שופינג בביסטר וילג’, האוטלט באוקספורד הסמוך ללונדון

לחצו כאן להשתתפות ביום שופינג בביסטר וילג' עם הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5)

שירות הסעות נוח במיוחד לאיזור השופינג המפורסם מחוץ ללונדון

לונדון היא אחת הערים האוהבות לביצוע שופינג וקניות (ראה קניות בלונדון). מרבית החנויות והקניונים המרכזיים והמפורסמים של לונדון נמצאים במרכז העיר אבל יש יותר ויותר אוטלטים שהפופלארי ביותר הוא Bicester Village. רוב המבקרים הישראלים יבקרו באוטלט כחלק מנסיעה מאורגנת (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול). אחרים פשוט יסעו באופן עצמאי ברכבת (לפרטים והזמנה). הנסיעה ברכבת היא באזור 40 דקות הנסיעה ברכב היא באזור שעה ועשרים נסיעה – ולחובבי מותגי האופנה הבגדים והשופיננג הנסיעה מאוד מומלצת.

לחצו כאן להשתתפות ביום שופינג בביסטר וילג' עם הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5)




הקניון Whiteleys שנמצא בעיירה ביסטאוור (Bayswater) הפך להיות ממש אטרקציה למי שחובב שופינה. בכפר האאוטלטים בו תוכלו למצוא יותר מ-130 בוטיקים של אאוטלטים של מעצבים בהם נמכרים פריטים מקולקציות מעונות קודמות של מעצבים כמו הוגו בוס, DKNY ורבים אחרים.

רחוב קניות אופייני באוטלט ביסטאוור

Bicester Village, ממוקם לא רחוק מהעיירה אוקספורד (עיירה מרתקת בפני עצמה ששוה לשלב אותה עם האוטלט), האוטלט הוא אחד מיעדי הקניות היוקרתיים המובילים בעולם. עם למעלה מ-160 בוטיקים ממותגי אופנה ולייף סטייל מובילים כמו גוצ’י, פראדה ובורברי, הוא מציע חווית קניות נעימה.יש בו הנחות משמעותיות על פריטים יוקרתיים, לרוב עד 60% מהמחיר הקמעונאי המקורי. עיצובו, המזכיר עיירה קטנה עם רחובות להולכי רגל וסביבה פתוחה, משרה אווירה נינוחה ומהנה המייחדת אותו ממרכזי קניות מסורתיים. מיקומו האסטרטגי של Bicester Village ליד אוקספורד והנגישות שלו מלונדון הופכים אותו ליעד פופולרי עבור תיירים רבים. האוטלט כולל מבחר בתי הקפה והמסעדות הזוכות לביקורות טובות מה שמשפר את חווית הביקור במקום.