מלונות עם חניה בולנסיה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

7 מלונות ודירות מומלצים עם חניה בולנסיה

Las Arenas Balneario Resort

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון לאס ארנס בלניאריו ריזורט (Las Arenas Balneario Resort) הוא מלון חמישה כוכבים השוכן באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Dimar

⭐⭐⭐⭐

מלון דימאר (Hotel Dimar) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן באזור האישמפלה שבולנסיה. המלון נמצא בקרבת פארק טוריה. למידע נוסף לחצו כאן.

Dolz Garden Ruzafa

דולז גארדן רוספה (Dolz Garden Ruzafa) היא דירה להשכרה השוכנת בשכונת רוספה שבאזור האישמפלה שבולנסיה. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Neptuno

⭐⭐⭐⭐

מלון נפטונו (Hotel Neptuno) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן על שפת הים באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה. המלון מציע חניה ציבורית בתשלום במיקום סמוך ולכן יכול להתאים למי שמגיע עם רכב לעיר. למידע נוסף לחצו כאן.

Flatsforyou Sorolla House

⭐⭐⭐

מלון הדירות פלטספוריו סורויה האוס (Flatsforyou Sorolla House) הוא מלון דירות השוכן בלב העיר העתיקה שבולנסיה ומציע דירות להשכרה. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Boutique Balandret

⭐⭐⭐

מלון הבוטיק בלאנדרט (Hotel Boutique Balandret) הוא מלון שלושה כוכבים השוכן באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה. המלון מציע גם חניה פרטית בתשלום. למידע נוסף לחצו כאן.

Russafa Youth Hostel

אכסניית הנוער רוספה (Russafa Youth Hostel) היא אכסניה השוכנת באזור האישמפלה שבולנסיה. חניה פרטית אפשרית במיקום סמוך לאכסניה. למידע נוסף לחצו כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת על בחירת מלונות עם חניה בולנסיה

רכב פרטי הוא לא ממש הכרחי לחופשה בתוך העיר ולנסיה, ובעצם ברוב המקרים הינו מעמסה של ממש. אך יש מספר ניכר של תיירים שמטיילים בספרד עם רכב שכור ומגיעים לולנסיה לעצירה של יום-יומיים. למגיעים עם רכב שכור לולנסיה יש הרבה היבטים לעסוק בהם. אפילו ולנסיאנים יוכלו להגיד לכם שמציאת חניה בעיר היא סיפור לא פשוט, גם למקומיים, וימליצו להמנע מלהכנס לעיר עם רכב אם ביכלתכם להמנע מכך. העיר העתיקה, שהיא היעד המבוקש ביותר ללינה, קשה לנהיגה- הרחובות בה צרים וחד סטריים, וחלקם כלל לא נגישים לכניסת רכבים.

אז מה עושים?

ראשית, אם אתם מתחילים את הטיול בולנסיה ורק לאחר מכן יוצאים לשאר חלקי ספרד – מומלץ להשכיר את הרכב ביום האחרון שלכם בעיר. התחבורה הציבורית בולנסיה נוחה מאוד (וזה גם יותר משתלם). אך אם ולנסיה היא רק עוד נקודה בדרך יש בידיכם שתי אפשרויות: הראשונה היא למצוא מלון עם חניה (רוב המלונות לא מציעים בכלל חניה, לא במלון ועצמו ולא כעסקה עם חניון קרוב). מציאת מלון עם חניה חינם בולנסיה היא כמעט ובלתי אפשרית, לכן המלונות שיתאימו במקרה זה היא אלה שמציעים את החניה הזולה ביותר (מידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה והשכרת רכב בספרד).

אם אתם מגיעים לעיר ליותר מיום-יומיים כדאי לשקול השכרת דירה במקום מלון, דירות לרוב מציעות חניה זולה יותר מאשר מלונות וגם בנוסף יכולות אף להוזיל את עלויות המלון (למידע נוסף על דירות להשכרה בולנסיה).

אפשרות נוספת היא למצוא מלון הנמצא בסמוך למקום שיש בו חניה חינם.

אפשרות זו מתחלקת לשניים: הראשונה היא להשתמש בחניוני חנה וסע הממוקמים בצמוד לתחנות מטרו. החניה בהם חינם ומשם תוכלו להמשיך במטרו אל מחוז חפצכם. מדובר אמנם על תחנות צמודות למטרו, אך הן לא ממש בתוך ולנסיה עצמה אם כי בפרברים שלה ובכפרים וערים הצמודות לולנסיה ועדיין מחוברות אליה במטרו. אם בחרתם באפשרות זו, היא תוזיל לכם את העלויות גם משום שמלונות מרוחקים ממרכז העיר זולים יותר (הם פחות מבוקשים) או מציעים לכם יותר תמורה בעד אותו סכום. למידע מפורט יותר על חניונים אלה וליד אלו תחנות מטרו הם נמצאים תוכלו לקרוא תחת חניה בולנסיה.

השניה היא להמר ולמצוא מלון הסמוך לרחוב Paseo de la Alameda (הנקרא בולנסיאנית Passeig de l’Albereda) שבו ישנה חניה חינם. כפי שנאמר, זהו הימור כי לא בטוח שתוכלו למצוא שם חניה פנויה.  פרט נוסף שעלינו לציין בנושא חניה ברחוב Paseo de la Alameda הוא שלאחרונה החלו מקרים של זרים מחוסרי עבודה ש״מנחים אתכם״ אל החניה הפנויה הקרובה- בתמורה לתשלום של מספר יורואים. המלצתנו- אם נתקלתם בדבר כזה, אל תחסכו מהם את היורואים שהם מצפים להם, כי לא ניתן לדעת אם יגרם נזק לרכב אם תסרבו.

למידע נוסף ונרחב בנושא- חניה בולנסיה.

עוד מלונות ודירות עם חניה בולנסיה

Hotel Kramer

⭐⭐⭐

מלון קרמר (Hotel Kramer) הוא מלון שלושה כוכבים השוכן במרחק של שני קילומטרים מהעיר העתיקה של ולנסיה. הוא נמצא כ-5 דקות הליכה מפארק טוריה. המלון מציע חניה בתשלום ולכן יכול להתאים למי שמגיע עם רכב לעיר. למידע נוסף לחצו כאן.

Hostal Venecia

⭐⭐

בית ההארחה ונסיה (Hostal Venecia) הוא מלון שני כוכבים השוכן באזור העיר העתיקה שבולנסיה. בית ההארחה נמצא במרחק 5 דקות הליכה מתחנת רכבת צפון. מלון זה מציע חניה ציבורית סמוכה בעלות של 15 יורו ליום.  למידע נוסף לחצו כאן.

Casual Valencia Vintage

⭐⭐

מלון קז’ואל ולנסיה וינטג’ (Casual Valencia Vintage) הוא מלון שני כוכבים השוכן באזור העיר העתיקה שבולנסיה. המלון מציע גם חניה פרטית בתשלום. למידע נוסף לחצו כאן.

Casual Valencia del Cine

⭐⭐

מלון קז’ואל ולנסיה דל סינה (Casual Valencia del Cine) הוא מלון שני כוכבים השוכן באזור העיר העתיקה שבולנסיה. מלון זה מציע חניה ציבורית סמוכה בהזמנת מקום מראש בעלות של 13 יורו ליום. למידע נוסף לחצו כאן.

Urban Youth Hostel

אורבן יוס הוסטל (Urban Youth Hostel) הוא הוסטל השוכן באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה. חניה פרטית אפשרית במיקום סמוך להוסטל- אין צורך בהזמנה מראש והעלות היא 8 יורו ליום. למידע נוסף לחצו כאן.

Valenciaflats Centro Ciudad

⭐⭐⭐⭐

ולנסיה-פלאטס סנטרו סיודאד (Valenciaflats Centro Ciudad) הוא מלון דירות השוכן במרחק של כ-7 דקות הליכה ממגדלי קווארט. המלון מציע חניה פרטית בתשלום. למידע נוסף לחצו כאן.

Mosen Sorell Apartments

⭐⭐⭐

מלון דירות מוסן סוריי (Mosen Sorell Apartments) הוא מלון דירות המציע דירות להשכרה, השוכן בשכונת קראמן שבעיר העתיקה של ולנסיה. המלון מציע חניה פרטית בתשלום. למידע נוסף לחצו כאן.




המלצות מערכת הכל על לבחירת מלונות בולנסיה

  • חניה דרך בית המלון בולנסיה תעלה לכם (נכון לשנת 2017) בין 19-26 יורו ליום. בכללי, חניה באיזורים מרכזיים ומבוקשים יותר של העיר (כמו העיר העתיקה) תעלה יותר מאיזורים פחות מבוקשים או פריפריאליים- ראו את דוגמאת חניוני החנה וסע (מתוארים למעלה) בהם ניתן למצוא חניה חינם אם הם נמצאים לגמרי בפרברים של ולנסיה.
  • למי ששוהה בולנסיה יותר מיום או יומיים מומלץ לחפש חניה ומלון באיזורים פריפראיליים יותר של העיר (או לחנות במקום פריפריאלי ומשם להגיע למלון בתחבורה ציבורית / מונית).
  • אם הזמנתם מלון הכולל חניה (בין אם במלון ובין אם דרך הסדר עם חניון קרוב) בדקו אם יש צורך להזמין מראש. בחלק מהמלונות יש צורך להודיע למלון מראש ואם לא עשיתם זו לא תהיה לכם חניה זמינה.
  • לצפייה בהמלצות כלליות למלונות בולנסיה.
  • לצפייה בהמלצות כלליות לולנסיה.

מי שהתעניין בעמוד זה אולי יתעניין גם ב:

Booking.com