מלונות מומלצים ליד תחנת רכבת סנטה מריה נובלה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד תחנת רכבת סנטה מריה נובלה בפירנצה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

6 מלונות מומלצים ליד תחנת הרכבת סנטה מריה נובלה בפירנצה

The Place Firenze

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ‘דה פלייס פירנצה’ (The Place Firenze) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Atlantic Palace

⭐⭐⭐⭐
מלון אטלנטיק פאלאס (Hotel Atlantic Palace) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Grand Hotel Baglioni

⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד באליוני (Grand Hotel Baglioni) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Lombardia

⭐⭐⭐
מלון לומברדיה (Hotel Lombardia) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Fiorita

⭐⭐
מלון פיוריטה (Hotel Fiorita) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Margaret


מלון מרגרט (Hotel Margaret) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפירנצה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור תחנת הרכבת סנטה מריה נובלה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד תחנת רכבת סנטה מריה נובלה

תחנת סנטה מריה נובלה היא אחת משתי תחנות הרכבת של פירנצה, ובדרך כלל משמשת את רוב התיירים המגיעים לעיר ברכבת מפני שהיא קרובה ביותר למרכז העיר ולעיר העתיקה. התחנה נמצאת במרחק הליכה מהגרעין ההיסטורי של העיר, וממש קרובה לכנסיית סנטה מריה נובלה, שעל שמה נקראת התחנה.

זהו לא אזור אטרקטיבי במיוחד למלונות פאר ובוטיק, ולכן לא ממש תמצאו בו מלונות 5 כוכבים, מה שתואם גם לכך שהאזור קצת יותר זול ממרכז העיר- הגרעין ההיסטורי של העיר העתיקה.




המלצות על מלונות ליד תחנת הרכבת סנטה מריה נובלה בפירנצה

  • האזור שממש צמוד לתחנת הרכבת אינו נעים כל כך, והוא למעשה החלק הכי פחות אטרקטיבי מכל פירנצה להתמקם בו (אלא אם כן חשובה לכם קרבה לתחנת הרכבת ואז מדובר בסיפור אחר)- הרחובות סואנים וגדושים בתנועה ואין בו את אווירת ימי הביניים של הגרעין ההיסטורי. אך גורם זה הופך את האזור גם לזול יותר משאר המקומות בעיר (שהיא גם ככה די יקרה)- ואת האכסניות הזולות יותר ניתן למצוא בעיקר סביב רחוב Via Faenza. האזור הדרומי יותר- מכנסיית סנטה מריה נובלה דרומה עד הנהר – נחמד יותר (וגם קצת יקר יותר).
  • בשל כך שהאזור לא ממש נעים, האזור לא מאוד מתאים למשפחות, ואלו יכולות לחפש מלונות בגדה הדרומית בה המחירים דומים לאזור תחנת הרכבת אך היא נעימה יותר ולא מפוקפקת. הרחבנו על כך בעמודים הייעודיים- מלונות ללינה זולה בפירנצה ומלונות למשפחות בפירנצה. לעומת זאת האזור יכול להתאים לתרמילאים ולמי שמטייל עם תקציב נמוך.
  • למרות החסרונות שצוינו לעיל, היתרון במיקום זה בנוסף למחיר הנמוך הוא הקרבה לאתרי התיירות המרכזיים של העיר העתיקה. אזור זה נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה, ולכן קרוב יותר מהאופציה הזולה השניה- מלונות בגדה הדרומית של פירנצה.



Booking.com