השוק הצף, תאילנד- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Damnoen Saduak

השוק הצף – הצצה אל תרבות מסחר עתיקה

מידע כללי והיסטוריה

השוק הצף (Damnoen Saduak) הינו אחד מאתרי התיירות המפורסמים ביותר של בנגקוק ומייצג תרבות מסחר שהולכת ונעלמת מתאילנד. זהו רק אחד מיני שווקים צפים רבים, אך הוא המפורסם והמוכר שבהם.

השוק הצף נמצא מרחק של כ-100 ק”מ דרומית מערבית לבנגקוק, במחוז ראטצ’בורי, ועיקר פעילותו הוא בשעות הבוקר המוקדמות. מומלץ להגיע אל השוק הצף מוקדם יחסית על מנת לערוך ביקור נינוח יחסית ללא המוני התיירים שמגיעים מאוחר יותר מבנגקוק.




שייט בשוק הצף (צילום: BrokenSphereרישיון)

מה רואים?

הביקור בשוק הצף מתבצע בשיוט בסירת קאנו בין סירות אותן משיטות נשים תאילנדיות שלראשן כובעי קש רחבי שוליים. אותן סירות הן בעצם דוכני השוק, מהם ניתן לקנות פירות טרופיים, ירקות, ומגוון מאכלים תאילנדיים אותנטיים. בשוק ניתן לסייר רגלית, תמורת תשלום נוסף ניתן לשוט בסירה ברחבי השוק.

גולת הכותרת של השוק הן המזכרות שניתן לרכוש כאן. מגוון עשיר של פסלי בודהה במגוון גדלים, פסלי פילים מניטוריים, סבונים ריחניים בצורות מפתיעות ועוד שלל מזכרות שיהוו זיכרון מתוק לתקופה שלכם בתאילנד.

הצצה לשוק הצף Damnoen Saduak
(צילום מקורי)

 

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

לינה באזור השוק הצף

הרבה מבקרים יעדיפו להזמין טיול יום מאורגן לשוק שיוצא וחוזר לבנגקוק במקום ללון בקרבת השוק. עם זאת, יש מבקרים ש יעדיפו ללון בקרבת השוק הצף וכך גם להצליח להגיע לשוק בשעות הבוקר לפני שעות העומס.
אנו ממליצים למי שרוצה ללון בקרבת השוק לחפש מקומות שנמצאים במרחק הליכה קצר ממנו כמו בית ההארחה Reuan Vilawan ואתרי הנופש Maikaew Damnoen Resort ו Khum Damnoen Resort.

שאלות נפוצות על השוק הצף בתאילנד

הביקור בשוק הצף בתאילנד מומלץ לכל מי שרוצה להכיר את אחד מאתרי התיירות המפורסמים ביותר של בנגקוק המייצג את תרבות המסחר שהולכת ונעלמת מתאילנד. זהו רק אחד מיני שווקים צפים רבים בתאילנד, אך הוא המפורסם והמוכר שבהם.

השוק הצף מתקיים כל ימות השבוע, בין השעות 7:00-12:30. אנו ממליצים להגיע אליו ממש בשעת הפתיחה ולראות איך מסדרים את הסירות והסחורות, כמו כן לקראת השעה 9:30-10:00 השוק כבר די עמוס בתיירים ולכן כדאי להספיק לראות אותו לפני.

מומלץ להגיע לשוק הצף בתחבורה ציבורית: קווים 78 ו-996 נוסעים ישירות לשוק מתחנת האוטובוסים הדרומית של בנגקוק. הנסיעה אורכת כשעתיים. אוטובוס יוצא כל 40 דקות החל מ6:00 ועד 21:00.

למידע נוסף על תחבורה ציבורית והתניידות בתאילנד לחצו כאן.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לשוק הצף. האפשרות המומלצת על ידינו היא: רכישת כרטיס עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

ניתן להזמין כרטיס הכולל מדריך טיולים בשפה האנגלית המעניק 5% הנחה לגולשי הכל על בהזנת קופון HAKO5 בקישור הזה, קיימת אפשרות נוספת להזמנת סיור מודרך עם מדריך טיולים בשלל שפות (יפנית, גרמנית, אנגלית, תאילנדית, ספרדית) המעניק אפשרות לביטול הכרטיס והחזר כספי בקישור הזה. בנוסף, ניתן להזמין כרטיס הכולל סיור מודרך בשוק הצף בקישור הזה.

בין אפשרויות הלינה המומלצות באזור השוק הצף הם מלון נא טרי טארה ריברסייד אמפאווה (Na Tree Tara Riverside Resort Amphawa), בית ההארחה Reuan Vilawan ואתרי הנופש Maikaew Damnoen Resort ו Khum Damnoen Resort.




המלצות "הכל על"

  • מומלץ לצאת אל השוק במסגרת טיול חצי יום מאורגן, כך שלא תצטרכו לדאוג לדרכי ההגעה ולמציאת המקום. למידע נוסף ורכישת כרטיסים.
  • מומלץ להגיע אל השוק ממש בשעת הפתיחה ולראות איך מסדרים את הסירות והסחורות, כמו כן לקראת השעה 9:30-10:00 השוק כבר די עמוס בתיירים ולכן כדאי להספיק לראות אותו לפני.
  • למי שרוצה להספיק להגיע מוקדם לשוק ולא רוצה לנסוע מבנגקוק בשעות הבוקר המוקדמות, מומלץ למצוא מקום לינה סמוך. למלונות ואפשרויות לינה נוספות בקרבת השוק הצף לחצו כאן.
  • כדאי מאוד להתמקח על המחירים, מכיוון ומגיעים לשוק תיירים רבים המחירים מלכתחילה לא מאוד נמוכים. אם תהליך המקח לא מתקדם כפי שציפיתם תרגישו חופשי לעבור לדוכן הבא – בו תמצאו סחורה דומה וסוחר שעדיין לא התמקחתם עמו.

מידע שימושי על השוק הצף

שעות פתיחה

כל ימות השבוע, 7:00-12:30.

כתובת

Damnoen Saduak District, Ratchaburi, תאילנד.




הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 78 ו-996 נוסעים ישירות לשוק מתחנת האוטובוסים הדרומית של בנגקוק. הנסיעה אורכת כשעתיים. אוטובוס יוצא כל 40 דקות החל מ6:00 ועד 21:00.