מלך האריות | The Lion King בלונדון – סקירת מומחים

מלך האריות - מידע כללי

מלך האריות (The Lion King Theater Show) הינו מחזמר המבוסס על הסרט עטור הפרסים מלך האריות של דיסני. הסרט בעיבודם של אולפני דיסני, יצא לראשונה ב-1994 ועובד למחזה זמר מרשים ביותר עם מוסיקה סוחפת. המחזמר רץ בלונדון כבר מאז 1999 ונחשב לאחד הפופולאריים והרווחיים ביותר. הביקוש למחזה זה גבוה, לכן מומלץ להזמין אליו כרטיסים מראש במיוחד אם אתם קבוצה גדולה או עם גמישות קטנה בתאריכים. אפשר להזמין את הכרטיסים באתר הרשמי או בספקים האמינים והמובילים כאשר לפעמים באתר הרשמי אין כרטיסים אבל אצל המפיצים השונים דווקא יש (לחצו כאן להזמנת כרטיסים למלך האריות). יש לפעמים גם למחזה זה כרטיסים ברגע האחרון, אם אתם פחות לחוצים על התאריכים או על טיב הכסאות אפשר לנסות ולחכות למחירי הרגע האחרון (לחצו כאן להזמנת כרטיסים ברגע האחרון למחזות זמר בלונדון). מצד אחד במחזה זה לפעמים אין כרטיסים טובים ברגע האחרון, מצד שני הזמנה ברגע האחרון יכולה לחסוך לכם יותר מ60% מעלות הכרטיס למשפחה מדובר בהרבה מאוד כסף (מאות ואף אלפי שקלים).

מבנה התיאטרון של מלך האריות – החוויה מתחילה איך שמתקרבים לתיאטרון

את הסיפור המוכר “מלך האריות” עוקב אחר חייו של גור אריות קטן העונה לשם סימבה ומאבקיו להתבגר ולזכות באחריות הגדולה של להיות מלך החיות בממלכת הסרנגטי כמעט כולם מכירים, הוא מבוסס על הסרט המוכר. כן חשוב להגיד שהמחזה מותאם לילדים אבל באנגלית והדמויות יכולות להפחיד ילדים קטנים וההצגה לא קצרה (יותר משעתיים וחצי) ויש לקחת את זה בחשבון. ילדים מתחת גיל 3 באופן רשמי לא יכולים לבוא להופעה (אנו יודעים שלא כל כך בודקים את הנושא).

* התמונות מתוך האולם והתיאטרון הם מתוך עמוד האינסטגרם של התיאטרון, עקב היביט זכויות יוצרים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Lion King – UK (@thelionkinguk)

אולם התיאטרון של מלך האריות – תלול וגדול , מומלץ לשקול היטב היכן לשבת

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Lion King – UK (@thelionkinguk)

המחזה הוא מרהיב וכולל להקה עצומה של רקדנים – לא נשארים אליו אדישים




מלך האריות - מידע שימושי

  • למי ההצגה מיועדת? ההצגה מיועדת לילדים ומבוגרים כאחד.לא מתאימה לילדים קטנים ורשמית אסורה הכניסה מתחת לגיל 3
  • שעות ההצגות: ימים שלישי עד שבת בשעה 19:30. ימים רביעי ושבת הצגה נוספת בשעה 14:30. ימי ראשון בשעה 14:30.
  • משך ההצגה: שעתיים ו-45 דקות (כולל 15 דקות הפסקה).
  • מחיר: ניתן להשיג כרטיסים להצגה זו החל מ30 פאונד.
  • חודשים בהם המחזמר רץ: כרגע כרטיסים זמינים למכירה עד פברואבר 2024, אך המחזמר מציג באופן רציף וכרגע אין תאריך משוער להפסקה שלו.
  • מקום ההצגה: Lyceum Theatre.
  • כתובת: 21 Wellington St, London WC2E 7RQ, United Kingdom.

שאלות נפוצות על המחזה מלך האריות

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים למלך האריות. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרות המומלצות על ידינו הן:

כרטיסים מראש שיבטיחו את מקומכם במחזמר לחצו כאן להזמנה.

כמו כן, תוכלו לנסות את מזלכם עם כרטיסים ברגע האחרון או בלונדון ת'יאטר דיירקט או בכיכר לסטר- לקישור לכרטיסים לרגע האחרון לחצו כאן.

המחזמר מלך האריות נמשך כשעתיים וארבעים וחמש דקות, וכולל הפסקה של רבע שעה.

הדרך המומלצת ביותר להגיע לתיאטרון 'Apollo Victoria Theatre' היא בטיוב בקווים Circle, District ו-Victoria- לרדת בתחנת Victoria Station שנמצאת במרחק פחות מדקת הליכה מהתיאטרון.

למידע מפורט על תחבורה ציבורית בלונדון לחצו כאן.

ההצגה מיועדת לילדים ומבוגרים כאחד- גם מבוגרים המגיעים אליה נהנים ממנה מאוד והיא בנויה כחוויה לכל המשפחה. במיוחד כאלו שגדלו עלהסרטים של דיסני.

 

 

כן, אם אתם רוצים לראות את מחזמר מלך האריות באופן ספציפי מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מחפשים כרטיסים ליותר משני אנשים - בחורף אפשר להזמין כמה ימים מראש בקיץ כדאי להזמין לפחות שבועיים מראש.

ניתן להזמין מראש כרטיסים ולהבטיח את מקומכם בקישור הזה.

אם אתם רוצים לנסות את מזלכם ולרכוש כרטיס ברגע האחרון אך עם הנחה תוכלו לעשות זאת בקישור הזה.

ההצגה מיועדת לילדים ומבוגרים כאחד- ההצגה מתבצעת בשפה האנגלית אך הסיפור המוכר וההצגה המאוד ויזואלית מצליחה לחבר אליה גם מי שאינו שולט בשפה, מומלץ להראות את הסרט קודם כדי להכיר את הסיפור. הכניסה לילדים מגיל 3 ומעלה – מאוד מקפידים באולם על הנושא, וילדים עד גיל 6 חייבים בליווי של מבוגר.

למידע נוסף על פעילויות בלונדון שמתאימות לילדים.

 

המלצות על המחזמר מלך האריות בלונדון:

  • שימו לב כי לכל תיאטרון דרישות והוראות שונות בכל הנוגע להתנהלות המופעים לצד הקורונה. מומלץ לבדוק את ההנחיות של התיאטרון לפני ההגעה להצגה.
  • הישיבה המומלצת היא כמה שיותר קדימה (כמובן תלוי תקציב) האזור המבוקש ביותר הוא stalls שורה 6-8 באמצע (זהו כמובן האזור היקר ביותר). אבל בניגוד לרוב המחזות בהם מומלץ להיות קרובים למרכז, במחזה זה בגלל הריקודים על המדרגות והפלרטוטים עם הקהל – יש עניין לשבת ליד המעברים קרוב לרקדנים. לשיקולכם. בכל מקרה מומלץ לא לשבת רחוק, בודאי לא עם ילדים, ואם יושבים רחוק, להצטייד במשקפת התיאטרון גדול.
  • רוצים לנסות לחסוך? לפעמים הצגות צהרים קצת יותר זולות. בגלל ביקוש נמוך יותר (פחות משמעותי בקיץ ובסופשים).
  • מלך האריות הוא אחד ממחזות הזמר הפופולאריים ביותר בלונדון, לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד כשמדובר ביותר משני כרטיסים ובמיוחד בעונת הקיץ בה הביקוש רב.
  • ההופעה לא קצרה ויש הפסקה. אין בעיה להכניס לאולם חטיפים ושתייה מהבית, אך אסור אוכל חם. יש במקום גם מזנון אך המחירים יקרים, כמו כן קיימת גם אפשרות לבחור מוצרים שיגיעו אליכם למושב בזמן ההפסקה בלי לקום.
  • המופע מתאים לכל המשפחה (שימו לב כי הכניסה מגיל 3 ומעלה – מאוד מקפידים באולם על הנושא, וילדים עד גיל 6 חייבים בליווי של מבוגר), ומהווה בילוי נהדר אם אתם מטיילים בלונדון עם ילדים (וגם בלי), במיוחד בהתחשב בכך שקיימות גם הצגות צהריים כך שהילדים לא יהיו עייפים מדי. כדאי גם לתת לילדים לראות את הסרט לפני ההצגה על מנת שיבינו את הסיפור במלואו (ויחסוך את ההסברים בזמן המופע עצמו). אם אתם עם ילדים קטנים שעלולים לפחד, תשקלו לא לשבת במעברים כיוון שהשחקנים עוברים שם קרוב מאוד לכסאות ויש ילדים קטנים שנבהלים. למידע נוסף על לונדון עם ילדיםמלונות למשפחות בלונדון וחבילות למשפחות בלונדון.
  • לילדים קטנים יש אפשרות לקבל כריות להגבהה (בוסטרים), למי שזקוק לכך כדאי לבוא מוקדם ולבקש זאת כי המלאי מוגבל.
  • גם דתיים ושומרי שבת יכולים ליהנות מהמופע – יש בכל שבוע 4 הצגות שלא מתקיימות בשבת. למידע נוסף על דתיים ושומרי מסורת בלונדון ומלונות לדתיים ולשומרי מסורת בלונדון.
  • התיאטרון נמצא על גדות התמזה ממש בסמוך לקובנט גארדן – נוח מאוד לשלב את הצפיה במופע בשילוב עם ביקור באתרים אילו.
  • דרך ההגעה המומלצת לאזור היא באמצעות הטיוב. תחנת Covent Garden Station (קו Piccadilly) נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהתיאטרון.
  • מדובר באחד האירועים המבוקשים ביותר בקרב תיירים המבקשים לראות מחזה או הופעה בלונדון. על כן אנו ממליצים למי שמעוניין לראות מחזה זה ופחות גמיש (יכול לראות הופעה רק ביום מסויים, קבוצה של זוג ומעלה וכדומה) להזמין כרטיסים מראש! למי שיכול לגלות גמישות אין בעיה למצוא כרטיסים למחזה זה ברגע האחרון.

המלצות של גולשי האתר למחזה המלך האריות בלונדון:

  • סמדר לוי: יש ביקוש גדול להצגת המלך האריות בלונדון, ולא נשארו הרבה מקומות פנויים שהזמנו את הכרטיסים. ממליצה בחום להזמין מראש ולא לחכות לרגע האחרון במיוחד למשפחה.
  • רונית קמדן: היינו בהופעה בקיץ האחרון זוג עם שלושה ילדים מגיל 6-12 ושילמנו 100 פאונד לכרטיס – לא זול בכלל… אבל המחיר היה מוצדק הופעה מתאימה לכולם וכל הנוכחים הגדולים והקטנים היו מרותקים. צפינו בהצגת הצהריים וישבנו בשורה השישית באמצע (מקומות מעולים אבל כאמור יקרים…). לדעתי היה חשוב להזמין כרטיסים מראש (לפחות חודש), אם רוצים מקומות טובים – האולם היה מלא ושהזמנתי את הכרטיסים הם היו האחרונים. מה שהסבירו לנו המארחים הנחמדים שלנו הוא שכרטיסים למלך האריות בלונדון תמיד יקרים ומבוקשים מאוד. מצד שני כמו בכל ההופעות ומחזות הזמר בעיר כשמזמינים מוקדם אין מבצעים, דווקא ברגע האחרון יכול להיות מחירים טובים יותר, אבל זה סוג של הימור ולא מתאים למשפחות לעשות כן.

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

איפה לשבת?

  • ריקי: מומלץ לשבת באולם התחתון כי השחקנים עוברים שם. הצגה מרשימה התפאורה והתלבושות פשוט מדהים! מומלץ מאוד.
  • שמעון כהן: לשבת ליד המעברים בקומת האולם. השחקנים יורדים במהלך ההצגה ומבצעים מעין מרדף בין שורות הצופים. כרטיסים רשמיים אפשר לקנות באתר הרשמי של התיאטרון. תיאטרון ליסאום. או באתר הבריטי של דיסני.
  •  המלצת מערכת: עדיף לשבת כמה שיותר קדימה, אפשר קרוב  למרכז כדי לראות טוב את הבמה, או ליד המעברים כדי להינות מהריקודים של הרקדנים שם. : אפשר להזמין את הכרטיסים באתר הרשמי או בספקים האמינים והמובילים כאשר לפעמים באתר הרשמי אין כרטיסים אבל אצל המפיצים השונים דווקא יש (לחצו כאן להזמנת כרטיסים למלך האריות).
  • תקנו מראש. רצוי במעברים. מלך האריות מהממממםםםם!!!
  • היי, בתור אחת שהייתה במחזמר והולכת אליו שוב ביום שישי הקרוב, ההמלצה שלי לשבת ב-stalls, לשבת בשורות הראשונות וליד אזורי המעבר.
    מחזמר עוצר נשימה!
  • שימו לב, השחקנים הולכים במעברים. אם אתם עם ילדים קטנים שעלולים לפחד….
  • איפה רואים טוב את המחזמר מלך האריות? Stalls או royal circle? תודה ועדיף קרוב או רחוק?
    • היי, בתור אחת שהייתה במחזמר והולכת אליו שוב ביום שישי הקרוב, ההמלצה שלי לשבת ב-stalls, לשבת בשורות הראשונות וליד אזורי המעבר.
      מחזמר עוצר נשימה! מציעה לשבת בשורות 6, 7, 8. שזה עדיין מאוד קרוב אבל שם רואים מעולה!
    • לדעתי בstalls שורה 6-8 באמצע
  • מלך האריות, שורה אחרונה עם ילדים. רואים משהו?
    • לא. אני ישבתי בשורה אחרונה, לא רואים ולא שומעים כלום! יש בתשלום משקפת שגם איתה לא רואים כלום. חבל על הכסף.
    • כן, היינו 2-3 שורות לפני האחרונה. שמענו, ראינו, המשקפת היתה בחינם. אם אתה לא רוצה להוציא כ״כ הרבה כסף על הכרטיס, זאת אופציה נהדרת.
    • האולם שאני הייתי בו לפני כ-3 שנים היה בנוי לגובה בצורה ממש תלולה. השורה האחרונה היא גבוהה מאוד. אולי היום זה מתקיים במקום אחר. חוץ מזה, רואים הצגה כזו אולי פעם בעשור אז מנסיון שלי כדאי להשקיע עוד קצת ולהנות כמו שצריך מבלי לצאת בתחושת החמצה. אין מה להשוות את החוויה של צפיה מקרוב. פשוט תקנה בלסטר סקוור כרטיסים מוזלים להצגות של אמצע השבוע. אני עכשיו קניתי כרטיסים ב- 25 פאונד כל אחד למופע קינקי בוטס במקום מעולה ליום שני.

לקנות מראש או ברגע האחרון?

  • אם את רוצה ללכת למלך האריות ואת יודעת את המועד שבו תרצי לראות את המחזמר, אני מציעה לך לקנות מראש, כי אחר כך המקומות הטובים כבר לא יהיו זמינים. כן, מקומות טובים הם יקרים…
  • אני קניתי במקום, בקופת כרטיסים בלסטר סקוור. הייתי שם במוצ”ש וקניתי ליום שני. יש מבחר גדול של הצגות וגם כמה קופות כרטיסים. כך שאין מה לדאוג לא מצאת באחת תעברי לשניה.
  • למלך האריות תקנו מראש. חבל להתבאס על מקומות והצגה ידועה שאת רוצה. ברגע האחרון מתאים לקנות למי שגמיש ולא ספציפי במה שהוא רוצה.
  • למלך האריות הכרטיסים ממש יקרים במקומות הטובים, האולם לא השתנה, ולהשיג כרטיסים מוזלים בלסטר זאת משימה בלתי אפשרית. אם הכוונה להשיג כרטיסים ברגע האחרון אז לסטר זאת אפשרות. אבל לא הייתי מחכה לרגע האחרון למחזמר הזה.
    • הערת מערכת היום לא צריך ללכת ללסטר, כל מה שיש בדוכנים שם, יש באפליקציות השונות  (להזמנת כרטיסים ברגע האחרון בלונדון)

לראות או לראות?

  • היי, אני מגיעה ללונדון ביוני ומתלבטת בין ההצגות מלך האריות או גריז אשמח להמלצות.
    • עינת: מלך האריות אחת הטובות מכולן
    • אפרת: מלך האריות הצגה מהממת!!!
  • מלך האריות מקסים, מובן ושונה מכל מה שמכירים בארץ. גם למבוגרים..

מלך האריות - תמונות מהמופע

סצנה מתוך המחזמר

עוד תחת מחזות זמר והצגות בלונדון: