תיאטרון לטרנה מאגיקה, פראג – המדריך המקיף ביותר בעברית | Laterna Magika

עדכון אביב 2024

ככל שהמתקרבים לקיץ עולה כמות התיירים בפראג ובהתאם הביקוש למופעים בעיר, למשל המופעים בתיאטרון לטרנה מאג’יקה, עולה גם כן. במיוחד במידה ואתם מגיעים לחופשה קצרה יחסית או אם אתם מתכננים את חופשת הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים למופע מראש. כך תוכלו להבטיח כרטיסים ליום שמתאים לתאריכי הטיסה ולתוכנית שלכם, ולבחור את סוג הכרטיס המתאים לכם ביותר. בסופי השבוע וככל שנתקרב לקיץ הביקוש למופע ילך ויעלה והזמינות של הכרטיסים תרד.

מידע כללי

לטרנה מאגיקה (Laterna Magika) או “פנס הקסם” הוא תיאטרון בעל שם עולמי ואולי התיאטרון המפורסם ביותר בפראג השוכן בעיר החדשה של פראג. זהו התיאטרון המולטימדי הראשון המשתמש בשיטות חדשניות כמו וידאו ומשחקי אור יחד עם פנטומימה. התיאטרון הוא חוויה לכל הגילאים ולכל תייר גם אם אינו חובב תיאטרון. הלטרנה מאגיקה הוא למעשה חלק מהתיאטרון הלאומי של פראג, והוא גם שוכן בקרבתו.

מתוך המופע “קוביה״ (Cube)
(צילום: מתוך האתר הרשמי של התיאטרון)

מה רואים?

ההצגה כוללת שילוב מדהים של משחק חי ווידאו יחד עם טכניקות של תנועה ותאורה שנלקחו מאמנות התיאטרון השחור. לא פעם הקהל מוצא את עצמו שותף פעיל בחוויה. אי אפשר להשאר אדישים לביקור בתיאטרון הזה.

בכל חודש יש בין שלושה לארבעה מופעים שונים, ביניהם סיפורים מפורסמים כמו ״הנסיך הקטן״ (The Little Prince) ומפורסמים פחות כמו ״כפי שאני רואה״ (As Far as I See).

קטע מתוך המופע ״הקרקס הנהדר״ (Wonderful Circus)

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

רכישת כרטיסים למופעי תיאטראות שחורים בפראג




המלצות "הכל על"

מידע שימושי על תיאטרון לטרנה מאגיקה

  • כתובת: Laterna Magica, Narodni 4, פראג, צ׳כיה.
  • איך מגיעים? 
    • חשמלית (טראם): קווים 6, 9, 18, 19, 21, 22, 23 לרדת בתחנת Narodni Divadlo
    • מטרו: קו B (צהוב) לרדת בתחנת Narodni Trida
  • אתר רשמיhttp://www.laterna.cz/en/

[wpgmza id="8" cat="5" marker="1045" zoom="17"]