באגם גארדה

זוג המגיע לאגם גארדה, ועל אחת כמה וכמה לחופשת ירח דבש או לציון מאורע חגיגי אחר, ירצה בוודאי שהשהות שלו תהיה במלון מפנק ככל האפשר. לאורכו ולרוחבו של אגם גארדה קיימים אלפי מלונות, כל אחד עם מאפיינים ואיכויות משלו. בני זוג הרוצים להתפנק באמת במהלך השהות שלהם באגם גארדה יכולים למקד את החיפושים שלהם בניסיון למצוא מלון רומנטי, המציע חדרים מפנקים, בריכות שחייה, ג’קוזי, טיפולי ספא ועוד.

כמובן שהחוויה הרומנטית לא מורכבת רק מבית המלון אך זהו ללא ספק המרכיב החשוב ביותר בחוויה הכוללת.
אין הרבה מלונות באגם גארדה המציעים אירוח על בסיס הכל כלול, אך בהחלט קיימים לא מעט מלונות ובהם מרכז בריאות וספא, בריכות שחייה מפנקות וחדרים מסוגננים שיעניקו לכם חוויה מפנקת במיוחד.

אם אתם משכירים רכב אנו ממליצים להרחיק אל אחת העיירות הצפוניות של האגם, כמו לימונה סול גארדה, ריבה דל גארדה וטורבולה ובכך ליהנות מחופשה קצת יותר רגועה מכיוון ורוב התיירים מתרכזים בעיירות הדרומיות יותר (למידע נוסף על השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה). אם בכל זאת אתם צריכים לבחור בין עיירות הדרום – מומלץ לנסות את דסנזאנו דל גארדה, פסקיירה דל גארדה או בארדולינו.

 




המלצות על מלונות לחופשה רומנטית באגם גארדה

  • ודאו שהחדר שלכם כולל מיטה זוגית (נקרא חדר זוגי) ולא מיטות נפרדות (חדר טווין).
  • מבקרים באיזור לרגל ירח דבש / יום נישואין – תודיעו למלון – במלונות היותר יקרים אולי תקבלו פינוקים קטנים על חשבון המלון (שמפניה או שוקולד איכותי).
  • כשאתם מזמינים מלון קטן יותר ופחות מפואר, מומלץ לבדוק בתגובות של אורחי המלון שאין מעבר של רעש בין החדרים – זה יכול לפגוע מאוד בפרטיות שלכם.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון Principe Di Lazise, מלון Le Ali Del Frassino ומלון Parco Termale di Villa Dei Cedri.



Booking.com