1. עמוד הבית
  2. »
  3. פראג 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות וסיורים מודרכים בפראג – סקירות מומחים
  6. »
  7. שייט על הולטאבה (שייט בפראג) – הנחה בלעדית ומידע מקיף למתכננים לבוא לשיט

שייט על הולטאבה (שייט בפראג) – הנחה בלעדית ומידע מקיף למתכננים לבוא לשיט

הזמנת כרטיסים לשייט על נהר הולטאבה עם 5% הנחה (קוד הנחה HAKO5)

שייט על נהר הולטאבה הינו אחת הדרכים היפות והנעימות לחוות את פראג. השייט על הנהר יכול להיות כחלק מדרך מעניינת לראות את העיר (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול), כחוויה רומנטית יוקרתית (לפרטים והזמנה) או כחלק מקרוזים המשלבים ארוחה (לפרטים והזמנה עם הנחה), הופעות ג’אז (לפרטים והזמנה) או הדרכה מקומית על אתרי פראג היפים. בכל אופן, עד שלא ראיתם את גשר קארל מתוך הנהר, לא תוכלו להגיד שראיתם את פראג במלואה. ישנן אפשרויות רבות לשייט, את חלקן תוכלו להזמין מראש (לדוגמה כאן עם 5% הנחה, קוד: HAKO5).

הזמנת כרטיסים לשייט על נהר הולטאבה עם 5% הנחה (קוד הנחה HAKO5)

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב בפראג שחוץ מהתעוררות של הטבע מביא עימו תיירים רבים, ומבשר את פתיחת עונת התיירות. הימים אומנם הולכים ומתחממים, אבל מזג האוויר עדיין הפכפך, כך שכדאי להתכונן עם לבוש בהתאם, ולקחת בחשבון שיכול להיות שבשייט יהיה קריר יותר בגלל הרוח, במיוחד עם מדובר בשייט בשעות הערב. בגלל הפופולאריות של שייט בנהר הוולטובה מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט על הולטאבה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

אפשרויות השיט השונות וכרטיסים

ישנן אפשרויות שייט רבות לשייט בנהר הולטאבה, בחלק זה נעשה סדר בכל סוגי הכרטיסים השונים, למי הם מתאימים וכיצד תוכלו לרכוש אותם. בימי האביב והקיץ התיירותיים, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיסים לשייט בולטאבה מראש, על מנת לשריין מקום בשייט בו תבחרו.

שייט קצר בנהר הולטאבה

אפשרות השייט הקצרה מתאימה ליחידים או לקבוצות עם זמן מוגבל, המעוניינים לקבל הצצה מהירה אך מעשירה לציוני הדרך הציוריים של פראג מהמים. אפשרות זו טובה גם לאלה המחפשים הפסקה מרגיעה מהשיטוט הרגלי.

למחפשים את האופציה של השיט הקצר (עד שעה) כדאי לראות את האופציה הזו והזו עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או את האופציה הזו והזו עם אפשרות ביטול חינם. לזוגות כדאי לראות את האופציה הזו לאורך “הדרך של השטן”.

שייט בולטבהשייט על הולטאבה מספק זווית יפה לאתריה המרכזיים של פראג

שייט בנהר הולטאבה הכולל ארוחות

כרטיסים לשייט זה מתאימים במיוחד לזוגות שרוצים לקבל חוויה רומנטית ולכל מי שרוצה להנות משייט עם חוויה של ארוחה על המים.

  • שייט הכולל ארוחת צהריים – כדאי לראות אופציה זו עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או אופציה זו עם ביטול חינם הכוללות שייט בסירת זכוכית פתוחה עם מוזיקה חיה.
  • שייט הכולל ארוחת ערב – כדאי לראות אופציה זו עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או אופציה זו עם ביטול חינם הכוללות שייט בסירת זכוכית פתוחה עם מוזיקה חיה.

שייט לילי רומנטי בנהר הולטאבה

שייט זה אידיאלי לזוגות בחופשה רומנטית בפראג המחפשים סביבה שלווה אך קסומה לחגוג ימי נישואין, אירוסין, או פשוט ליהנות מטיול רומנטי בין היופי המואר של ציוני הדרך ההיסטוריים של פראג.

אפשרויות שייט מומלצות נוספות

  • שייט הכולל מוזיקת ג’אז חיה – אפשר להזמין כאן עם ביטול חינם.
  • שייט משוטים – להרפתקנים, ישנה חווית שייט בסירת משוטים (להזמנה עם אפשרות ביטול).

הדרכה היסטורית תוך כדי שייט בפראג (צילום מקורי)

כרטיסים משולבים – שייט על הולטאבה ואטרקציות נוספות בכרטיס אחד

ישנה אפשרות לרכוש כרטיס משולב לשייט באורך שעה ולנסיעה באוטובוס התיירים של פראג, כרטיס זה מומלץ לתיירים שרצו לעשות את שתי האטרקציות בכל מקרה. את הכרטיס המשולב אפשר להזמין כאן עם 5% הנחה בקוד HAKO5.

פראג פאס

כרטיס התיירים של פראג מעניק בנוסף לשייט גם כניסה כולל דילוג על התור למצודת פראג וכניסה כולל דילוג על התור לשעון האסטרונומי. כרטיס זה מקנה גם מדריך קולי וכן 10% הנחה לאתרים ואטרקציות נוספים בפראג באתר זה. את כרטיס הפראג פאס אפשר להזמין כאן עם 5% הנחה בקוד HAKO5.

שייט על הוולטובה (צילום מקור)

שייט על הולטאבה (צילום מקורי)

למי שייט על הולטאבה מתאים?

שייט על הולטאבה מתאים לכל מי שרוצה לחקור את הפאר ההיסטורי והארכיטקטוני של העיר מנקודת תצפית ייחודית. הסביבה השלווה והציורית של נהר הוולטאבה מספקת רקע מושלם לטיולים רומנטיים, בעוד משפחות יכולות ליהנות משייט רגוע ונינוח. כמו כן, ניתן ליהנות מחוויה של שייט וארוחה על המים או להסתפק בשייט קצר אם הינכם מוגבלים בזמן (להצעות השונות לחצו כאן).

שייט על הולטאבה, אחת הדרכים היפות לראות את פראג. לא לשכוח את הבירה.

תשובות לשאלות נפוצות על שייט בנהר הולטאבה

כן, יש כרטיסים המשלבים שייט בנהר הסיין עם אטרקציות נוספות, למשל:

שייט בנהר הולטאבה מתאים לכל מי שחפץ במבט על פראג מזווית לא שיגרתית, בין אם אתם יחידים, זוגות, משפחות או קבוצות - כולם יהנו משייט רגוע לאורך ציוני הדרך הציוריים של פראג.




המלצות "הכל על" לשייט על הולטאבה בפראג

הזמנת סיורי שייט וכרטיסי הנחות הכוללים שייט בפראג

סרטון שממחיש את חווית השיט על הנהר