אופיר טורס

על החברה

אופיר טורס אחת החברות הגדולות והמוערכות בארץ בתחום הזמנת הטיסות וחבילות לחו”ל ונופש בישראל דרך הרשת ובכלל. באתר החברה תוכלו להזמין חבילה או טיסה ממגוון ההצעות (לפעמים משתלם להזמין חבילה ולעיתים לא – להזמנת מלון בנפרד תוכלו להיעזר במנוע חיפוש המלונות שלנו, שיקל עליכם במציאת המלון המתאים לכם).

אופיר טורס הוקמה בשנת 1952 והיא כיום קונצרן תיירות מוביל בשוק הישראלי. אופיר טורס, פועלת הן כסיטונאי והן כקמעונאי של שירותים מתחום הנסיעות. כמו כן החברה היא המייצגת הבלעדית בישראל של מספר חברות נסיעות בינלאומיות מובילות, כחלק ממאמציה לספק שירות מקיף וכולל (“one stop shop”) ללקוחותיה.


סרטון פרסומת לאופיר טורס




אופיר טורס זכתה בשנת 2010 בפעם הרביעית ברציפות כ”חברה המארגנת את הטיולים האיכותיים ביותר” על פי “המבחן של המדינה” (סקר מכון גיאוקרטוגרפיה).

כמו כן צוינה החברה כ”בעלת ההתנהלות הצרכנית הטובה ביותר” ביחס לחברות אחרות מתחום התיירות (עפ”י דוח אמון הציבור- 2010).

בנוגע לטיסות השטיח המעופף עבודת עם כל החברות הגדולות כולל אל-עלבריטיש איירווייז וכדומה, בנוסף היא גם עובדות עם חברות קטנות יותר כמו טראוול סרוויס ואייר אירופה.

למעבר לאתר של אופיר טורס

יתרונות בהזמנת טיסה או חבילה

1. בכללי מדובר באחת החברות האמינות והרצניות שיש בתחום.

2. ישנם יעדים (כמו פראג) שלחברה יש דילים מצויינים.




חסרונות בהזמנת טיסה עם החברה ולמה צריך לשים לב לפני הזמנה

(הקישורים המצורפים לשמות החברות מובילים לדפי המידע באתר שלנו ולא לאתרי החברות)

1. כדי לשים לב לגבי החבילות, אנו מעדיפים הזמנת מלון בנפרד וטיסה בנפרד – לדעתינו כך מוצאים הצעה טובה יותר. אך זה דעה אישית בלבד (באופן כללי מלונות אנו מעדיפים להזמין מול המלון דרך אתרים כמו בוקינג זה מאפשר לקבל יותר מידע על המלון דבר שמונע תלונות אחר כך). .

2. לפני ההזמנה כדי לדעת ש:

  • כמו אתרי הזמנות אחרים – גוליבראיסתא ודקה 90 ההסכם שלכם הוא לא מול האתר אלא מול חברות התעופה. בנוסף לחברות שמור הזכות להזיז את זמני הטיסות שלכם וזה קורה! (בעיקר עם טיסות צ’רטר). באופן כללי ניתן לומר כי “החברה פועלת כסוכן נסיעות לכל דבר וענין וככזו אין היא נושאת באחריות כלשהי לאספקת השירותים המוזמנים באמצעותה, טיבם איכותם והתאמתם להזמנה. בענין זה יהיה על הנוסע ללבן טענותיו ישירות מול ספק השירותים”
  • יש לדעת כי כל עוד הזמנה שעשיתם באופיר טורס לא אושרהבכתב – אין היא מחייבת את החברה.

3. תלונות ברשת:

למעבר לאתר החברה

קרא עוד: טיסות וחבילות עם אופיר טורס

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: