מלונות מומלצים ליד מוזיאון פיקאסו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד מוזיאון פיקאסו בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים ליד מוזיאון פיקאסו בברצלונה

Grand Hotel Central Barcelona

⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים מצוין שמבוקש במיוחד על ידי משפחות עם ילדים. הוא כולל בריכה והפעלות לילדים ומעניק מחיר זול למשפחות עם ילדים (ילדים עד גיל… למידע נוסף…

Neri Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בוטיק ציורי, קטן ושקט שנמצא בסמוך לכיכר נרי וכנסיית סנט פסטורי באחד האזורים העתיקים והשלווים ביותר בברצלונה. מומלץ לזוגות… למידע נוסף…

Hotel Colon Barcelona

⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים שנמצא בסמוך לקתדרלה של ברצלונה. היתרון המרכזי של המלון הוא המיקום שלו. החסרון המרכזי הוא מחיר יקר במעט (בעונת התיירות)… למידע נוסף…

Hotel Cuatro Naciones

⭐⭐
זהו מלון מושלם למי שמחפש לינה נוחה וחסכונית בברצלונה. בשקלול של עלות תועלת הוא מקבל ציון גבוה במיוחד. מומלץ למשפחות וזוגות שרוצות לינה… למידע נוסף…

Hostal BCN Ramblas

⭐⭐
זהו מלון מושלם עבור אלו המחפשים מיקום אסטרטגי לצד מחיר נוח ורמת שירותים גבוהה. זוגות צעירים ומשפחות שרוצות ללון בלב העיר במחיר משתלם… למידע נוסף…

Hotel Bagués

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בוטיק זה מאפשר לינה שקטה בעורק הראשי של העיר. המלון מעוצב בקפידה ומעניק את כל השירותים. החסרונות הם מעט חדרים (48) כך שלא פעם פשוט… למידע נוסף…

Rivoli Ramblas

⭐⭐⭐⭐
מלון במיקום מאד מרכזי. מתאים למחפשים מגוון אטרקציות בקירבת מקום. לא מתאים לאנשים המחפשים מלון שקט.רבים הם המתלבטים בין מון זה למלון… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בברצלונה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור מוזיאון פיקאסו במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד מוזיאון פיקאסו

מוזיאון פיקאסו הוא המוזיאון הפופולארי ביותר בברצלונה (ואתר התיירות התשיעי בכמות המבקרים בו בספרד כולה!)

מוזיאון פיקאסו (Museu Picasso) הוא מוזיאון המוקדש לאמן המפורסם פאבלו פיקאסו שנמצא בלב ליבו של רובע בורן הרובע הקטן הסמוך לרובע הגותי.

אזור המוזיאון הוא אחד האזורים המומלצים והמבוקשים ללינה בברצלונה. יתרונותיו הם קירבה לאתרים המרכזיים, מסעדות ובתי קפה במרחק הליכה ולינה באחת השכונות היחידות באירופה שמשמרות את הבנייה הגותית.
החסרונות בלינה באזור זה הם מחיר יקר יחסית, קושי בהגעה עם רכב, צפיפות ולרוב מבנים ישנים.
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שיק אנד בייסיק בורן (Chic &amp Basic Born), מלון בניס אוריינטלס (Hotel Banys Orientals) ומלון סיוטאט דה ברצלונה (Ciutat de Barcelona).




המלצות על מלונות ליד מוזיאון פיקאסו בברצלונה

  • המלונות באזור מוזיאון פיקאסו מאופיינים במלונות הנמצאים בבתים משוחזרים – רובם צפופים יחסית ויקרים ביחס לאזורים אחרים ולכן זהו אזור שפחות יתאים למי שמחפש לינה זולה בברצלונה. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאין הרבה מלונות באזור זה. ראה גם מלונות ברובע ברן.
  • למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.
  • חשוב לדעת שבחלק מהמלונות שנמצאים באזור זה יש קשיי נגישות עם רכב ממונע, עקב העובדה שחלק מאזור זה אינו כולל כבישים המאפשרים כניסת רכבים. לכן אזור זה לא מתאים למי שמתקשה בהליכה. שווה לבדוק זאת עם המלון לפני הזמנה (ראה עוד על נושא זה תחת מלונות בברצלונה עם נגישות לבעלי מוגבלויות).
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון Hotel Cortes (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Colonial (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Petit Palace Boqueria (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com