סיורי אוכל באמסטרדם

סיור אוכל בבית של משפחה הולנדית - ארוחה ביתית מסורתית

באמסטרדם יש שפע של מסעדות ובתי קפה, כל כך הרבה שלפעמים קשה מאוד לעקוב אחר ההמלצות. לכן אנחנו ממליצים לפחות לערב אחד לוותר על הבילוי הסטנדרטי ולנסות את אחד מעשרות סיורי האוכל שיש לאמסטרדם להציע. חלק מהסיורים מתמקדים באוכל מקומי, חלקם יותר בחיי הלילה של העיר וחלקם נערכים בחושך מוחלט! רוב הסיורים מתבצעים בהליכה רגלית מכיוון והם במרכז העיר וההתניידות בתחבורה קצת יותר מסובכת. לפניכם מספר אופציות אטרקטיביות שבדקנו. בתיאבון!

סיור אוכל בבית של משפחה הולנדית - ארוחה ביתית מסורתית




סיור אוכל ברובע יורדאן

מדריך מקומי ילווה אתכם ברחובות הרובע המקסים יורדאן בסיור שיערך כ-4 שעות. במהלך הסיור תזכו לטעום מגוון מאכליים שהמקומיים מאוד אוהבים – נקניקיות מעושנות, גבינת גאודה, דג הרינג ועוד. לצד הנשנושים תקבלו הסברים מפי המדריך המקומי על היסטוריית העיר וכמובן המאכלים.  הסיור מתבצע בקבוצות קטנות (עד 12 איש) וכולל 12 טעימות ב8 עצירות שונות.

ארוחה הולנדית מסורתית

הסיור הזה מתבצע בבית של משפחה הולנדית מקומית בו תוגש לכם ארוחה ביתית מסורתית. את הארוחה תכינו ביחד עם המארחים (או רק תצפו מהצד, לבחירתכם). הסיור הוא לפי הזמנה, כלומר לא יתווספו אליכם אנשים זרים. מקסימום של 6 אנשים להזמנה. ניתנת אפשרות גם לארוחה צמחונית כך שהסיור מתאים גם לצמחונים ולשומרי כשרות.

טעימות גבינות

מדריך מקומי ילווה אתכם בסיור הנמשך כשעתיים בו תהנו מגבינות מקומיות, דג הרינג וצ’יפס באחת מחנויות הגבינות הנחשבות ביותר בעיר. לאחר מכן תגיעו אל מבשלת בירה בה תטעמו את הבירה המקומית. הסיור מתבצע בקבוצות קטנות (עד 12 איש).

ארוחה בחשיכה

לאמיצים שביניכם הסיור הזה יתאים במיוחד. ארוחה בת שלוש מנות בחשיכה מוחלטת! מתאים כחוויה לכל המשפחה או כערב רומנטי לזוג, מה שבטוח – תאלצו לשנן את החושים. השולחן הינו שולחן פרטי. המחיר אינו כולל שתייה. חשוב לדעת – לא מוגשים מאכלים שלא ניתנים למאכל כמו חרקים או עצמות – זה לא “אפקט הפחד”.

סיור בירה

מדריך מקומי ילווה אתכם בסיור הנמשך כשלוש שעות במהלכן תסיירו בברים ותלמדו על היסטוריית הבירה במדינה. הסיור נחתם בבר בירה בו מוגשות מעל 200 סוגי בירות. הסיור מתבצע בקבוצות קטנות (עד 12 איש). ההשתתפות מגיל 18 ומעלה.




המלצות "הכל על"

  • חשוב לשים לב כי רוב סיורי האוכל בעיר מתבצעים בהליכה ממקום למקום לכן עשויים פחות להתאים לבעלי קשיי התני
  • לארוחה בחשיכה מומלץ לא להגיע בלבוש לבן/בהיר וכדאי להשאיר פלאפונים ומצלמות במלון (הם ננעלים בלוקר בכניסה למסעדה). כמו כן כדאי שתדעו שחדרי הנוחיות מוארים.