‏פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר, איטליה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Jungle Adventure Park

הפארק האקטיבי למשפחות של אגם גארדה

מידע כללי

‏פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר (Jungle Adventure Park) הוא פארק אקטיבי המשלב בין ההרפתקאות הפיזיות לבין הטבע של היער, הנמצא ליד אגם גארדה, כ-9 ק״מ מעיירת טורי דל בנאקו, בצפון איטליה. בניגוד לפארק שעשועים, בו החוויה היא פסיבית תוך כדי ישיבה, בג׳ונגל אדוונצ׳ר החוויה היא פיזית ופעילה, הדורשת ריכוז וקואורדינציה (למידע מורחב על ספורט באגם גארדה). הפעילות בפארק הינה בטוחה וכוללת ציוד בטיחות, תדריכים סימולציות ומדריכים צמודים העוקבים אחרי ילדיכם בכל שלב של המסלול. זהו למעשה מעין פארק חבלים, ובמסלול שלו פעילויות כמו אומגה, טיפוס על חבלים, הליכה על רשתות, מעבר על גשרים ומדרגות מיוחדות ונסיעה ברכבל.




סרטון המציג את פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר

מה רואים?

בפארק ארבעה מסלולים בדרגות קושי שונות.

המסלול הירוק הוא מסלול דיסקאוורי (תגליות)- מגיל 8 וגובה 1.40 מ׳ ומעלה. זהו המסלול הבסיסי שבו מתחילים להבין איך הפארק עובד. במסלול זה תתנסו באומגה, הליכה על רשתות, גשרים ומדרגות ובסוף תהנו מנסיעה ברכבל מהיר.

המסלול הכחול הוא מסלול הרפתקאות- מגיל 11 וגובה 1.60 מ׳ ומעלה. מסלול זה מזכיר את ההרפתקאות של אינדיאנה ג׳ונס, טרזן ולארה קראפט ביער ומכיל 21 שלבים שונים.

המסלול האדום הוא מסלול תחושתי- מגיל 14 ומעלה. זהו מסלול מהיר ומרגש יותר, מתאים למי שעבר כבר את המסלולים הבסיסיים יותר בפארק, ומצריך פעילות פיזית נמרצת ופעילה יותר.

המסלול השחור הוא מסלול אנרנלין- מגיל 14 ומעלה. זהו המסלול המהיר והמרגש ביותר של הפארק. הוא אינטנסיבי וזהו המסלול הקשה ביותר, המתאגר את הפחדים.

בפארק גם מסלול מיוחד המותאם לילדים בגילאים 3-6.

ילדות בפארק חבלים (צילום: Antranias, רישיון ציבורי)

המלצות "הכל על"




  • אין שילוט בדרך לפארק ולכן מומלץ להשתמש בGPS או אפליקציית ניווט.
  • מומלץ להגיע בביגוד ספורטיבי מתאים ובנעלי ספורט.
  • המחירים הם שונים עבור כל מסלול ותלויים במספר המסלולים שאליהם תרצו להיכנס. המחיר אמנם לא זול, אך רוב הישראלים שהיו בפארק אומרים כי זה היה שווה את הכסף.
  • זמן הביקור המומלץ- לשני מסלולים כשעתיים וחצי, למסלול אחד כשעה. בכל אופן לא מדובר בבילוי של יותר מחצי יום מקסימום.
    לממתינים ומי שלא עושה את המסלול (הורים לדוגמא) יש איזורי ישיבה מוצלים ונעימים- אפילו בחום של אוגוסט.
  • הפארק עושה רושם כפארק לילדים, אך מבוגרים ברוח טובה יהנו גם הם מהפעילות במסלולים שבו.
  • מומלץ ביותר למשפחות! ראו גם אגם גארדה עם ילדים.
  • ההגעה לפארק בתחבורה ציבורית אינה מומלצת. למי שמטייל באזור עם רכב פרטי, אין בעיה להגיע לפה, למי שלא, כדאי לעשות שימוש בשירותי ההסעות השונים (אפשר לברר במלון בו אתם מתאכסנים) או במונית.
  • אם אתם מתכננים לבקר בפארק רק עם פעוטות וילדים מתחת לגיל 6- יש לקחת בחשבון שמדובר בביקור קצר מאוד, מפני שהתשלום הוא פר כניסה למסלול (כלומר אם הילדה תרצה לעשות אותו שוב זה יעלה עוד), והמסלול לתינוקות קצר ביותר- אולי זה לא יהיה שווה את הנסיעה. אם אתם גם עם ילדים גדולים יותר אז פרק הזמן לבילוי בפארק כבר מתחיל להיות יותר משמעותי.
  • הלינה באזור הפארק אינה פופלארית במיוחד ולטעמינו היא פחות מומלצת לרוב התיירים. היא רחוקה יחסית מהאגם ומתאימה בעיקר לתיירים שרוצים לחסוך בתשלום על המלון. כמו כן היא מאוד לא מומלצת למי שלא מגיע לאזור עם רכב פרטי, למידע נוסף בעמוד מלונות ליד פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר ומלונות באגם גארדה.
  • להמלצות כלליות על אגם גארדה- ראו אגם גארדה מידע כללי – המלצות.

המלצות גולשי האתר

  • ענת: האתר אכן מקסים ומתאים לטווח רחב של גילאים. כנראה שמגיעים לשם המון ישראלים, כי מרבית הצוות יודעים מילים בסיסיות בעברית, כמו גם מילים החשובות להדרכה לקראת הפעילות. לאתר נוספו כמה מסלולים – המסלול הסגול, שהוא כמו ירוק רק ארוך יותר ופחות גבוה ולוקח בערך שעה והכתום שהוא שילוב של המסלול הירוק והכחול ואורך כשעה וחצי. אנחנו בילינו שם למעלה מ- 5 שעות, כאשר הקטנטנים עלו שוב ושוב על המסלול הצהוב והגדולים עשו גם את הסגול וגם את הכתום. אפשר בהחלט להצטייד בארוחת צהריים ולבלות שם חצי יום. מה שכן – אנחנו הגענו בזמן שהפארק היה כמעט ריק, אז לא חיכינו בתור לכלום. חוויה מדהימה ומומלצת!

מידע שימושי על פארק ג׳ונגל אדוונצ׳ר