שיט בפראג – האם כדי להזמין מראש? מה המחיר?

שייט בנהר הוולטבה בפראג היא אחת האטרקציות האהובות ביותר בעיר, אשר מאפשרת נקודת מבט שונה על העיר היפה והגשרים המיוחדים שבה – כולל גשר קארל עם הפסלים הרבים. רבים מתלבטים האם יש צורך לרכוש כרטיסים מראש, ואיפה כדאי לקנות את הכרטיסים – מאחר וישם אופציות רבות כל כך.
במידה ורוצים לעלות על השייט הבסיסי, ולא שייט מיוחד הכולל למשל ארוחת ערב או מוזיקה חיה, במרבית המקרים אפשר פשוט לרכוש כרטיסים לפני העלייה לשייט. במהלך הקיץ כדאי לקחת בחשבון שלפעמים לא יהיו מקומות פנויים לשייט הקרוב, ותיאלצו לרכוש את הכרטיסים ולחזור מאוחר יותר בשעה של השייט בו היה מקום. היתרון בהזמנה מראש הוא  בכך שהמקום שמור ויש תאריך וזמן מדוייק – בקיצור לא ממתינים. תוכלו להזמין כרטיסים לשייט הבסיסי בקישור הזה עם הנחה ייחודית לגולשי האתר (קופון HAKO5) או בקישור הזה עם ביטול בחינם – וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש. שייט מסוג זה הוא האופציה הזמינה ביותר והזולה ביותר.

שייט בולטבה

שייט בוולטבה – מהאטרקציות הפופולאריות ביורת בעיר, ולכן כדאי להזמין כרטיסים מראש

כאשר מדובר בהפלגות ייחודיות מנעד המחירים רחב ויכול לנוע מעשרים אירו ועד 100 אירו ויותר. מומלץ להזמין מראש כרטיסים להפלגות אלו בשל הייחודיות והביקוש אליהן. יש מגוון סוגי הפלגות, מהפלגות הכוללות ארוחת ערב (בקישור הזה), הפלגות עם בופה (בקישור זה או בקישור הזה), הפלגות הכוללות ארוחת צהריים במהלך השייט (בקישור הזה), שייט בשעות הערב (כמו זה) או שייט עם הופעה של נגני ג’אז (למשל בקישור הזה). במידה ואתם מגיעים סביב ראש השנה האזרחי (1.1) ישנן הפלגות מיוחדות בערב זה, אליהן מומלץ להזמין כרטיסים אפילו חודש מראש. מאחר ומדובר בהפלגות ייחודיות במידה ולא תשריינו מקומות מראש ייתכן ולא יוותרו מקומות פנויים בתאריכים המתאימים ללוח הזמנים של החופשה שלכם, במיוחד אם מגיעים במהלך הקיץ, סביב החגים הנוצרים או אם מתכננים לצאת לשייט במהלך סופי השבוע.

הזמנת סיורי שייט וכרטיסי הנחות הכוללים שייט בפראג