טיסות וחבילות לפראג עם גוליבר

מבט כללי

גוליבר היא החברה הסיטונאית הגדולה בארץ לשיווק של מוצרי תיירות, כאשר בראשם כמובן טיסות וחבילות לחו”ל אך גם סיורים מאורגנים והפלגות נופש, מלונות וחבילות בישראל. כמו חברות רבות, גם גוליבר משקיעה רבות בבניית חבילות וטיסות לפראג ושיווקן.
גוליבר כסיטונאית גדולה מציעה לכם את המגוון הרחב ביותר לחבילות בפראג מתוך עשרות מלונות וסוגי טיסה. כמו כל החברות המופיעות באתר שלנו תוכלו כמובן להזמין חבילה באתר גוליבר (לפעמים משתלם אך לפעמים לא ואפשר להתייעץ ולבקש עזרה בהזמנה בטופס מתחת) או להזמין טיסה דרכם ומלון בנפרד (במקרה זה אנו ממליצים לכם להיעזר במנוע חיפוש המלונות שלנו שיקל עליכם במציאת המלון המתאים לכם).

סוגי חבילות של גוליבר לפראג

גוליבר משווקת חבילות לפראג מסוגים שונים מחבילות זולות (בזה גוליבר מצטיינת!) ועד חבילות יוקרתיות. אך היא גם משווקת טיולים מאורגנים (רבם של דיזנהאוז), השכרות רכבים ועד מגוון שירותי תיירות לעיר.

חברות הטיסה איתן עובדת החברה

גוליבר היא החברה בה תוכלו למצוא את אפשרויות הטיסה הרבות ביותר לפראג. בין השאר תוכלו לראות בה פרטים על טיסות של אל על, ארקיע וחברות תעופה זרות רבות המבצעות טיסה לפראג – כמו צ’כיה איירליינס, טורקיש איירליינס, אוסטריה איירליינס, טרוול סרוויס ועוד.

המלונות המרכזיים בפראג איתם גוליבר עובדת

גוליבר עובדת עם מגוון ענק של מלונות בפראג – חלקם טובים חלקם טובים יותר. בתור סופרמרקט ענק של תיירות תוכלו למצוא בה הצעות מדהימות לצד מלונות שלא מומלץ להתקרב אליהם. בגלל ריבוי המלונות לא נפרט כאן את שמות כל המלונות אלא נמליץ לכם לבדוק כל מלון בחלק באתר שלנו שעוסק במלונות בפראג, שם תוכלו לקבל מידע על כל מלון בנפרד ולבדוק האם ההצעה של גוליבר אכן משתלמת מבחינת מחיר.

האם החבילות של גוליבר לפראג אכן יוצאות זולות?

מבדיקה שלנו החבילות של גולביר יצאו ב-73% מהפעמים זולות יותר מהזמנת טיסה ומלון דומים בנפרד!

טיפים לשימוש יעיל במערכת של גוליבר

1. לחברת גוליבר יש את המספר הרב ביותר של הצעות לחבילות וטיסות לחו”ל (בהשוואה לאתרי התיירות הישראלים האחרים). בנוסף היא היחידה שמתחייבת למחיר הזול ביותר (יש לקחת אמירה זו בערבון מוגבל כיוון שהיא לא כוללת מבצעים וכדומה).

2. גוליבר מאפשרת השלמה של הזמנת רכב והזמנת מלון בנפרד. אנו חושבים שבניגוד לטיסות, חבילות וטיולים מאורגנים, שבהם גוליבר נותנת שירות מצוין, בנושא זה השירות שלהם לוקה בחסר (ראה הכל על מלונות והשכרת רכב בחו”ל).

3. בטיסות שלידן מופיע הכיתוב “רשימת המתנה” אין מקומות זמינים במחיר הנקוב נכון לרגע זה (קחו זאת בחשבון).

4. לאחר הכנסת פרטי הטיסה המבוקשת, המערכת של גוליבר תציע לכם טבלת השוואה למציאת הטיסה המתאימה לכם – כדאי לנצל אפשרות זו.

5. למי שמזמין באתר של גוליבר (ולא טלפונית) יש פטור מדמי שירות. לא מסתדרים עם ההזמנה? נשמח לעזור לכם – השאירו פרטים.

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: