שוק הלילה בפטפונג, בנגקוק – המדריך המקיף ביותר בעברית | Patpong Night Market

על השוק בכמה מילים

שוק הלילה בפטפונג (Patpong Night Market) פועל מדי לילה ברובע פטפונג שבמרכז בנגקוק. בשוק תמצאו הכל – בגדים, ריהוט, ציורים, ארנקים, צעצועים וגם דוכני אוכל תאילנדי ומערבי. אווירת הקניות פה שונה מכל מקום אחר בתאילנד – אמנם הסחורה מאוד מזכירה שווקים אחרים, אך האווירה היא של מסיבה אחת גדולה. השוק מלא בסחורה גנובה והמוכרים מתחילים לרוב במחירים שערוערייתיים כך שכדאי מאוד להתמקח. תוכלו למצוא פה זיופים של שעוני רולקס, ארנקים של גוצ’י ותיקים של שאנל.

רובע פטפונג ידוע לשמצה בשל מועדוני החשפנות הנמצאים בו, בהם מתקיימים ה”פינג פונג שואו” המפורסמים. הרחובות הסמוכים לשוק מלאים בברים ומועדונים המציעים צפייה במופע המדובר, היו זהירים ואל תיכנסו לכל מקום (לרוב אין אפשרות לראות לאן נכנסים עד שלא באמת נכנסים, אך יש ספסרים ברחובות שייפתו אתכם למועדון מסויים, ואם הם נראים מפוקפקים כנראה שגם המקום יהיה מפוקפק).




מה רואים בשוק?

שוק הלילה בפטפונג (צילום מתוך האתר הרשמי של בנגקוק)

האם לבקר בשוק עם ילדים?

  • למרות שוק הלילה פטפונג הוא מקום פופולרי לתיירים, זה לא המקום הטוב ביותר לבקר בו עם ילדים. יש הרבה תוכן למבוגרים בשוק, כולל נשים שעובדות בברים ובמועדונים, כמו גם מודעות ומופעים שמכריזים על מין. יש גם הרבה צפיפות בשוק, מה שמקל על איבוד ילדים. אם אתם מחפשים שוק ידידותי לילדים יותר לבקר בו בבנגקוק, שוק הלילה צ’אטוצ’אק. שוק זה גדול יותר משוק הלילה פטפונג ויש בו מגוון רחב יותר של דוכנים, כולל רבים שמוכרים צעצועים, בגדים ומוצרים אחרים לילדים. יש גם הרבה אזורי משחק בשוק צ’אטוצ’אק, מה שהופך אותו למקום נהדר לילדים להסתובב בו.
  • למי שבכל זאת רוצה לבקר עם ילדים באזור – מומלץ לבוא בשעות היום

לינה באזור השוק

כאמור מדובר באזור מפוקפק שהמשפחות ותיירים שמפריע להם עולם חיי הלילה יתרחקו ממנו, מצד שני למי שרוצה להיות קרוב למרכז העניינים ואולי אפילו נהנה מהקסם של אזורים כמו אזור זה, אזור השוק יכול להיות מוקד מעולה ללינה. אפשר למצוא בו מלונות מצויינים המתאימים לכל כיס כמו: Ekanek Hostel,  Every Surawong ו The Rose Residence, Bangkok . (לחצו כן למציאת לינה מומלצת באזור עם אפשרות ביטול).




המלצות נוספות למבקרים בשוק

  • היזהרו מכייסים ומנוכלים, לא מדובר באזור מאוד איכותי מבחינת אוכלוסייה.
  • להתמקח על המחירים, של הכל! השוק הזה ידוע במוכרים חוצפנים שמתחילים במחירים שערורייתיים, אך לאחר מיקוח נכון הם ירדו למחירי הרצפה המוכרים והטובים של תאילנד.
  • אם החלטתם שברצונכם לצפות באחד ממופעי הפינג פונג “המפורסמים” – ביחרו את המקום בקפידה. יש פה שלל הונאות. למשל – מלצריות מתחננות שתזמינו להם משקה כי הן נורא צמאות ואין להן כסף, מזמינות קולה, ובחשבון תגלו כי כל משקה (בירה, קולה, וודקה – כל משקה!) עולה 500 באט – סכום עתק בתאילנד עבור משקה. הדרך הבטוחה להימנע מממצבים כאלו היא לשאול מה המחיר לפני שמזמינים שתייה, כך תוכלו לברוח לפני שיהיה מאוחר מדי.

מידע שימושי על שוק הלילה בפטפונג

שעות פתיחה

כל ערב, 18:00-01:00

כתובת

Phat Pong 2 Alley, Khwaeng Suriya Wong, Khet Bang Rak, Krung Thep Maha Nakhon 10500, בנגקוקתאילנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 15, 76, 77, 113, 115, 162, 163, 172, 177, 514, 544, 547 ירידה בכניסה לרחוב

train
Sky Train

סילום ליין לרדת בתחנת Sala Daeng.

directions_subway
מטרו

הקו הכחול עד לתחנת Si Lom או Samyan.