1. עמוד הבית
  2. »
  3. מדריד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות וסיורים מודרכים במדריד – סקירות מומחים
  6. »
  7. אוטובוס התיירים של מדריד – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop on Hop off Madrid

אוטובוס התיירים של מדריד – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop on Hop off Madrid

הזמנת כרטיסים לאוטבוס התיירים במדריד

הסיור באוטובוס התיירים של מדריד מספק היכרות עם העיר מדריד באוטובוס ממוזג המאפשר עלייה וירידה בכל האתרים. המבקרים באוטובוס התיירים של מדריד זוכים לתצפית ייחודית על האתרים של מדריד, בליווי הדרכה קולית מפורטת במגוון שפות, בתנאים נוחים ובטוחים באוטובוס בעל שתי קומות.

הזמנת כרטיסים לאוטבוס התיירים במדריד

עדכון אביב 2024

האביב במדריד משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו הארמון המלכותי אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של מדריד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

האוטובוס עובר בלא פחות מ37(!) אתרים, בכולם ניתנת האפשרות לרדת או לעלות (hop on hop off). הנסיעה באוטובוס מאפשרת לשנות את מסלול הסיור, כך שהנוסעים יכולים לרדת ולעלות מהאוטובוס בכל תחנה כמה פעמים שיחפצו והם אלו שקובעים כיצד יראה הטיול שלהם. קיימים שני קווים – קו 1 הכחול וקו 2 הירוק, הכרטיס תקף לשניהם ואין בעיה לעלות על אלו מהם שתחפצו.

אוטובס התיירים במדריד – צילום מקורי

קו 1 הכחול מתמקד בפן המלכותי של העיר ועוצר באתרים חשובים כמו הארמון המלכותימוזיאון הפראדופלאזה מאיורשדרות גראן ויה ומוזיאון ריינה סופיהקו 2 הירוק עוצר באתרים פלאזה דה סיבלספלאזה פוארטה דל סול ובאצטדיון סנטיאגו ברנבאו. קיימת גם אפשרות לשדרג את הכרטיס ולהוסיף גם סיורי אוכל ויין, הכוללים ביקור טעימות יין בשלושה יקבים שונים, טעימות שמן זית ספרדי, טעימת צ’ורוס, סנגריה, בירה ועוד.

סרטון על אוטובוס התיירים של מדריד

רוצים להכיר את מדריד בדרך כיפית ומעניינת?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא סיור עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם במקומות המעיינים ביותר בעיר ומחוצה לה. בין אם אתם מחפשים סיור להכרת העיר, סיור קולינרי בו תטעמו מהמטבח הספרדי, סיור גרפיטי מרתק או יציאה ממדריד לסיור בעברית בטולדו וסגוביה, תוכלו להבטיח את מקומכם בסיורים המבוקשים כאן.

אוטובוס התיירים של מדריד

כרטיס של אוטובוס התיירים במדריד מתאים למי שמעוניין בחוויה של אוטובוס התיירים ונסיעה בו ברחבי העיר. בנוסף הכרטיס מקנה אפשרות לביטול חינם עד 24 שעות לפני מועד הגעתכם. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת הכרטיס באתר הרשמי של האטרקציה, כשמשתמשים בקוד הקופון של הכל על- HAKO5.

להזמנה עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5, לחצו כאן

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של מדריד

אוטובוס התיירים במדריד מתאים למי שמגיע למדריד ליום אחד או יומיים ורוצה לראות את העיר בזמן קצר.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לאוטובוס התיירים של מדריד. ניתן לקנות כרטיסים דרך האתר הרשמי אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים בהן נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן: להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

כן יש כרטיסים המשלבים אוטובוס התיירים במדריד עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב את אוטובוס התיירים במדריד ואת האיצטדיון של ריאל מדריד (Santiago Bernabéu Stadium), וכולל כניסה לאיצטדיון ולמוזיאון של ריאל מדריד ואת אוטובוס התיירים. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.
כרטיס המשלב אוטובוס התיירים במדריד והופעת פלמנקו, וכולל מופע פלמנקו (אפשרות למשקאות וארוחת ערב) ואת אוטובוס התיירים. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.




חשוב לדעת והמלצות

  • את הכרטיס ניתן לרכוש ליום אחד או ליומיים – לבחירתכם.
  • האוטובוסים נגישים לבעלי קשיי התניידות, קיימת רמפה לכסאות גלגלים בכל האוטובוסים.
  • עבור ילדים בגילאים 0 עד 6 אין צורך ברכישת כרטיס – הוא ניתן בחינם – מה שהופך את האטרקציה למאוד מומלצת למבקרים עם ילדים במדריד.
  • האוטובס אינו טוב יותר מהתחבורה הציבורית כאמצעי תחבורה – הוא טוב כאטרקציה שמאפשרת לעשות טיול פנורמי בעיר עם הדרכה, מיזוג ונוחות. מבחינת מהירות, ודחיפות האוטובוסים / קווים – גם האוטובוס, גם המטרו וגם הDLR עדיפים.
  • האוטובוס מאוד מומלץ בענינו למי שמגיע למדריד ליום אחד או יומיים ורוצה לראות את העיר בזמן קצר.
  • מאוד מומלץ לתיירים מבוגרים, תיירים עם ילדים קטנים או תיירים עם מוגבלות תנועה – דרך מאוד נחה לראות את העיר.
  • השימוש באוטובוס תיירים של מדריד הופך להיות עוד יותר מומלץ בתקופת החורף (זו אחלה דרך לטייל ביום גשום) ובקיץ (זו אחלה דרך להינות מטיול בזמן צוהריים חמים של מדריד).

מי שהתעניין בעמוד זה אולי יתעניין גם בעמודים הבאים:

המלצות גולשים על האטרקציה

המלצות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו: מדריד למטיילים – Madrid for travelers

אוקטובר-נובמבר 2017

  • האוטובוס מומלץ מאוד. הכרטיס כולל את כל המסלולים. אפשר לעלות לאחד לרדת ואחרי זה לעלות לצבע אחר. חוסך גם הוצאות תחבורה. לקחנו ליומיים מיצינו את החלקים הרחוקים ואז טיילנו רגלית במרכז. רצוי תכנון מקדים.
  • שני  הקווים כלולים במחיר ועדיף לקחת ליומיים כמעט אין הפרש במחיר בין יום ליומיים.
  • ממליצה, נחמד מאוד, אנחנו לקחנו יומיים, ניצלנו את האוטובוס לקראת צהריים כשהתעייפנו ללכת, יום אחד עדינו את המסלול הכחול ויום אחד את הירוק. לא יקר, מביא אותך ליעדים רחוקים ונותן רעיונות לאן כדאי ללכת (למשל לתצפית המקסימה בסוף הגראנד ויה).
  • ממליצה מאד על האוטובוס, אנחנו לקחנו ליומיים וזה היה נהדר
  • אוטובוס תיירים – השתמשנו בו יומיים בגדית לא היינו חייבים אבל כן עזר לנו להגיע לאתרים שרצינו
  • האם מספיק יום אחד באוטובוס תיירים? כמה ימים הייתם?
    • כן בוודאי אבל לא כדאי כי 22 יורו ליום אחד ו25 יורו ליומיים…
  • שלום לכולם, סגרתי חופשה במלון petit palace tribal ורציתי לדעת מהיכן לוקחים את האוטובוס תיירים לסיור בעיר?
    • המלון שלך נמצא על הגראן ויה (אחלה של אזור למלונות) יש לך 3 תחנות בגראן ויה של האוטובוס ,גראן ויה 17 33 ו54 את יכולה לעלות ולרדת בכולם.
    • תשאלי בלובי של המלון הם יסבירו לך. יש ממש 20 מטר מהמלון. על הגראן ויה.

אפריל 2018

  • אוטובוס התיירים מגיע גם לאיצטדיון של ריאל?
    • כן, עושים שם עצירה למשהו כמו 5 דקות.
  • אוטובוס התיירים הוא אטרקציה חביבה, לוקח למקומות במדריד שסביר שלא תגיעו לבד או ברגל – עלות היא 21 יורו לאדם – ההדרכה באנגלית והאמת מעצבנת ולא ברורה, אבל עדיין חביב ומומלץ.

אופציות שונות לכרטיסים לאוטובוס התיירים של מדריד

מידע שימושי

  • שעות פעילות: בחודשים מרץ עוד אוקטובר – 09:00-22:00. בחודשים נובמבר עד פברואר 10:00-22:00. אוטובוס יוצא כל 8 עד 15 דקות.

מפת הקווים והתחנות של אוטובוס התיירים במדריד

[wpgmza id=”4″ mashup=true mashup_ids=”4,2″ parent_id=”4″ cat=”5,7″ zoom=”13″]