רומא על גלגלים – המדריך המקיף ביותר בעברית

סיור מודרך בעברית ברומא על סגוויי/אופניים חשמליות/קלנועית ועוד

סיורי “רומא על גלגלים” מציעים מגוון של סיורים חווייתיים עם הדרכה מקצועית ואדיבה בעברית. מדובר בהזדמנות מצויינת לזכות בסיור מקיף ברומא, הדרכה בעברית וכמובן חווית רכיבה ייחודית, בין אם בסגוויי או באופניים חשמליות. הסיורים נערכים בקבוצות קטנות בלבד, והסיורים היומיים יוצאים פעמיים ביום (בכל יום), מה שעוזר לגמישות בתכנון הטיול. הסיורים כוללים אימונים על הסגוויי/אופניים חשמליים לפני היציאה וישנו דגש רב על בטיחות במהלך הסיור. ההמלצות הרבות על הסיורים מעידים על כך שהם מהווים חוויה מיוחדת ומהנה שיכולים להפוך לחלק הזכור ביותר שלו, והם מומלצים לכל הגילאים וכמובן למשפחות. כעת כל מה שנותר הוא לבחור באחד מהסיורים המיוחדים.

סיור מודרך בעברית ברומא על סגוויי/אופניים חשמליות/קלנועית ועוד




מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

במהלך קיץ 2014 השתתפנו בסיור של החברה, וזכינו לסיור מרתק מעניין ולמדריכים בעלי אופי נעים ונוח לתייר המבקר שנותנים שירות מצויין.

לאור החוויה שלנו ולאור ההמלצות הרבות שקבלנו על החברה מתיירים אחרים דוברי עברית – אנו ממליצים מאוד על סיור עם חברה זו.

סיור של רומא על גלגלים – קיץ 2014

פירוט נוסף

סיורי סגוויי

רומא ביום
סיור של כ-3 שעות במהלכו תעברו באתרים מרכזיים של העיר ובנקודות התצפית הטובות ביותר על העיר. הזדמנות נדירה לזרוק מטבע למזרקת טרווי כשאתם על הסגוויי, להתגלגל לפנתאוןלשוק בקמפו דה פיוריהגטו היהודי ובית הכנסת הגדולפיאצה ונציה ואתרים נוספים.

רומא העתיקה
למי שכבר עבר בכיכרות ובמזרקות המרכזיות, אבל לא מוכן לפספס את האתרים ההיסטוריים החשובים – הסיור הזה מומלץ במיוחד והוא דרך מצויינת להפוך את החווייה התיירותית שעשויה להיות מתישה לכייפית ומיוחדת וכמובן לשמוע הסברים מרתקים על כל האתרים. במהלך הסיור תתגלגלו למונומנטים מרכזיים של רומא העתיקה כגון שער קונסטנטין, הפורום הרומיגבעת הקפיטולשער טיטוס ורבים אחרים.

סיור לילי
סיור רומנטי במיוחד ודרך מצוינת לפתוח את הערב בסיור בין הכיכרות, המזרקות ואיזורי הבילוי ברומא, שמגלה צד שונה שלה בתאורת הערב. הסיור אורך כשעתיים וחצי, במהלכו תתגלגלו בסמטאות רומא העתיקה, תצפו במופע אורות וצלילים במזרקת טרווי ותערכו תצפית עוצרת נשימה על הפורום והקולוסיאום.

סיור קלנועית חשמלית
סיור מודרך של שלוש שעות  במרכז ההיסטורי ובגבעות של רומא העתיקה בקלנועית חשמלית נוחה. הסיור נערך בקבוצות של עד 3 או עד 8 משתתפים, ובהתאם לכך גודל הקלנועית. מומלץ במיוחד למבוגרים או למי שמתקשה בהליכה ממושכת או בעליות של הגבעות.

צילום: rolling rome

צילום: rolling rome