מלונות מומלצים באזור ווסטמינסטר ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור ווסטמינסטר בלונדון: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור ווסטמיניסטר בלונדון

DoubleTree by Hilton London Westminster

⭐⭐⭐⭐
מלון דאבל טרי הילטון לונדון ווסטמינסטר (DoubleTree by Hilton Hotel London Westminster) ממוקם כחמש דקות הליכה מגדות נהר התמזה (River Thames) ובמרחק של רבע שעה הליכה מארמון ווסטמינסטר (Palace of Westminster)… למידע נוסף…

Sidney Hotel London-Victoria

⭐⭐⭐
מלון סידני לונדון ויקטוריה (Sidney Hotel London-Victoria) ממוקם בפאתי אזור ווסטמיניסטר (Westminster) ליד נהר התמזה באזור שקט יחסית של לונדון במרחק של 15 דקות הליכה בלבד מארמון בקינגהאם (Buckingham Palace)… למידע נוסף…

Comfort Inn London – Westminster

⭐⭐⭐
מלון קומפורט אין לונדון – ווסטמינסטר (Comfort Inn London – Westminster) הינו מלון מודרני השוכן ברובע ווסטמיניסטר (Westminster) בעיר לונדון. המלון ממוקם כ-10 דק’ הליכה מתיאטרון אפולו ויקטוריה… למידע נוסף…

Comfort Inn Buckingham Palace Road

⭐⭐⭐
מלון קומפורט אין בקינגהם פאלאס רואד ויקטוריה (Comfort Inn Buckingham Palace Rd. Victoria) ממוקם באזור המלכותי של לונדון במרחק נסיעה קצרה ממרכז לונדון. 15 דק’ הליכה יובילו אתכם אל ארמון בקינגהאם (Buckingham Palace)… למידע נוסף…

St. James Court A Taj Hotel London

⭐⭐⭐⭐
מלון סנט ג’יימס קורט (St. James’ Court, A Taj Hotel, London) ממוקם במרחק הליכה קצרה מלב האזור התיירותי של העיר לונדון. ארמון בקינגהאם (Buckingham Palace) נמצא במרחק 5 דקות הליכה מהמלון כמו גם גני סנט ג’יימס (St. James Park)… למידע נוסף…

The May Fair Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מאי פייר (May Fair Hotel) הינו מלון מפואר, ברמה של 5 כוכבים (ראה: מלונות חמישה כוכבים בלונדון). המלון ממוקם בליבה של שכונת מייפייר (Mayfair) אשר נמצאת בצפון לרובע ווסטמינסטר (Westminster)… למידע נוסף…

Club Quarters at Trafalgar Square

⭐⭐⭐⭐
מלון קלאב קוורטרס בכיכר טרפלגר (Club Quarters at Trafalgar Square) ממוקם בלב ליבו של המרכז התיירותי של העיר לונדון, בחלקו המרכזי של אזור ווסטמיסנטר סמוך לכיכר טאפלגר (Trafalgar Square)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור ווסטמינסטר הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בלונדון ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות באזור ווסטמינסטר

שכונת ווסטמינסטר היא השכונה החשובה ביותר שברובע ווסטמינסטר ואחת מהשכונות החשובות של לונדון. כמה מאתריה המרכזיים של העיר נמצאים בשכונה זו ובעיקר מבני שלטון, כמו כנסיית ווסטמינסטר (הכנסייה הראשית של בריטניה), ארמון בקינגהאם, וכמובן ארמון הפרלמנט של לונדון (הידוע גם כארמון ווסטמינסטר).

למרות היותו מרכזי ונגיש מאוד – היותו המרכז של הממלכה הבריטית הוא משלב עם מרכזיות זו גם יוקרתיות וסקס אפיל לצד קרבה לפארקים המלכותיים של לונדון.
למרכזיות וליוקרתיות הזו יש מחיר והמלונות כאן יקרים יותר מאזורים אחרים בלונדון, זהו אחד האזורים המבוקשים ללינה בלונדון ולכן תמצאו בו כמה מהמלונות היוקרתיים ביותר של העיר.
המלונות באזור מתחלקים גיאוגרפית לשלושה אזורים בעלי מאפיינים שונים: בחלקו הצפוני של האזור (יותר קרוב לרחוב אוקספורד), תמצאו לא מעט מלונות יוקרתיים ופופלארים לצד מספר דירות אירוח יוקרתיות המותאמים לתיירים חובבי שופינג ובילויים.
בחלקו המרכזי תמצאו מלונות יוקרתיים גם כן ובחלקו הדרומי יהיו מרוכזים מלונות קטנים יותר שמיועדים למי שרוצה ללון במחיר נמוך יותר במרכז של לונדון (ראה מלונות זולים בלונדון) ואף מלונות מותאמים למשפחות ולתיירים המטיילים בעיר עם ילדים אשר עונים להגדרה זו.




המלצות על מלונות באזור ווסטמיניסטר בלונדון

  • יש לקחת בחשבון שיש הבדלים מהותים בין המלונות בחלק הצפוני של ווסטמינסטר (אזור מייפר) שהם מבוקשים יותר ויקרים יותר לבין המלונות בחלקו הדרומיים שהם זולים יותר מרווחים יותר ופחות מרכזים (אך מאוד נגישים למרכז).
  • למי שמעוניין ללון בקיץ או בחגים, באזור זה מומלץ להזמין מראש. אנו ממליצים להזמין את הלינה באזור זמן רב מראש (ככל הניתן) ולעשות זאת עם אפשרות לביטול ההזמנה אפשר למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא דירות ומלונות טובים ברגע האחרון.
  • האזור לא מתאים ללינה עבור המעטים שמגיעים עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בלונדון, השכרת רכב באנגליה ומלונות עם חניה בלונדון.
  • המלצה זו נכונה לחלק הצפוני של אזור ווסטמינסטר והחלקים הקרובים יותר לאזור הבילויים של הסוהו: אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זוליםמלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • אזור זה נוח מאוד להגעה משדה התעופה של לונדון הוא נגיש מאוד למספר אופציות של הגעה משדה התעופה אל מרכז העיר (ראו גם מידע נרחב על שדות התעופה של העיר לונדון כולל סקירת דרכי הגעה).
  • המלצה זו נכונה לחלק הדרומי של ווסטמינסטר: אזור זה משלב אפשרויות לינה מרווחות וזולות יחסית, ועל אף שאינו ממש מרכזי הוא נגיש בנסיעה קצרה ונוחה לחלקים המרכזיים של לונדון. לכן אזור זה מאד מומלץ למשפחות (ראו גם מלונות למשפחות בלונדון), קבוצות ומי שמחפש מלונות זולים בלונדון.
  • בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון DoubleTree by Hilton Hotel London Westminster (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Sidney Hotel London-Victoria (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Comfort Inn London – Westminster (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ואת מלון The Sanctuary House Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com