ברנזונה סול גארדה, איטליה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Brenzone sul Garda

מועצה אזורית במרכז הגדה המזרחית של אגם גארדה

מידע כללי

ברנזונה סול גארדה (Brenzone sul Garda) היא מועצה אזורית במרכז הגדה המזרחית של אגם גארדה בצפון איטליה. מועצת ברנזונה מורכבת מ-24 כפרים, כאשר אף לא אחד מהם נקרא ברנזונה, והחשובים ביותר ביניהם הם מאגוניאנו (Magugnano), סומאווילה (Sommavilla), פורטו (Porto), קסטלו (Castello), מרינגה (Maringa), אסנצה (Assenza) וקסטלטו (Castelletto).

שאר הכפרים במועצה הם קטנטנים ביותר, מורכבים ממספר מבנים והשמות שלהם מתחילים ב-קא׳ (Ca- משמעותו בית באיטלקית)- דבר המרמז על כך שהם כה קטנים שהם נקראים על שם בית אחת המשפחות בכפרפרון…




נמל בעיירה בברנזונה סול גארדה (צילום: Eddy, רישיון)

מה רואים?

מועצה זו היא מבין הצעירות ביותר באגם, בשל כך התיירות בה עוד לא התפתחה לגמרי- דבר ההופך אותה למיוחדת באגם משום שהשפעות התיירות עוד לא שינו אותה והשאירו את הכפרים בה כמעט לא נגועים. כפרי הנמל במועצה זו מתקיימים בעיקר מדיג, וזה מקום מצוין ליהנות ממנות הדגים המקומיות.
מיקומה של מועצה זו, על הכביש הראשי שמקיף את האגם ממזרח, הופך אותה לסוג של תחנות מעבר בין הנוסעים בחלקו הדרומי של האגם לחלקו הצפוני. העיירות פה אומנם פחות מפותחות אך ניתן למצוא פה אופי של עיירות המשמשות כנקודת עצירה, או לביקור בחופים, או ברציפים, והן ללינה או ארוחה במסעדות הרבות שיש כאן.

סרטון על מועצת ברנזונה סול גארדה

שאלות ותשובות נפוצות על ברנזונה סול גארדה

מומלץ להקדיש לביקור בברנזונה סול גארדה יום שלם.

ניתן להגיע מאגם גארדה לברנזונה סול גארמה הם המלונות המומלצים באזורדה באמצעות רכב שכור או תחבורה ציבורית.

ניתן להזמין רכב שכור באגם גארדה בלינק זה או בלינק זה. מומלץ למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לברנזונה סול גארדה, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור. מהכביש המהיר A4/E70 יש לרדת לכיוון Brennero/Verona Nord/Aeroporto ומיד אחר כך A22/E45 להמשיך צפון מערבה כ-21 ק״מ. לצאת ביציאה ל-Affi-Lago di Garda Sud, להתחבר לכביש SP29b ולאחר מכן ל-SP9 ו-SP9 כ-4 ק״מ. לפנות שמאלה ל-SP8 עד שמגיעים לגארדה ובכביש הראשי שלה ימינה ל-SR249. להמשיך עליו עד עיירת היעד שלכם, למידע נוסף על השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה.

בנוסף, ניתן להגיע באמצעות אוטובוס, אולם הנסיעה מסורבלת מאוד- מסרמיונה יש לנסוע בשלושה קווים. הראשון אל פסקיירה דל גארדה, השני אל גארדה, והשלישי אל עיירת היעד שאליה אתם מגיעים, למידע נוסף על אוטובוסים באגם גארדה. להשוואת מחירים לנסיעה בתחבורה ציבורית אפשר להיכנס לאתר זה שמשווה בין כל אמצעי התחבורה מבחינת מחיר וגם מבחינת משך נסיעה.

כמו כן, ניתן להגיע באמצעות מעבורת, בחלק מהעיירות במועצה יש תחנת מעבורת המקשרת אותן עם עיירות נוספות שעל שפת האגם, למידע נוסף על מעבורת באגם גארדה.

שדה התעופה הקרוב ביותר נמצא בורונה, VRN – Verona Villafranca Airport. למידע נוסף על טיסות לאגם גארדה וטיסות לאיטליה.

בין המלונות המומלצים באזור ברנזונה סול גארדה ניתן למנות את מלון Hotel Du Lac – Relax Attitude Hotel, מלון Garda Family House ומלון Hotel Eden. ברנזונה סול גארדה מציעה כ-100 אפשרויות לינה, ביניהם דירות אירוח, אתרי קמפינג (כמו Camping Monja ו-Aquacamp) וכן מלונות בדירוג של שלושה כוכבים.
לקריאה נוספת על מלונות בברנזונה סול גארדה לחצו כאן.

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

מידע שימושי על ברנזונה סול גארדה