גארדה לנד, איטליה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור וההמלצות הכי חשובות | Gardaland‏

עדכון מרץ, 2024

שימו לב שלאורך רוב החודש הפארק יהיה סגור למבקרים, והוא יפתח רק ב-23.3.2024, שימו לב שימי הפתיחה שלו מתרחשים במקביל לחג הפסחא – שנחגג בסוף מרץ. למשי מכם שמתכננן להגיע לפארק בשבועות הקרובים לארח פתיחתו מחדש ישנה אפשרות להזמין כרטיסים לפארק עם אפשרות ביטול בקישור הזה, ומי שמתכנן להיות כמה ימים באזור הפארק יכול להזמין כבר מעכשיו מלון בקישור הזה המציע מגוון אפשרויות לינה עם ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנות בהתאם לתאריכי ההגעה במידה וישתנו.

המדריך המקוצר למבקר בגרדה-לנד

באגם גארדה מספר פארקי שעשועים, וגולת הכותרת והפופולרי ביותר מביניהם, וגם בקרב ישראלים, הוא הגארדה לנד (Gardaland). פארק זה דורג במקום החמישי מבין עשרת פארקי השעשועים הטובים בעולם כולו. פארק גרדלנד הוא אחד הפארקים הגדולים והפופולריים ביותר באירופה, שממוקם באיטליה. הפארק, שכולל שטח של 64 אקרים, מושך כמעט שלושה מיליון מבקרים בשנה. הפארק מציע מגוון רחב של אטרקציות, כולל מתקנים מרהיבים כמו  “Raptor”, “I Corsari”, “Oblivion: The Black Hole”, “Mammut”, ו”Jungle Rapids” למעשה כמו פארקים גדולים אחרים, גארדלנד הוא יותר מפארק. למעשה, מדובר בקומפלקס גדול – המכיל בתוכו את פארק השעשועים גארדה לנד (בגודל של 200 אלף מטר רבוע), הכולל היום גם פארק מיים המשותף עם לגולנד, גארדה לנד סי לייף (Gardaland Sea-Life) ומתחם מלונות רשמיים הסמוכים לפארקים במרחק נסיעה קצר  (מלונות כמו:Gardaland Magic Hotel,Gardaland Hotel Resort וGardaland Adventure Hotel מספקים המשך לחווית הפארק גם במלון ומספקים שאטלים הכלולים במחיר לכניסה לפארקים עצמם).

גרדה לנד במבט מלמעלה - אחד הפארקים הפופולריים ביותר באירופהגרדה לנד במבט מלמעלה – אחד הפארקים הפופולריים ביותר באירופה

  • שימו לב –  כמות המבקרים בפארק יכולה להשפיע באופן משמעותי על חווית הביקור. כאשר הפארק מלא, זמני ההמתנה למתקנים יכולים להיות ארוכים וייתכן שיהיו תורים גם למסעדות ולחנויות המזכרות. לכן אנו ממליצים להזמין את הכרטיסים לפארק מראש ובכך לחסוך את זמן ההמתנה בקופות(לחצו כאן כדי להזמין כרטיסים לגרדה-לנד עם הנחה לגולשי הכל על – קוד קופון HAKO5, ולחצו כאן כדי להזמין אותם עם אפשרות לביטול חינם בעת הצורך) בנוסף אנו ממליצים לנסות להימנע מהגעה לפארק בסופי שבוע ואם אפשר לכוון את ההגעה שלכם לשעות שונות משעות העומס, עדיף. לאטרקציות המבוקשות יש אפשרות לרכוש כרטיסי אקספרס שמדלגים על התור (לא זול אבל יכול מאוד להשתלם – ההזמנה של כרטיסים אילו מתבצעת בתוך הפארק עצמו בלבד, אין היום אפשרות להזמנה און ליין של הרחבה זו). כמובן שאם אתם יכולים לא לבוא לפה במהלך חופשת הקיץ והחגים ולבוא בזמני הפעילות הרגועים יותר (למשל ביוני) עדיף.

התיירים הישראלים שמגיעים לפארק עושים זאת בכמה צורות, חלק באים במיוחד לאזור זה בנסיעה מאזורים שונים בצפון איטליה אם ברכב שכור ואם בתחבורה ציבורית ליום אחד וחלק באים ללון באזור דרום אגם גארדה מספר ימים כאשר הפארק הוא חלק מחווית הביקור שלהם. ההגעה  לאזור ברכב שכור מאוד נוחה ופופלארית. הכבישים נוחים יש חניה נוחה וגדולה והפארק מאוד נגיש. השכרת רכב מאפשרת גמישות מירבית והגעה נוחה לפארק ומאפשרת לחבר לו ביקור באטרקציות נוספות (מפארק הסרטים הסמוך, דרל היקבים השונים ועד המשך טיול באזור גארדה בדגש על סרמיונה הסמוכה. במידה ואתם מתכננים לשכור רכב אנו ממליצים לדאוג להשכרת הרכב כמה שיותר זמן מראש, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ כשהביקוש לרכבי ההשכרה מזנק. מי שמפחד מהתחייבות ניתן להזמין פה עם אפשרות ביטול בחינם או בקישור הזה עם 10% הנחה, מומלץ גם לקרוא את העמוד של השכרת רכב באגם גארדה שמתעסק גם בהתניידות עם רכב באזור .

אחד הדברים היפים בגארדה לנד הוא שיולוב של רכבות הרים מטורפות עם נוף משגע, גם חווים את הרכבת וגם את הנוף ביחד.

הגעה לפארק בתחבורה ציבורית גם היא מאוד נוחה. תחנת הרכבת הקרובה ביותר לפארק היא בפסקיירה דל גארדה הממוקמת 2.5 ק”מ מהכניסה לפארק. יש לפסקרייה רכבות תכופות מכיוון ונציה, ממילאנו, מברשיה וורונה ומעוד ערים באיטליה (מומלץ להזמין כרטיסים מראש – לפרטים והזמנה). בין תחנת הרכבת לגארדלנד פועל שאטל היוצא  כל 30 דקות אל הפארק.

כרטיסים לגארדה לנד מומלץ להזמין מראש, זה גם חוסך את התור, גם לא יקר יותר מהזמנה בקופות וגם לעיתים אפילו זול יותר. יש כרטיסים ליום אחד (לפרטים והזמנה) יש כרטיסים ליומיים שמאוד מומלצים למשפחות שרוצות לחוות את הפארק עד תום (לפרטים והזמנה). יש גם כרטיסים המשלבים את הביקור בגרדה לנד עם הSEE LIFE הסמוך (לפרטים והזמנה) אחרי שאתם קונים את הכרטיסים אפשר להוסיף לשהם שדרוגים כמו כרטיס אקספרס לחלק מהאטרקציות, כרטיס המאפשר כניסה לפארק המיים LEGLEND וכדומה. על כל סוגי הכרטיסים יש לגולשי הכל על הנחה בקישור זה בתוספת קוד הקופון HAKO5

לינה באזור הפארק מתחלקת לכמה אפשרויות שונות. האפשרות הפופולרית הראשונה היא לינה במלונות הרשמיים של הפארק (Gardaland Magic Hotel,Gardaland Hotel Resort וGardaland Adventure Hotel ) אז מרווחים את השאטל של המלונות לפארק ומלונות ואירוח שהם המשך של הפארק עצמו. האפשרות הפופולרית השנייה היא לינה בשלל אפשרויות הלינה המומלצות של אזור דרום אגם גארדה בעיירות הסמוכות לפארק כמו (כל הלינקים יפנו אותכם לאפשרויות הזמנת לינה עם אופציית ביטול): פסקיארה דל גארדה, Ronchi, לאציזה וקוולקסלה אנו ממליצים לקרוא עוד בנושא בעמוד המקיף שלנו: מלונות מומלצים באזור גארדה לנד

כמה טיפים חשובים נוספים למגיעים לפארק

  • תתכוננו להירטב יש מגלשות שיש בהם מים מושפרצים על מבקרים, לא כדאי לעלות אליהם עם טלפונים או מצמלמות רגישות
  • תביאו נעלי הליכה נוחות. הולכים פה הרבה
  • האוכל בפארק יקר מומלץ להביא איתכם סנדוויצים ושתיה (לשומרי הכשרות במיוחד).
  • רוב ההמתנה בתור היא מקורה אבל בין המתקנים הולכים באזורים חשופים גם לשמש (בקיץ) וגם לגשם (בימים בהם יורד גשם). בואו מצויידים בהתאם (כובע, שכמיה, מטריה – תלוי עונה כמובן).
שימו לב- פעילות זו היא תלויית עונה ולא זמינה אצל כל הספקים כל השנה. כדי לבדוק אם פעילות זו זמינה אצל ספק מסוים, לחצו על כפתורי ההזמנה ובדקו באתר ההזמנות. לעתים הכרטיס זמין אצל חלק מהספקים ואצל השאר לא.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

הכניסה לגארדה לנד - הפארק הוא עולם קסום וייחודי (צילום מקורי)הכניסה לגארדה לנד – הפארק הוא עולם קסום וייחודי (צילום מקורי)

מה רואים ומה עושים בגארדה לנד?

הפארק הוא ידידותי במיוחד למשפחות וילדים (למידע מפורט למשפחות תוכלו להרחיב בעמוד התוכן שלנו – אגם גארדה עם ילדים), ובו 32 מתקנים. הוא מבוסס בעיקר על רכבות הרים, ויש בו גם מתקני מים, מתקנים אפלים, סחרחורות, מתקנים מותאמים לילדים קטנים ועוד. הייחוד שלו מפארקים אחרים הוא שהוא נמצא בלב אחד מהאיזורים היפים ביותר. אין כמו להתיישב בקרון של רכבת ההרים שמטפסת ועולה למעלה, וכאשר מגיעים למעלה נפרש מולכם נוף מדהים של אגם גארדה וההרים העצומים והמכובדים הסובבים אותו. אמנם יש פארקים הנחשבים טובים ממנו (לא הרבה) – אך הם אינם מציעים נופים יפים ממנו, ובנושא זה הוא די ייחודי.

גארדה לנד מומלץ לביקור למשפחות עם ילדים - ילדים בכל הגילאים יהנו ממנוגארדה לנד מומלץ לביקור למשפחות עם ילדים – הן ההורים והן הילדים בכל הגילאים יהנו ממנו

המתקנים והאטרקציות באתר גארדהלנד

המתקנים באתר מחולקים לפי 3 דרגות- כחול – פנטזיה, לילדים הקטנים. ירוק– הרפתקאות- מתאים לכל הגילאים, אך מבוגרים שלא נהנים מרכבות מהירות מדי והיפוכים מטורפים ימצאו פה מתקנים שמתאימים להם יותר. אדום – אדרנלין- המתקנים המרגשים והמהירים ביותר, לא לבעלי לב חלש, ופחות מתאים למבוגרים שמקבלים בחילה רק מלחשוב על כך.

"העץ הקסום" - ממתקני הילדים בגארדה לנד. גם ילדים בגילאי 6 ימצאו פה מתקנים שמתאימים להם (צילום מקורי) “העץ הקסום” – ממתקני הילדים בגארדה לנד. גם ילדים בגילאי 6 ימצאו פה מתקנים שמתאימים להם
(צילום מקורי)

מלבד מתקנים, הפארק בנוי כולו כעולם קסום, בו המבקרים יכולים להעלים בתוך חוויה של פנטזיה ודמיון. כמו כל פארק שעשועים שמכבד את עצמו הוא כולל מתקני מזון ומשחק שהינם חלק מהחוויה הכוללת.

ביתני משחקים בגארדלנד, חלק מהחוויה (צילום מקורי)ביתני משחקים בגארדלנד, חלק מהחוויה (צילום מקורי)

מתקנים פופולאריים בגארדה לנד

בלו טורנדו (Blue Tornado)

רכבת הרים הפוכה (הקרונות תלויים מלמעלה) מהירה, לא לבעלי לב חלש (תרתי משמע – היא אסורה לשימוש לבעלי בעיות לב), בדרגת האדרנלין. בתחילת הנסיעה הרכבת עולה לגובה 33 מטר, משם היא יורדת במהירות תוך פניות, נטיות לצד, התהפכויות, וספירלה סלילית.

רכבת ההרים העצומה בלו טורנדו בגארדה לנד (צילום: Jeremy Thompson, רישיון) רכבת ההרים העצומה בלו טורנדו בגארדה לנד (צילום: Jeremy Thompson, רישיון)

אובליוויאן החור השחור (Oblivion The Black Hole)

זוהי רכבת הרים מהירה נוספת בקטגוריה של האנדרנלין, עם זווית של 90 מעלות המציעה רגע של נפילה חופשית אופקית, הראשונה מסוגה שנפתחה באיטליה. הרכבת מתחילה בטיפוס למעלה ההר, ולאחר המתנה של מספר שניות, המעצורים משוחררים והרכבת צונחת אופקית למטה לתוך מנהרה. לאחר מכן הרכבת יוצאת מהמנהרה, עולה, מתהפכת, נכנסת לספרילה סלילית ומסיימת עם התהפכות נוספת.

סרטון המציג את רכבת ההרים עם הצניחה האופקית אובליוויאן בגארדה לנד

ראפטור (Raptor)

רכבת ההרים השלישית בדרגת האדרנלין מבין הפופולריות ביותר, ובה פעמיים הרכבת עוברת דרך אלמנט כלשהו הקשור בהשפרצת מים על הנוסעים. הנסיעה מתחילה מתחנה תת קרקעית, היא יוצאת ממנה אל טיפוס איטי וגדול לגובה 33 מטר, משם היא צונחת מטה אל האדמה, פונה בחדות ונכנסת לספירלה. בהמשך הרכבת מתהפכת 360 מעלות בעלייה, בנפילה המשתתפים מקבלים חווית חוסר כבידה.

רכבת ההרים ראפטור בפארק גארדה לנד (צילום: Basilico, רישיון) רכבת ההרים ראפטור בפארק גארדה לנד (צילום: Basilico, רישיון)

מאמוט (Mammut)

רכבת הרים בנושא מכרות, בדרגת ההרפתקאות, ולכן מתאימה יותר למבוגרים שלא אוהבים רכבות מהירות מאוד או לילדים קטנים יותר שלא יכולים להיכנס לרכבות האנדרנלין.

רכבת ההרים מאמוט בגארדה לנד, וברקע מאחורה, הרכבת הכחולה היא רכבת ההרים בלו טורנדו (צילום: Jeremy Thompson, רישיון) רכבת ההרים מאמוט בגארדה לנד, וברקע מאחורה, הרכבת הכחולה היא רכבת ההרים בלו טורנדו
(צילום: Jeremy Thompson, רישיון)




כרטיסים לגארדה לנד

יש מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים לגארדה לנד. חלקן כוללות כניסה ליום או ליומיים לבחירתכם לפארק גארדה לנד בלבד, חלקן כוללות שילוב עם כניסה לפארק גארדה לנד יחד עם כניסה לאקווריום סיי לייף, וחלקן כוללות שילוב של אלו יחד עם רכישת כרטיס ההנחות ורונה קארד (VeronaCard) המספק שלל הנחות על אטרקציות, תחבורה ציבורית ואירועים בעיר הסמוכה ורונה (Verona). טווחי המחירים משתנים בהתאם למוצע בכל כרטיסורצוי לקחת בחשבון גם את התורים הארוכים שאינכם מעוניינם לעמוד בהם, במיוחד בסופי שבוע ובחודשי התיירות העמוסים (יולי אוגוסט).

תור בכניסה לגארדה לנד - מומלץ לרכוש כרטיסים המאפשרים דילוג על התור כדי להימנע מהמתנה מרובהתור בכניסה לגארדה לנד – מומלץ לרכוש כרטיסים מראש המאפשרים דילוג על התור כדי להימנע מהמתנה מרובה

כרטיסים לגארדה לנד ליום או ליומיים רצופים של ביקור בפארק הכוללים דילוג על התור

כרטיסים אלו כוללים גישה מלאה לכל המתקנים באתר יחד עם אפשרות דילוג על התור – אופציה משתלמת ביותר למי שמעוניין לחסוך בזמן בביקור ולהימנע מהמתנה בכניסה לפארק. למי שזמנו בידו, מעוניין לחסוך בכסף וגם לראות כמה שיותר מהאתר הגדול מומלץ לשקול לרכוש את כרטיסי הכניסה התקפים ליומיים מלאים – גם הם כוללים אפשרות דילוג על התור בכניסה.

  • להזמנת כרטיסים לגארדה לנד לכניסה ליום שלם או יומיים מלאים, כולל דילוג על התור בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים לגארדה לנד ליום שלם כולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים לגארדה לנד ליומיים מלאים כולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול לחצו כאן

שימו לב ששתי האופציות האחרונות המוצעות מאפשרות הזמנה לתאריך פתוח, כלומר תוכלו לבחור באופן חופשי ומבלי להתחייב באיזה יום להגיע לאורך העונה הקרובה.

כרטיסים משולבים לגארדה לנד עם דילוג על התור ולאקווריום סיי לייף

כרטיסים אלו כוללים כניסה משולבת לגארדה לנד עם דילוג על התור בו, ולאקווריום סיי לייף הנמצא בקרבת הפארק. כרטיסים אלו מתאימים למי שמעוניין לשלב ביקור בשתי אטרקציות המתאימות בעיקר למשפחות עם ילדים ולחסוך במחיר. ילדים אשר מתעניינים בעולם החי ובפארקי שעשועים יהנו במיוחד מהשילוב של שתי אטרקציות אלו, ורכישת הכרטיס עצמו מהווה חסכון משמעותי יחד עם חסכון בזמן בזכות אפשרות דילוג על התור בכניסה לגארדה לנד.

  • להזמנת כרטיסים משולבים לגארדה לנד עם דילוג על התור ולאקווריום סיי לייף בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים משולבים לגארדה לנד עם דילוג על התור ולאקווריום סיי לייף עם אפשרות ביטול לחצו כאן

כרטיסים משולבים: גארדה לנד, אקווריום סיי לייף וכרטיס ההנחות ורונה קארד (VeronaCard)

כרטיסים אלו כוללים כניסה משולבת לגארדה לנד יחד עם דילוג על התור, כניסה לאקווריום סיי לייף, ואת הכרטיס ורונה קארד, כרטיס הנחות אטרקטיבי במיוחד המספק שלל הטבות בעיר ורונה הסמוכה לאגם גארדה (לקריאה על אתרים מרכזיים בעיר ורונה לחצו כאן). בין היתר תוכלו להנות מדילוג על התור בכניסה לאטרקציות שונות, גישה למוזיאונים, אנדרטאות וכנסיות בעיר בחינם, הנחה לאתרים אחרים, ושימוש בתחבורה ציבורית בעיר. הכרטיס משתלם במיוחד למי שמתכנן לבלות את מירב זמנו בעיר ורונה ורוצה לשלב ביקור בפארקי השעשועים באגם גארדה.

  • להזמנת כרטיסים משולבים לגארדה לנד עם דילוג על התור, לאקווריום סיי לייף ולורונה קארד בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן

מי שהתעניין בעמוד זה אולי יתעניין גם בעמודים הבאים:

לינה בגארדה לנד

פארק גארדה לנד הוא פארק גדול ופופולרי מאוד, מיקומו האטרקטיבי על אגם גארדה בצידו הדרומי בחלק המזרחי גורם לאפשרות ללון בקרבת האגם להיות מומלצת במיוחד למעוניינים לשלב ביקור באגם גארדה. חשוב להזכיר שגם העיר ורונה הציורית נמצאת לא רחוק מהאגם וגם היא מספקת אפשרויות לינה שונות (לינה בעיר זו מומלצת במיוחד משום העובדה שיש בה שדה תעופה המספק נגישות לעיר ולסביבתה – למידע נוסף על לינה באזור שדה התעופה ורונה קראו כאן).

לינה במלונות הרשמיים של פארק גארדה לנד

קיימים שלושה מלונות רשמיים לפארק כפי שנפרט בהמשך. היתרון בלינה זו הוא שהם קרובים לפארק וקיים שירות הסעות חינמי לאורך היום מהמלונות לפארק ובחזרה. המלונות עצמם אטרקטיביים במיוחד למשפחות עם ילדים בשל מתקנים כדוגמת בריכת ילדים, מופעי בידור, חדר משחקים ומגרשי משחקים רבים, אך מחיר הלינה בהם יהיה יקר משמעותית לעומת אפשרויות לינה אחרות באזור ולכן יש לשקול היטב את הלינה בהם – היא לא תתאים לכולם ביחס לחלופות.

מלון גארדה לנד (Gardaland Hotel)

המלון המרכזי הרשמי של פארק גארדה לנד נמצא כ-800 מ’ מפארק השעשועים ומספק שירותי הסעות סדירים בחינם לפארק. המלון מציע חדרים סטנדרטיים לזוגות עם ילד או שני ילדים, ארוחת בוקר ומתקנים רבים לילדים כגון בריכה, מפל, חדרי משחקים, מגרשי משחקים ועוד. ניתן להזמין את המלון כאן.

מלון אדוונצ’ר גארדה לנד (Gardaland Adventure Hotel)

מלון זה נמצא גם הוא 800 מ’ מהפארק, והמיוחד בו לעומת המלון הקודם הוא העיצוב התאטרלי של חלק מהחדרים אשר נראה כאילו לקוח ישירות מסט צילומים של סרט. גם מלון זה מספק שירותי הסעה לפארק גארדה לנד, הוא מציע מגוון סוגי חדרי משפחות סטנדרטיים יחד עם סוויטות, ארוחת בוקר טובה, מופעי צוות בידור, שתי בריכות חיצוניות, ועוד. ניתן להזמין מלון זה כאן

מלון מג’יק גארדה לנד (Gardaland Magic Hotel)

מלון זה, השלישי מבין המלונות הרשמיים של פארק גארדה לנד, נמצא באותו מתחם כמו השאר (800 מ’ מהפארק). המלון מאופיין בעיצובים מעניינים בהשראת עולם הקסם ומציעים מגוון חדרים לבחירה (ללינה של עד 4 נפשות בחדר). אורחי המלון יהנו מארוחת בוקר טובה, בריכת שחיה, מופעי צוות בידור, ועוד. ניתן להזמין מלון זה כאן.

לינה באגם גארדה

אגם גארדה הוא אגם עצום בגודלו ומן הסתם יש בו אפשרויות לינה רבות (לקריאה על אודות לינה באגם גארדה בשלל אזוריו לחצו כאן). אם אתם רוצים להתכוונן ללינה בסמוך לפארק גארדה לנד אנו ממליצים להתמקד באזור הקרוב לפארק. בין אפשרויות הלינה המומלצות באזור זה ניתן להצביע על B&B 7 Vizi – אכסניה פונקציונלית וזולה שחדריה מיועדים לעד 4 נפשות, Hotel Parchi Del Garda – מלון ארבעה כוכבים מפנק שחדריו מתאימים לעד 5 נפשות וכולל בריכה וארוחת בוקר, או Gasparina Village, כפר נופש הכולל דירות מאובזרות לעד 6 נפשות ונמצא ממש על גדת האגם.

מלון גארדה לנד - אחד משלושת המלונות הרשמיים של פארק השעשועיםמלון גארדה לנד – אחד משלושת המלונות הרשמיים של פארק השעשועים

שאלות ותשובות נפוצות על גארדה לנד

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לגארדה לנד. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של גארדה לנד וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

תוכלו לקרוא עוד מידע לגבי אפשרויות נוספות לרכישת כרטיסים הכוללות כרטיסים משולבים, כרטיסים ליותר מיום אחד, ועוד, בחלק זה בעמוד המפרט על אודות אפשרויות הכרטיסים השונות.

אם יש לכם אפשרות לבחירה - אנו מציעים לבקר בפארק גארדה בסביבות חודש אפריל או אוקטובר, חודשים בהם הפארק פחות עמוס באנשים ובזמני המתנה בתורים, לעומת הקיץ בו הפארק פופולרי מאוד עם תורים ארוכים (יכולים בקלות להגיע לשעה) למתקנים המבוקשים ביותר.

אם בכל זאת אתם מגיעים אל הפארק בקיץ, מומלץ להגיע באמצע השבוע ולא בסוף השבוע, מה שסביר להניח יאפשר פחות עומס של אנשים בפארק. כמו כן, יש לשים לב שגארדה לנד פתוח מדי יום רק בחודשים אפריל עד ספטמבר, בשאר החודשים מומלץ להתעדכן מראש בלו"ז באתר הרשמי (ישנם ימים ספציפיים בהם הוא נפתח במתכונת ייחודית).

מבחינת זמן הגעה לאורך היום, אנו ממליצים להגיע כמה שיותר מוקדם בהתאם לשעות הפתיחה (בימים מסוימים נפתח ב10:00 ובאחרים כבר ב09:30, מומלץ להתעדכן בשעות באתר הרשמי).

מומלץ להגיע לגארדה לנד באמצעות רכב, ישנה חניה (בתשלום של 6 יורו ליום) במקום. כדאי להתכונן לכך שבקיץ יש פקקים בכניסה.

למידע נוסף על השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה ובהמלצות האתר בעמוד.
מומלץ להיכנס לקישור הזה שנותן 10% הנחה בלעדית לגולשי הכל על, או לקישור הזה למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לגארדה לנד, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור.

אפשרות הגעה נוספת היא באמצעות רכבת: בהגעה באמצעות רכבת תוכלו לרדת בתחנת פסקיירה דל גארדה (Peschiera del Garda) אשר הפארק ממוקם 2 ק"מ ממנה, ומהתחנה ישנו שירות הסעות חינמי וסדיר הפועל הלוך חזור לפארק.

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור בקופות, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור בכניסה לגארדה לנד עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.

למי שמעוניין לדלג על התורים במתקנים השונים, ניתן להזמין כרטיס אקספרס בפארק עצמו (אין אפשרות היום להזמנת הוספה זו און ליין).

הלינה באזור הפארק מתחלקת לכמה אפשרויות שונות. האפשרות הפופולארית הראשונה היא לינה במלונות הרשמיים של הפארק (Gardaland Magic Hotel,Gardaland Hotel Resort וGardaland Adventure Hotel )  למי שמעונין ללון במלונות אחרים שאולי יותר ישתלמו מבחינת תמורה למחרי אפשר לבדוק אופציות כמו: TH Lazise – Hotel Parchi Del Garda, B&B 7 Vizi

ועוד רבים אחרים, אנו ממלצים לקרוא את העמודים המקיפים שלנו:  מלונות באגם גארדהו מלונות מומלצים באזור גארדה לנד

זמן הביקור המומלץ הוא יום אחד מלא על מנת לחוות את הפארק ומתקניו במלואם. לחובבי פארקים אשר רוצים להספיק את כלל המתקנים שיש למקום להציע, אנו ממליצים אף לשקול להקדיש יומיים לבילוי במקום, במיוחד בזכות העובדה שניתן לרכוש כרטיסים מוזלים המעניקים כניסה ליומיים עוקבים במקום כניסה חד יומית (למידע נוסף על אודות כרטיסים אלו קראו כאן).

כן, יש מתקנים עם הגבלות גובה בגארדה לנד. הפארק הוא פרק אקסטרימי וכמו בכל פארק שעשועים גדול יש מתקנים שלא בכל הגילאים ניתן להיכנס אליהם. עם זאת, בכל גיל יימצאו מתקנים המתאימים להנאת המשתמשים.

שימו לב שהפארק סגור ברוב הימים לאורך חודשי החורף. בין החודשים אוקטובר עד אפריל הפארק מצמצם את הפעילות שלו באופן משמעותי - ברוב הימים הוא סגור אך בחלק מהסופ"שים הוא פתוח. בין אפריל לספטמבר הפארק פתוח מדי יום. לכן אנו ממליצים להתעדכן בלוח השנה שבאתר הרשמי של המקום לפני ההגעה על מנת לתכנן ראוי את הביקור שלכם.

אם אתם מגיעים לצפון איטליה בחודשים אלו ורוצים להגיע לפארק שעשועים אנו ממליצים להסתכל על לאולנדיה שנמצא ליד ברגמו, גם בו יש מתקנים רבים והוא פתוח למשך יותר ימים בחורף ואף מציע כרטיס פיצוי למימוש ביום אחר במידה וביום בו הגעתם היה גשם לאורך זמן רב שלא אפשר עלייה למתקנים. כדאי לקרוא עוד על הפארק בעמוד לאולנדיה – כרטיסים בהנחה, איך מגיעים ומה עושים בפארק.

כן, יש שירות שמירת חפצים בגארדה לנד אשר כרוך בתשלום.

מזג האוויר בגארדלנד

היות והפארק סגור בחורף רוב הזמן, זמני הפעילות פה לרוב נעימים – מצד שני יש לקחת בחשבון שבסוף הקיץ ובמהלך ספטמבר אוקטובר יש ימים של גשם ובמיוחד כאשר אתם עולים על הרכבות ההרים הגבוהות יכול להיות קר – מומלץ לבוא לבושים כיאות. שכמיות נוחות אפשר תמיד לקנות באתר החנות עם הגשם יורד (זה גם אחלה מזכרת).

הזמנת כרטיסים לגארדה לנד -
5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות הכל על

  • כאמור הביקור בפארק מאוד מומלץ, הוא אחד האתרים השוקקים של צפון איטליה ואזור גארדה. הוא מתאים כמובן למטיילים עם ילדים ומשפחות, אך לא רק. אפילו חופשה רומנטית באזור יכולה לקבל קצת “פילפל” בביקור משותף בפארק זה. בניגוד לפארקי ענק אחרים באירופה (למשל דיסנלד פריז או פורטאוונטרה בברצלונה), הפארק אומנם מושך משפחות, ילדים (וילדות), נערות (ונערים), אך יש בו מגוון כה רב של מתקנים, לטעמים מכל הסוגים, שהוא יתאים לכל אחד, בכל גיל, גם מבוגרים (במידה ואתם לא מתביישים לתת דרור לילד הפנימי שלכם). גם אם אתם לא נהנים מרכבות הרים מהירות עם צניחות אימתניות, תוכלו לבטח למצוא מתקן רגוע יותר שיתאים לכם.
  • אין צורך לבוא לפארק זה בלבד ליותר מיום אחד (אך יום אחד מלא) – אלא אם אתם גם מחליטים לשלב את הביקור בפארק עם הביקור בפארק המיים או באקווריום (GARDALAND SEA LIFE AQUARIUM) שהוא נחמד וטוב – אבל לא עדיף מאטרקציות דומות בעולם (כמו האקווריום בליסבון, האקווריום בברצלונה או האקווריום בלונדון), בעוד שהפארק עצמו הוא ייחודי ושונה. במקרה של ביקור משולב גם באקווריום היינו ממליצים על תכנון של יומיים ביקור. גם אם אתם חובבי פארקי שעשועים גדולים ותרצו להנות מהזמן בפארק כמו שצריך אנו ממליצים להקדיש יומיים מלאים למקום, ולצורך כך אף להזמין כרטיסים מוזלים ליומיים ביקור (קיראו פירוט על אפשרות זו בחלק הכרטיסים בעמוד זה).
  • סוגיה חשובה בנוגע לפארק זה היא התורים. ראשית אנו מאוד ממליצים להזמין כרטיסים מראש כדי לחסוך את התור בכניסה לפארק (אין צורך להדפיס את הכרטיס, ניתן להציגו בסמארטפון – לינק להזמנה). בקיץ הפארק מבוקר מאוד עם תורים ארוכים (יכולים בקלות להגיע לשעה) למתקנים המבוקשים ביותר – במיוחד סביב חודש אוגוסט אז כולם בחופשה. אם יש לכם אפשרות לבחירה – אנו מציעים לבקר בו בזמן פחות מבוקש (באפריל באמצע שבוע או באוקטובר באמצע שבוע התורים סבירים), או לפחות לנסות להגיע במשך אמצע השבוע ולא בסוף השבוע (סוף השבוע עמוס יותר מאמצע שבוע). אך אם אתם מגיעים לאגם גארדה בקיץ כי אין לכם יכולת בחירה סביב חודשי החופשה, ואתם יכולים להרשות לעצמכם, אנו ממליצים לרכוש כרטיס פאסט פאס (סיזן פאס) החוסך לכם את התורים. מדובר בכרטיס יקר יותר אך הוא שווה את זה. שימו לב כמה סוגים של כרטיסים כאלו שמאפשרים הטבות שונות מבחינת דילוג על תורים במתקנים.
  • האוכל המוצע למכירה בפארק הוא באיכות ממוצעת וכמו כל פארק סגור אחר – המחירים לא פורפרציונלים לתמורה ולא מבין הבריאים במיוחד, ולכן אם נושא זה חשוב לכם יש להערך בהתאם. כדאי להגיע עם סנדווצים, שתיה, פירות וכדומה ובכך לצמצם את הקניה בדוכנים.

אוהד וצמר גפן מתוק בגארדלנד. לא חסרים פה דוכני מזון כמובן שכמו כל פארק הם לא זולים... (צילום מקורי)

אוהד וצמר גפן מתוק בגארדלנד. לא חסרים פה דוכני מזון כמובן שכמו כל פארק הם לא זולים… (צילום מקורי)

  • קחו בחשבון – ילדים מתחת גובה מטר אינם משלמים כניסה לפארק (כמובן שהיצע המתקנים עבורם הוא קטן יחסית). מדובר בחסכון משמעותי למשפחות המגיעות עם מספר ילדים בגילאים כאלו.
  • הפארק ידידותי מאוד לבעלי מוגבלות בתנועה, וניכר שנעשו מאמצים להנגיש אותו. בעלי מוגבלות בתנועה שיכולים לעלות על מתקנים ללא ליווי, יקבלו הנחה לכרטיס הכניסה וישלמו מחיר מופחת. אלו שלא יכולים לעלות על מתקנים ללא ליווי, נכנסים בחינם, והמלווה שלהם מקבל את המחיר המופחת. הגישה לחלק מהמתקנים כוללת מדרגות. על בעלי מוגבלות בתנועה לאסוף כרטיס מיוחד בכניסה, שם הם יקבלו חוברת הדרכה עם הסברים במיוחד לבעלי מוגבלות כיצד ניתן להקל את ההתניידות בפארק. למידע נוסף אנו ממליצים לקרוא את עמוד התוכן שלנו בנושא אגם גארדה למוגבלי תנועה.
  • דרך ההגעה המומלצת אל גארדה לנד היא ברכב. ישנה חניה (בתשלום). כדאי להתכונן לכך שבקיץ יש פקקים בכניסה, (ראו גם מידע נוסף על- השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה). למי שאין רכב שכור, יש שאטל חינם מתחנת הרכבת בפסקיירה דל גארדה לפארק, בזמן שעות הפעילות של הפארק.
  • הלינה ליד גארדה לנד היא מאוד פופולארית. זהו אחד האזורים המבוקשים ללינה על המבקרים באזור אגם גארדה. לדעתינו היא מתאימה למשפחות– מלונות עם חדרים למשפחות, דירות וקמפינגים (למידע נוסף על מלונות למשפחות באגם גארדה), למטיילים עם רכב מפני שמלונות רבים מציעים חניה חינם (למידע נוסף על מלונות עם חניה באגם גארדה) ולמטיילים בלי רכב מפני שההגעה מגארדה לנד לפסקיירה דל גארדה נוחה וקלה מאוד. אומנם רבים מחפשים דבר ראשון את המלונות של הפארק עצמו, אך יש לקחת בחשבון שהם יקרים יחסית ולא מתאימים לדעתינו לרוב התיירים. למידע מורחב תוכלו לקרוא בעמודי התוכן- מלונות בגארדה לנד ומלונות באגם גארדה.

איך מגיעים לגרדה לנד ומידע שימושי

שעות פתיחה

נכון לשנת 2023: הפארק פתוח לאורך חודשי הקיץ (אפריל עד ספטמבר) וסגור לאורך רוב הימים בחודשי החורף (אוקטובר עד מרץ). בחלק מסופי השבוע ובימים אחרים לאורך חודשי החורף הפארק כן פתוח, ולאורך חודשי הקיץ שעות הסגירה והפתיחה עצמן משתנות (לרוב מ10:00 עד 18:00, לעיתים מ09:30 עד 20:00). לכן אנו ממליצים להתעדכן בלוח השנה שבאתר הרשמי של המקום לפני ההגעה על מנת לתכנן ראוי את הביקור שלכם.

כתובת

Via Derna, 4, 37014 Castelnuovo del Garda VR, אגם גארדהאיטליה.

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

שאטלים חינם יוצאים מתחנת הרכבת בפסקיירה דל גארדה לפארק, בזמן שעות הפעילות של הפארק. השאטל פועל החל מחצי שעה לפני פתיחת הפארק, והתדירות שלו היא כל חצי שעה. השטאל האחרון יוצא מהפארק לתחנת הרכבת 55 דקות לאחר סגירת הפארק.

directions_car
רכב

מכביש E70 / A4 יש לרדת במחלף פסקיירה (Paschiera) לכביש SR249 לכיוון צפון. להמשיך כ-12 ק״מ (כ-8 דקות) עד הגארדה לנד. למידע נוסף על השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה.

flight
טיסה

שדה התעופה הקרוב ביותר נמצא בורונהVRN – Verona Villafranca Airport. למידע נוסף על טיסות לאגם גארדה וטיסות לאיטליה. להצעות משלמות לטיסה לאיטליה