1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים בפריז
  6. »
  7. סיכום טיול בת מצווה מהמם בפריז – רותם רוזנצוויג יפרח

סיכום טיול בת מצווה מהמם בפריז – רותם רוזנצוויג יפרח

סיכום טיול משפחתי מהמם בפריז. נסענו 2 סבתות, אמא ובת לטיול בת מצווה. לקחנו הרבה טיפים מהקבוצה אז אשתדל לא לחפור.




היום הראשון

סיור בלובר. אח”כ עלינו על אוטובוס התיירים עם שתי הקומות, ישבנו בקומה העליונה. חוויה מהממת ומהנה! סיירנו בכל המתחמים שהאוטובוס נוסע בהם, ראינו והכרנו את כל המקומות. בחלק מהמקרים ירדנו, סיירנו וחזרנו לאוטובוס. חשוב להבין שלבד לא היינו מגיעים למקומות ויש מרחק בין מקום למקום. בערב היינו באייפל, ראינו אותו בלילה. מהמם!

 

היום השני

ביום השני עלינו על האייפל, שטנו בנהר הסיין, לובר, שער הניצחון, שאנז אליזה, קונקורד. כשהתעייפנו המשכנו עם אוטובוס התיירים לרובע הלטיני ולמארה.

היום השלישי

התחלנו במוזיאון השעווה, היינו שם בערך 3 שעות ומשם נסענו לקניון הגדול לה וילאז. בקניון אכלנו במסעדה ומשם חזרנו ישירות למלון. גרנו במלון מרקיור, קרוב מאוד לאייפל ועל הסיין.
עלינו לרכבל. תצפית מקסימה ואטרקציה מהנה ב- 12.5 יורו לאדם. האוטובוס ליומיים עלה 38 יורו לאדם. מי שנוסע באוטובוס מקבל פנקס הנחות שנותן הנחה למוזיאון השעווה – 25% ועוד. אייפל עד הקצה – 12 יורו לילד 25 יורו למבוגר.

יורודיסני (דיסנילנד פריז)

לקחנו מונית למלון וינה סירקס הוטל בדיסני – מלון חמוד מאוד לא יקר. לקחנו חדר משפחה 2 מיטות זוגיות בחדר מרווח. 5 דק’ מהיורודיסני, יש שאטל כל 10 דק מהמלון. נסיעה של תחנה אחת. לקחנו כרטיס ליומיים ליורודיסני (גם הרגיל וגם הסטודיו). ממליצה לרכוש כרטיס אחד לשני הפארקים ולהכנס קודם לסטודיו, כי הוא נסגר מוקדם ואחר כך ליורודיסני עם כל האטרקציות. להישאר למופע הסיום, זה שווה כל שניה. לעייפים אני ממליצה לחזור למלון לנוח ואז להגיע לקראת תשע וחצי למופע הסיום. במתחם היורודיסני לקחנו רכבת rer לקניון בתחנה האחרונה ( לא זוכרת את השם). היה פרימארק ומתחם חנויות שוות.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

תחבורה

מבחינת תחבורה ציבורית, בחלק מהמקרים היינו במטרו, כרטיס ליום 6 יורו לאדם. לקח קצת זמן לקלוט איך זה עובד, אבל בסוף היום הראשון כבר היה ממש ברור.

לסיכום, פריז יפה ביום, מהממת בלילה, אך גם יקרה מאוד. חשוב חשוב חשוב להגיע עם נעליים נוחות מאוד! ולצלם הרבה! לא להתעצל, בסוף זה מה שנשאר.
בהצלחה וטיול מהנה!

הזמנת כרטיסים לאטרקציות עם ילדים בפריז

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – פריז למטיילים – Paris for travelers