סיורים קולינריים בפראג – הדרך האידיאלית לגלות את המטבח המקומי

להזמנת מקומות בסיורים קולינריים בפראג לחצו כאן

פראג היא עיר שיש בה תרבות שלמה סביב אוכל, בירה ושתייה חריפה. האוכל הבוהמי (ראו גם מסעדות בפראג) שכולל הרבה בשר אווזים ותרנגולות ולא מעט ירקות (שהשולט בהם הוא הכרוב המפורסם) הם חגיגה של טעמים. ישנן אפשרויות רבות לסיורים בעקבות אוכל ושתייה בפראג, לחלקן ניתן להזמין מקום מראש באינטרנט או בקישורים המצורפים כאן (מומלץ בעיקר למי שטס לעיר בקיץ). את חלקן האחר תצטרכו למצוא בעצמכם בתחנות המידע של כיכר העיר העתיקה או באחד ממשרדי המודיעין של המלון בפראג, בו תלונו.

להזמנת מקומות בסיורים קולינריים בפראג לחצו כאן

סיורים בעקבות בירה בפראג

צ’כיה ידועה כמובן בבירות הנהדרות המיוצרות במידה, ויש כמה אפשרויות לסיורים ולטעימות בירה בפראג. תוכלו להצטרף לטעימות בירה בהם תחשפו לבירות המובילות של המדינה (פרטים והזמנה כאן), להצטרף לסיור האורך 3 שעות וכולל טעימות של בירות מקומיות ואוכל אופייני (פרטים והזמנה כאן), סיור בעיר העתיקה הכולל טעימות בירה (פרטים והזמנה כאן) או להצטרף לסיור במבשלות בעיר וכמובן לטעום את הבירה המיוצרת בהן (פרטים והזמנה כאן).

סיור רגלי הכולל טעימות

אפשרות פופולארית במיוחד היא סיור רגלי במהלכו עוצרים בכמה בתי עסק וטועמים את המנות בהן הם מתמחים. המדריכים יסבירו לכם גם על העיר וההיסטוריה שלה, ובפרט על ההיסטוריה והמורשת הקולינרית שלה המטבח הצ’כי. סיורים אלו מבוקשים מאוד ולכן מומלץ להזמין מקום מראש, במיוחד במידה ואתם מגיעים בקיץ.

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

סיור ברים בפראג

סיור אשר עובר בין הברים האהובים בעיר, כך שתטעמו גם מחיי הלילה התוססים של העיר וגם מהמשקאות האהובים בה. המדריך המקומי יקח אתכם למקומות השווים ביותר לסיור לילי שנמשך 4 שעות.

שייט ארוחת ערב על נהר הוולטבה

הזדמנות לשלב שייט על נהר הוולטובה וארוחת מהנה בחוויה רומנטית אחת שלמה. השייט אורך כ-3 שעות, ובמהלכו תהנו מארוחה עשירה וטעימה, ממוזיקה חיה ותזכו לראות את האתרים היפים של העיר מהנהר וביניהם גשר קארל ומצודת פראג. ישנה אפשרות לשייט הכולל ארוחה בצהריים וגם בערב – מה שהופך את החוויה לרומנטית יותר כאשר העיר מוארת ומשתקפת במים.

ארוחת ערב ומופע פולקלור

הדרך הטובה ביותר לטעום מהתרבות הצ’כית היא בערב פולקלור הכולל מנות מסורתיות מהמטח הצ’כי ומופע של ריקודים ומוזיקה אותנטית מסורתית של צ’כיה. הארוחה כוללת 3 מנות ונמשכת בין שעתיים וחצי ל-3 שעות – כך שכדאי שתפנו לשם כך ערב שלם.

ארוחה בסגנון ימי הביניים

ארוחה ייחודית בה תרגישו שחזרתם אחורה בזמן לימיי הביניים. מהאוכל המוגש, האווירה והתאורה במקום, המופעים וכלי האוכל. משך הארוחה 3 שעות והיא כוללת מספר מנות. פנו לעצמכם ערב בעיר ותגיעו לחוויה בלתי נשכחת.