פארק נטורה ויוה, איטליה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Parco Natura Viva

שימו לב! כרטיס זה אינו זמין יותר ובמקומו יש שילובי אטרקציות בלינק זה 

גן החיות והספארי של אגם גארדה

מידע כללי

פארק נטורה ויוה (Parco Natura Viva) הוא ספארי וגן חיות באזור אגם גארדהאיטליה, שמטרתו בין היתר לשמר את מגוון החי ולהגן על חיות הבר. גודלו של הפארק הוא 40 הקטרים, ונמצאים בו כ-1,500 חיות מ-250 זני בר שונים. הפארק מחולק לשני חלקים: הספארי (בו המבקרים נמצאים בתוך רכבים) וגן החיות (אליו הכניסה היא רגלית בלבד, ללא רכבים).

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




חיות בפארק נטורה ויוה

מה רואים?

בפארק תוכנית שימור לביזונים, צבים, צבי ענק, גמלים, נשר מקראי, פנדה אדומה, דוב המשקפיים, קוף המקוק הברברי, קוף הטמרין לבן-הקודקוד, שימפנזות, ועטלפים. כמו כן תכנית לשיקום נדידת ציפור המגלן המצויץ הצפוני.

טיגריס בפארק נטורה ויוה (צילום: Francesca Cesa Bianchi, רישיון *התמונה הוקטנה)

שאלות נפוצות על פארק נטורה ויוה באיטליה

פארק נטורה ויוה מומלץ לכל אוהבי החיות והספארי, מתאים ומומלץ מאוד לילדים. אמנם יש בפארק שבילים לעגלות ילדים אך יש לשים לב שהשבילים הם מחצץ ולכן מתאימים לעגלות יציבות וחזקות.

ניתן להגיע לפארק נטורה ויוה בזמנים המפורטים להלן: גן החיות (Fauna Park) – ימי שני - שבת 9:00-16:30, ימי ראשון וחגים 9:00-18:00. הספארי (Safari Park) – ימי שני - שבת 10:00-15:00, ימי ראשון וחגים 10:00-16:00.

הדרך המומלצת והנוחה ביותר להגיע לפארק נטורה ויוה היא עם רכב שכור, מאחר וההגעה עם תחבורה ציבורית מסורבלת. אך במידה ואתם לא מטיילים באזור אגם גארדה עם רכב שכור אנו לא ממליצים לשכור רכב בעבור נסיעה זו בלבד.

אם אתם כבר מגיעים לאגם גארדה הגדול ביותר באיטליה, מומלץ לשלב בנוסף לביקור בפארק נטורה ויוה את פארק קאנווה וורלד ואת פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר הסמוך.

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • כרטיס הכניסה לפארק כולל כניסה לסאפרי ולגן החיות. ניתן להזמין כרטיס דילוג על התור מראש בלינק זה.
  • תינוקות עד גיל שנתיים נכנסים חינם (למידע נוסף על אגם גארדה בחינם), לילדים בגילאי 3-12 ניתנת הנחה. מבוגר נחשב מגיל 13 ומעלה משלם מחיר מלא. ישנם מחירים מוזלים לקבוצות (25 ומעלה משתתפים)- יש להזמין מקומות מראש אחרת ההנחה היא נמוכה יותר (אם מזמינים 15 ימים מראש יש הנחה גדולה יותר). כמו כן ישנה הנחה למי שמגיע לפארק רכוב על אופניים (במקרה כזה ניתן להשכיר רכב במחיר מוזל בפארק כדי להיכנס איתו לספארי).
  • הפארק מתאים ומומלץ מאוד לילדים. בפארק שבילים לעגלות ילדים אך יש לשים לב שהשבילים הם מחצץ ולכן מתאימים לעגלות יציבות וחזקות. למידע נוסף על אגם גארדה עם ילדים.
  • זמן הביקור המומלץ הוא מינימום שעתיים עד כחצי יום ואף יום שלם- תלוי בהעדפה שלכם.
  • גן החיות מומלץ ביותר, רבים אומרים שהוא מבין הטובים שהם ביקרו בהם והמחיר שלו זול יחסית לגודלו.
  • בפארק אזורי פיקניק.
  • ניתן למצוא בעיירות שסביב הפארק מלונות רבים המתאימים למשפחות ולמטיילים עם רכב. כמו כן הלינה באזור פארק נטורה ויוה מתאימה גם למחפשים מלונות המתאימים לזוגות בחופשה רומנטית, למידע נוסף על מלונות ליד פארק נטורה ויוה ומלונות באגם גארדה.
  • להמלצות כלליות על אגם גארדה- ראו אגם גארדה מידע כללי – המלצות.

מידע שימושי על פארק נטורה ויוה

שעות פתיחה

גן החיות (Fauna Park) –  ימי שני-שבת 9:00-16:30, ימי ראשון וחגים 9:00-18:00.
הספארי (Safari Park) – ימי שני-שבת 10:00-15:00, ימי ראשון וחגים 10:00-16:00.

כתובת

Strada Provinciale 27a, 9, 37010 Pastrengo VR, אגם גארדהאיטליה.

הגעה
directions_bus
אוטובוס

אין אוטובוס ישיר אל הפארק, צריך להגיע בשני קווים ואז יש הליכה של 2 ק״מ- לא מומלץ (מה גם שאם מגיעים ללא רכב צריך להשכיר אחד בפארק עצמו כדי להיכנס לספארי- ואם כבר משכירים עדיף כבר להגיע איתו בנוחות לפארק…), למידע נוסף על אוטובוסים באגם גארדה.

directions_car
רכב

על כביש E70 / A4 לרדת במחלף פסקיירה (Peschiera), להתמזג ל-SR249 ומיד לרדת ממנו ימינה לרחוב Località Mandella -השלטים יורו לכיוון Brescia/Verona/Sirmione/Affi/S.Benedetto Di L./Monzambano/Lazise. במעגל התנועה להמשיך ישר אל כביש SR450 ומשם להתמזג אל SR11. להמשיך עליו כ-3 ק״מ ובמעגל התנועה להמשיך ישר אל כביש SR450. להמשיך 3.3 ק״מ ולצאת ימינה אל Cola’/Sandra’ ומיד ימינה אל רחוב Via Valrobbia. להמשיך עליו ישר, הוא יהפוך להיות רחוב Via Silani , להמשיך כק״מ ובכיכר לפנות שמאלה אל SP27, לנסוע בו עד הפארק, למידע נוסף על השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה.

flight
טיסה

שדה התעופה הקרוב ביותר נמצא בורונה, VRN – Verona Villafranca Airport. למידע נוסף על טיסות לאגם גארדה וטיסות לאיטליה.