תאילנד למתקדמים בדגש איי וחופי הדרום

המסלול בקצרה: בנגקוק > קנצ’נבורי > השוק הצף  > בנגקוק > איי דרום תאילנד – הצד המערבי > איי דרום תאילנד – הצד המזרחי > בנגקוק

המסלול שלפניכם מתמקד באיי וחופי דרום תאילנד, אך מאפשר לכם לחוות גם את אתרי הטבע של תאילנד בביקור בקנצ’נבורי ובסביבותיה. את הטיול נתחיל בבנגקוק, משם נמשיך אל קנצ’נבורי, שם נצא לטיול במפלי אראוואן המדהימים. לאחר מכן, נחזור לכיוון בנגקוק, נבקר בשוק הצף ונמשיך לאיי וחופי דרום תאילנד. נתחיל עם האיים שבצד המערביפוקטקופיפיקראבי וקו לנטה. לאחר מכן, נעבור אל האיים שבצד המזרחיקופנגןקוסמוי, וקו טאו. את פרק הזמן לשהות בכל אחד מהאיים תוכלו לקבוע על פי המסלול הסופי שתבחרו והזמן שיש לכם.




שקיעה בקו לנטה, מחוז קראבי, האיים המערביים
(צילום: Rushenרישיון)

המסלול בהרחבה

בנגקוק

שער הכניסה לתאילנד כמו גם לאסיה כולה, בנגקוק מציעה לכם הכל מהכל. מקדשים מרהיבים כמו מקדש הבודהה השוכב, מרכזי קניות מפנקים כמו סיאם סנטר ושווקים מרשימים כמו שוק סוף השבוע ועוד.

זמן מומלץ: 1-3 ימים.

לינה בבנגקוק

בבנגקוק יש שלל אפשרויות לינה, כיאה לעיר הבירה של המדינה. תוכלו למצוא ממקומות לינה מפנקים ברמה גבוהה כמו מלון צ’אטריום ריברסייד בנגקוק או lebua at State Tower, דרך מלונות ארבעה כוכבים כמו Lilit Bang Lumphu Hotel ו-Chillax Heritage Hotel Khaosan ומלונות שלושה כוכבים כמו ASAI Bangkok Chinatown או Holiday Inn Express Bangkok Sathorn ועד דירות כמו Sabai Sathorn Service Apartment. מאחר ויש אפשרויות כה רבות תוכלו למצוא את האפשרות המתאימה לכם ביותר. במידה ואתם מחפשים מלון שמתאים למשפחה או במיקום מסויים אנו ממליצים מאוד להזמין חדרים מראש, שכן למרות ההיצע הרב בעיקר בשיא עונת התיירות יכול להיות מאתגר למצוא מלון שמתאים לכם בדיוק.

קנצ’נבורי

פנינת חמד ירוקה, רק שעתיים נסיעה מבנגקוק, שמהווה אלטרנטיבה מסויימת לטיול בצפון תאילנד. הכפר הרגוע, קנצ’נבורי , מספק שפע של אטרקציות כמו טיולים למפלים באזור, רכיבה על פילים, שייט נהרות ועוד.

זמן מומלץ: 3 ימים.

לינה בקנצ’נבורי

מאחר ומדובר במקום יחסית קטן ושקט אפשרויות הלינה אינן רבות, אך עדיין אפשר למצוא מקומות בכמה רמות שונות, כך שתוכלו לבחור את המקום המתאים לכם ביותר. למי שמחפש לינה ברמה גבוהה אנו ממליצים להסתכל על U Inchantree Kanchanaburi או על Natee The Riverfront Hotel Kanchanaburi, למי שמחפש מלון בדירוג של שלושה כוכבים כדאי לבדוק את הזמינות של Good Times Resort או של Chez Bure. מי שמעדיף ללון בדירה יכול להסתכל על Sittisang1920 למשל, ולמי שמחפש הוסטל מומלץ להסתכל על Asleep Hostel.

השוק הצף

אחד מאתרי התיירות המפורסמים ביותר של בנגקוק שמייצג תרבות מסחר שהולכת ונעלמת מתאילנד. לשוק הצף מומלץ להגיע מוקדם יחסית על מנת לערוך ביקור נינוח יחסית ללא המוני התיירים שמגיעים מאוחר יותר מבנגקוק.

זמן מומלץ: חצי יום.

לינה בשוק הצף

רוב המבקרים בשוק הצף יעדיפו להצטרף לטיול מאורגן שיוצא וחוזר לבנגקוק במקום ללון שם. עם זאת, ישנם כאלה שיעדיפו כן ללון בקרבת השוק הצף ובכך לחסוך נסיעות. למבקרים שרוצים ללון בקרבת השוק הצף יש מעט מקומות לינה אפשריים, ממלונות חמישה כוכבים ועד אפשרויות אירוח פשוטות יותר כמו אכסניות ומלונות פונקציונאלים פשוטים. בין אפשרויות הלינה עליהן אנו ממליצים למי שעושה את מסלול זה אפשר למנות את:
Khum Damnoen Resort – אתר נופש בן ארבעה כוכבים הממוקם במרחק הליכה מהשוק הצף, מיקום מעולה, והלינה בו מפנקת לקריאה נוספת.
Na Tree Tara Riverside Resort Amphawa – מלון בן ארבעה כוכבים אשר ממוקם על גדות נהר המאי קלונג, למרות שהוא רחוק יחסית מהשוק עצמו, הוא מספק שירותי לינה מצוינים ונוחים. לקריאה נוספת.
Baan Nam Pen Resort – אתר נופש בן שלושה כוכבים, במרחק הליכה מהשוק הצף. בעל מיקום מעולה, הלינה בו נוחה ומתחם האתר מלא במדשאות ירוקות לקריאה נוספת.

בנגקוק

חוזרים לבנגקוק לקראת הנסיעה לדרום תאילנד והאיים.

זמן מומלץ: 1 ימים.

איי דרום תאילנד בצד המערבי

נקודת המוצא אל איי דרום תאילנד בצד המערבי הוא האי פוקט. משם ניתן להמשיך לאי הקסום קופיפי, לחוף ראיליי ביץ’ שבמחוז קראבי ולקו לנטה, שרבים מגדירים אותו כדבר הבא בתאילנד.

זמן מומלץ: 5-13 ימים.

לינה באיי דרום תאילנד בצד המערבי

בכל אחד מהאיים ישנן אפשרויות לינה רבות וטובות, חלקן מפנקות יותר וחלקן זולות יותר. אנו ממליצים לקרוא בהרחבה על הלינה בכל אחד מהם בעמודים הבאים:

איי דרום תאילנד בצד המזרחי

איי דרום תאילנד בצד המזרחי כוללים את קוסמויקופנגן וקו טאו. קוסמוי וקופנגן, גדולים ומפותחים ומציעים שירותי תיירות מתקדמים, חנויות, מקומות בילוי אבל גם חופים קסומים. קו טאו לעומת זאת נחשב אי בתולי יחסית המשמש כאתר צלילה פופולרי.

זמן מומלץ: 5-13 ימים.

לינה באיי דרום תאילנד בצד המזרחי

בכל אחד מהאיים ישנן אפשרויות לינה רבות וטובות, חלקן מפנקות יותר וחלקן זולות יותר. אנו ממליצים לקרוא בהרחבה על הלינה בכל אחד מהם בעמודים הבאים:

בנגקוק

התחנה האחרונה בהחלט בטיול. בנגקוק היא ההזדמנות להשלים קניות וביקור במקדשים לפני הפרידה מתאילנד.

זמן מומלץ: 1-3 ימים.




המלצות "הכל על"

  • מומלץ להקדיש לביקור בבנגקוק לפחות 4 ימים, ניתן לפצל זאת לתחילת וסיום הטיול, אך חשוב להבין שפחות מזה לא יספיק כדי למצות את העיר.
  • ניתן לשלב גם ביקור בפאטאיה או באיותאיה.

 

מפה