1. עמוד הבית
  2. »
  3. פראג 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים בפראג – סקירות מומחים על אתרי התיירות של העיר
  6. »
  7. אקווה פאלאס, פארק המים הסמוך לפראג – כרטיסים בהנחה בלעדית והמידע המקיף בעברית | Aquapalace Praha

אקווה פאלאס, פארק המים הסמוך לפראג – כרטיסים בהנחה בלעדית והמידע המקיף בעברית | Aquapalace Praha

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בפראג והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את אקווה פאלאס וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לאקווה פאלאס ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

אקווה פאלאס בכמה מילים

פארק המים בפראג (Aquapalace Praha) הוא אופציה נהדרת למבקרים בחודשי הקיץ בפראג, מכיוון ואין הרבה אופציות במרכז העיר לבילוי רטוב (ולכן כדאי להזמין לפארק כרטיסים מראש בעיקר בקיץ – אפשר לעשות זאת כאן עם 5% הנחה בקוד HAKO5). זה הוא פארק המים הגדול במרכז אירופה והוא כולל מתקנים מגניבים וייחודיים כמו למשל מגלשת מים באורך של 250 מטר, היופי בפארק המים הזה הוא שכולם יכולים ליהנות ממנו – גם מי שהגיע לעיר לחופשה רומנטית וגם מי שהגיע עם ילדים. ההגעה לפארק ממרכז פראג היא נוחה ומתבצעת לרוב באחד מקווי האוטובוס 328, 363 או 385 או בשאטל חינמי (עליו יכולים לעלות אורחי המלון הרשמי של הפארק או מי שרכש כרטיסים לפארק מראש) היוצאים מתחנת המטרו Opatov. חלק מאילו שמטיילים עם רכב בצ’כיה בכלל יגיעו לפארק עם רכב שכור (חניה נוחה וכבישים נוחים), מומלץ לקרוא עוד בעמוד השכרת רכב בצ’כיה ופראג.

מגלשות מים בפארק המים בפראגפארק המים בפראג – פארק המים הגדול במרכז אירופה (צילום: getyourguide)

ישנן משפחות שיקדישו לפארק יותר מיום אחד ויבחרו ללון במלון הרשמי של הפארק, Aquapalace Hotel Prague, המספק גישה מהירה וכניסה חינם לפארק המים. הלינה במלון זה מתאימה למשפחות עם ילדים שהחופשה שלהן מתרכזת סביב פארק המים. משפחות אחרות, לרוב אלו שמטיילות בצ’כיה עם רכב שכור ילונו מסביב לפארק במלונות כמו Hotel Tulipan Pruhonice ,Park Holiday Congress & Wellness Hotel או Pension Coloseum המספקים לינה נוחה וזולה יותר.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה עושים באקווה פאלאס?

הפארק כולל מגלשות מים רטובות ופרועות להרפתקנים, ופעילויות פנאי לאלה שנולדו להיות יותר מתונים. לפעוטות, ילדים, נערים ומבוגרים, פארק המים בפראג מציע בחלק הנקרא “ארמון ההרפתקאות” שפריץ של סיפוק לפרץ של אנדרנלין במים כולל מגלשות מים עם מזחלות, “נהרות” מהירים ומתקן קערת החלל שבצ’כיה הוא שם דבר. בקיצור המון אקשן וכיף לחוות.

פארק המים בפראג – מגוון מגלשות ופעילויות שירעננו לכם את הקיץ
(צילום: Tiqets)

אך כמובן שבמיוחד בפראג, הקלאסית והרומנטית, לא כולם מחפשים את האקשן, ולאלה שמחפשים פעילויות קלות יותר, ישנו בפארק חלק הנקרא ״ארמון האוצרות״ והוא מקום אידיאלי עבור מי שפחות מחפשים אקשן. באזור זה ילדים והורים יהנו מהרפתקאות ימיות, עם פיראטים, מפלצות ים וספינות בלב ים, לצד גלים עדינים ועצי דקל מתנדנדים. ואם אתם במצב רוח עוד יותר רגוע, יש ארמון גם בשבילכם: “ארמון הרוגע”. האיזור השקט הזה מזמין מבקרים לעצום עיניים וליהנות מכיסא המסאז’ או מערבולת, ניקוי פנים וכדומה. בקיצור לא משנה אם אתם מחפשים ריגוש או התנתקות, יום בפארק השעשועים הרטוב הזה יכול להיות טוב לבריאות שלכם.

הצצה אל מגוון המגלשות שבפארק המים של פראג

כרטיסים לאקווה פאלאס

ניתן להזמין כרטיסי כניסה לפארק אקווה פאלאס בקישור זה עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או בקישור זה עם אפשרות ביטול חינם. ישנם כרטיסים המתאימים לביקור של 3 שעות בפארק או למשך יום שלם – בחרו מה שמתאים לכם. הזמנת כרטיסים מראש מאפשרת גם לעלות על השאטל Aquabus שמפעיל הפארק היוצא מתחנת המטרו Opatov ונוסע אל הפארק. אנו ממליצים להזמין את הכרטיסים לפארק מראש, בעיקר בקיץ, על מנת להבטיח את כניסתכם ולקבל הסעה לפארק.

  • טיפ זהב: ישנה אפשרות להזמין באתר זה כרטיס משפחתי משולב המתאים לשני מבוגרים ולשני ילדים שיכול להוזיל עלויות למשפחות (הזינו בנוסף את קוד ההנחה שלנו – HAKO5 – שמקנה 5% הנחה נוספים).

כרטיס משולב לפארק אקווה פאלאס ולמצודת פראג

מלבד כרטיס הכניסה הבסיסי לפארק המים, ניתן לקנות כרטיס משולב שמאפשר כניסה לפארק אקווה פאלאס ולמצודת פראג. בהרבה מקרים קניית כרטיס משולב תהיה משתלמת יותר מאשר רכישת כרטיסים בנפרד.

את הכרטיס המשולב לאקווה פאלאס ולמצודת פראג אפשר להזמין בקישור זה עם 5% הנחה (קוד קופון: HAKO5).

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

שאלות נפוצות על אקווה פאלאס, פארק המים הסמוך לפראג

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לפארק המים אקווה פאלאס, האפשרות המומלצת על ידינו היא בקישור הזה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) או בקישור זה עם אפשרות ביטול חינם.

פארק המים בפראג הוא אופציה נהדרת למבקרים בפראג במחיר הגון, הוא מעולה במיוחד למבקרים בעיר עם ילדים או צעירים שמחפשים את מגלשות המים. כמו כן זוגות יהנו לבלות כמה שעות בפארק.

מומלץ להגיע לפארק המים בפראג באמצעות שאטל חינמי המופעל ע"י הפארק (Aquabus) מתחנת Opatov במרכז העיר לפארק וחזרה (נסיעה של פחות מחצי שעה) או באוטובוס- קווים 328, 363, 385.

למידע נוסף על תחבורה ציבורית בפראג לחצו כאן.

מומלץ להקדיש לביקור בפארק המים של פראג בין 3 ל-6 שעות.

לינה ליד אקווה פאלאס

לינה ליד פארק אקווה פאלאס בעיירה צ’סטליצה (Čestlice) מציעה שהות נוחה ומהנה, במיוחד למשפחות עם ילדים המעוניינות להפיק את המירב מביקורן בפארק המים הפופולרי הזה. מלונות ומקומות לינה רבים באזור נותנים מענה למשפחות ומעניקים אווירה נוחה ומשפחתית.

לינה במלון הרשמי של פארק אקווה פאלאס

בפארק אקווה פאלאס עצמו יש מלון רשמי בשם Aquapalace Hotel Prague – מלון זה מחובר ישירות לפארק המים ואורחי המלון נהנים מגישה חינם לפארק המים, מה שמאפשר לכם ולילדיכם לבלות זמן רב יותר בבריכות ובמגלשות. השהות במלון הרשמי של הפארק מתאימה במיוחד עבור משפחות עם ילדים שרוצות ליהנות מחופשה כיפית, רגועה וקרובה לפארק המים.
למידע נוסף על המלון לחצו כאן.

לינה ליד אקווה פאלאס

ישנן אפשרויות לינה אחרות באזור הפארק, כולל מלונות ובתי הארחה – אפשרויות אלה אמנם לא מציעות גישה חינמית וישירה לפארק אקווה פאלאס, אך לרוב הן מספקות לינה נוחה למשפחות, ידידודית יותר במחיר ועם אווירה שקטה יותר הרחק מההמולה של הפארק. שהייה באחד ממקומות הלינה הסמוכים הללו מתאימה לרוב למשפחות עם ילדים שיוצאות לטיול רחב יותר עם רכב בצ’כיה במסגרתו מגיעים גם לפארק (מומלץ לקרוא בהרחבה על השכרת רכב בצ’כיה ופראג).

המלונות המומלצים ליד הפארק הם: מלון ארבעה כוכבים Park Holiday Congress & Wellness Hotel, מלונות שלושת הכוכבים Park Hotel Pruhonice וHotel Tulipan Pruhonice ובתי ההארחה Babiččina Zahrada Penzion & Restaurant וPension Coloseum. ממקומות לינה אלה עדיין תוכלו להגיע בקלות לפארק המים ברכב או בתחבורה ציבורית.

מגלשת מים בפארק המים בפראגמגלשת מים בפארק המים בפראג (צילום: getyourguide)

איך להגיע לאקווה פאלאס?

פארק אקווה פאלאס נמצא מחוץ לעיר פראג, בעיירה צ’סטליצה (Čestlice) וניתן להגיע אליו במספר דרכים עיקריות.

הגעה ברכב שכור

כדי להגיע לפארק המים ברכב יש לעלות על כביש D1, לצאת ביציאה ‪6‬‏ ולהמשיך עד לפארק (ישנה חניה ליד הפארק). אפשר לשכור רכב כאן עם 10% הנחה לגולשינו או כאן עם אפשרות ביטול. הגעה ברכב היא אמנם הדרך הנוחה ביותר ומאפשרת גמישות בשעת ההגעה והיציאה מהפארק, אך אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לצורך הנסיעה לפארק אלא כחלק מטיול רחב באזור. למידע נוסף ראו השכרת רכב בצ’כיה ופראג.

הגעה בתחבורה ציבורית

כדי להגיע לפארק בתחבורה ציבורית יש לקחת את אחד מקווי האוטובוס 328, 363 או 385 מתחנת המטרו Opatov. משך הנסיעה הוא עד כשעה.

הגעה בשאטל

ניתן להגיע לפארק ולחזור ממנו באמצעות השאטל של הפארק, Aquabus, היוצא מתחנת המטרו Opatov. אל השאטל יכולים לעלות אורחי המלון הרשמי של הפארק (לפרטים והזמנה) או מי שרכש כרטיסי כניסה לפארק מראש (לפרטים והזמנה). משך הנסיעה הוא כ20 דקות.

פארק המים בפראגפארק המים בפראג, חוויה נהדרת בקיץ (צילום: getyourguide)

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • מצד אחד הפארק הוא לא מהפארקים הכי מוכרים וגדולים שיש. מצד שני זו אופציה טובה מאוד לשלב בחופשה שלכם בפראג במחיר טוב והגון. הוא מעולה במיוחד למבקרים בעיר עם ילדים או צעירים שמחפשים את מגלשות המים. עם כל הכבוד למתקני הספא, בעיר של פראג ובוודאי במרחק נסיעה יש כמה אתרי ספא טובים בהרבה וברמה בינלאומית הגבוהה ביותר (המפורסם מכולם הוא כמובן קרלובי וארי אך הוא ממש לא היחיד). חשוב לומר, כיוון שלפעמים לא מבינים אותנו בהמלצות כמו אילו מדובר בפארק המים הגדול במרכז אירופה, הוא נותן מענה לכל הגילים, והוא אחלה של חוויה למגוון גדול של תיירים, פשוט לא לצפות ממנו למשהו מאוד גדול.
  • מאוד מומלץ להזמין את הכרטיסים לפארק מראש וכך לקבל גם הסעה לפארק. ניתן לרכוש כרטיסי כניסה לפארק בלינק זה עם 5% הנחה (קוד HAKO5). שימו לב שניתן לרכוש כרטיס בעבור שלוש שעות או בעבור יום שלם.
  • מומלץ להקדיש לפארק יום שלם, לפארק יש זמנים ושעות פעילות שונות בין הימים השונים בשבוע ובין עונות השנה השונות ומומלץ לבדוק זאת באתר הרשמי לפני ההזמנה של הכרטיסים.
  • לדעתינו היתרון הגדול בפארק הוא הנגישות. ההגעה לפארק יחסית פשוטה, הפארק מפעיל שאטל חינמי (Aquabus) ממרכז העיר לפארק וחזרה – כך שאין בעיה להגיע למקום בנסיעה קצרה. מדובר בנסיעה של פחות מחצי שעה ממרכז פראג.
  • לגבי לינה, יש מלון רשמי של הפארק אך אנו פחות ממליצים עליו לרוב התיירים הישראלים. אנו יותר חושבים שאטרקציה זו היא אחלה של הפסקה מרעננת בטיול העירוני שלכם בפראג (כלומר לקחת מלון בעיר, ולהשקיע בפארק יום אחד), פחות ממליצים לבוא ללון ליד הפארק ולהפוך את החופשה שלכם לחופשה שמרכזה פארק המים. מלבד זאת כאמור החיבור לעיר באמצעות השאטל מצויין, וכך גם הכביש המחבר בין העיר לבין להפארק למי שמחליט ללכת על רכב שכור.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

כרטיסים לפעילויות פופלאריות למבקרים בפראג עם ילדים

מידע שימושי על פארק המים בפראג

שעות פתיחה

בימים שני עד שישי 10:00-22:00, ימים שבת, ראשון וחגים 9:00-22:00.

כתובת

Pražská 138, 251 01, פראג, צ׳כיה.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו C (אדום) לרדת בתחנת Opatov, משם לקחת את השאטל של הפארק Aquabus.

directions_bus
אוטובוס

קו C (אדום) לרדת בתחנת Opatov, משם לקחת את אחד מקווי האוטובוס 328, 363, 385.

[wpgmza id="8" cat="5" marker="1051" zoom="17"]