החלפת משמרות במצודת פראג

מידע כללי

כיאה לעיר בירה עם הרבה הסטוריה גם פראג מקיימת החלפת משמרות יומית על ידי חיילי המשמר שלה, חיילים שהם הרבה יותר ייצוגיים וססגוניים ולפחות בתקופת השמירה על המצודה פחות לוחמים בפועל. החיילים שלובשים מדים ססגוניים ומחזיקים רובים עתיקים שספק אם הם יורים בכלל, מתחלפים כל יום בהגנה על מצודת פראג המשמשת כמרכז השלטוני החשוב ביותר של צ’כיה.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

ההחלפה מתבצעת בכל שעה עגולה במהלך היום (0700-2000 בקיץ ועד 1800 בחורף), כאשר בשעה 12:00 בצהריים מתקיים בטירה טקס החלפה מורחב הכולל גם נגינת תזמורת.

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

החלפת המשמרות ברחבה המרכרזית שבין השערים מטיאס ומריה תרזה – המקום המומלץ ביותר לצפות בהחלפה רצוי להגיע לפני 11:30 במיוחד בקיץ

המלצה לסיכום – לא כדאי לפספס את החלפת המשמרות של פראג, היא אחת המיוחדות שיש באירופה (לא מצועצעת כמו באתונה או לונדון, אבל בכל זאת שווה את הכל).

פעילויות כרטיסים והדרכות מומלצות במצודת פראג

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

מפה