קורונה- מדיניות ביטולים של מלונות
להלן מדיניות של מספר רשתות מלונאות גדולות בעולם, אותה תוכלו לקחת כדוגמא. דבר זה לא מייצג כמובן עסקים קטנים ובתי אירוח משפחתיים, אך אולי יכול לתת לכם כיוון אם הזמנתם חדר במלון שהוא חלק מרשת גדולה ומכובדת.
הילטון
לפי העמוד הייעודי לקורונה באתר האינטרנט של הילטון, הזמנות שכבר בוצעו לתאריך לינה של עד ה-30 ביוני, יהנו מאפשרות לשנות את ההזמנה לתאריך אחרי או לבטל אותה, ללא עמלה, עד 24 שעות לפני תחילת תאריך הלינה. מדיניות זו כוללת את כל סוגי ההזמנות, גם כאלה שנחשבו כללא אפשרות ביטול במקור (כלומר- גם אם הזמנתם ללא אפשרות ביטול, ניתן לבטל חינם אין כסף!).
הזמנות חדשות, שיתבצעו החל מעתה ועד סוף יוני, לתאריך לינה בכל מועד בעתיד, יזכו מאותם תנאים. כלומר, גם אם ההזמנה מתוארת כבלתי ניתנת לביטול, יהיה ניתן לבטלה או לשנותה ללא עמלה, עד 24 שעות לפני מועד ההגעה.
מלונות של הילטון נמצאים לדוגמא בייעדים ש”הכל על” מתמחה בהם: רומא, פירנצה, ונציה ומילאנו באיטליה, פריז, לונדון, מדריד וברצלונה בספרד, פראג ואמסטרדם.
הייאט
לפי העמוד הייעודי לקורונה באתר האינטרנט של הייאט:
הזמנות קיימות- כל הזמנה שבוצעה עד ה-1 לאפריל, ללינה עד סוף חודש יוני, ניתן לשנות או לבטל ללא עמלה עד 24 שעות לפני מועד ההגעה.
הזמנות חדשות שיבוצעו החל מה-2 לאפריל ועד סוף יוני, עבור כל מועד לינה עתידי, יזכו מאותם תנאים. החריגים היחידים הם מלונות מסוימים בהוואי וקולורדו (לא רלוונטי לאירופה).
מלונות של הייאט נמצאים לדוגמא בייעדים ש”הכל על” מתמחה בהם:ונציה ומילאנו באיטליה, פריז, לונדון,מדריד ואמסטרדם.
מריוט
לפי העמוד הייעודי לקורונה באתר האינטרנט של מריוט:
להזמנות קיימות לכל תאריך עתידי, גם להזמנות מגבילות יותר כמו הזמנות בתשלום מראש, ניתן לשנות או לבטל ללא תשלום עד 24 שעות ממועד ההגעה. שימו לב שבשינוי התאריך צריך לשלם את ההפרש במקרה והתאריך החדש יקר יותר מהמקורי. את השינוי או הביטול יש לבצע עד סוף יוני.
הזמנות חדשות לכל מועד עתידי, שיתבצעו מעתה ועד סוף יוני, יקבלו את אותם תנאים.