מוזיאון השוקולד, פראג – המדריך המקיף ביותר בעברית | Muzeum Cokolady

מידע כללי

מוזיאון השוקולד (Muzeum Cokolady) הידוע גם בשם “סיפורי שוקו” (Choco story) הוא מוזיאון השוכן במרכז פראג, סמוך לכיכר העיר העתיקה, המציג את תולדות השוקולד.
המוזיאון נפתח בפראג בשנת 2008 והוא חלק מרשת מוזיאונים גדולה אשר לה סניפים גם בבלגיה, צרפת ומקסיקו.

במקום מתקיימות מגוון סדנאות להכנת שוקולד, עבור חלקן יש צורך בהזמנה מראש. סדנאות שלא מצריכות הזמנה מראש (אלא אם כן אתם מעל 10 אנשים – אז רצוי להזמין), הן באורך של 15 דקות ובסופן תזכו לקחת את המוצרים שהכנתם איתכם הביתה. (סדנת ילדים – 99 קורונות, סדנת מטבעות שוקולד בלגי, סדנת אצבעות שוקולד או סדנת טראפלס – 199 קורונות). הסנדאות שצריך להזמין מראש מיועדות לקבוצות גדולות (מעל 10 אנשים) שעובדות יחד, העלות היא 129 קורונות לאדם.

צמוד למקום נמצאת חנות שוקולד באותה בעלות, אשר ידועה כמקום נחשב להכנת ומכירת שוקולד לאירועים ולהשקות. תוכלו גם לרכוש ולקנות שוקולדים בשלל טעמים, סוגים וצורות.

הכניסה לחנות השוקולד (צילום: מתוך האתר הרשמי של המוזיאון)

מה רואים?

במוזיאון מוצגת תערוכה על ההיסטוריה של השוקולד והקקאו ב2000 השנים האחרונות ברחבי העולם ועל תהליך הייצור של הקקאו והשוקולד. יש במקום הדגמה חיה של ייצור פרלינים (כולל טעימות), סרט, ומוצגים שונים מרחבי העולם הכוללים כלים להכנה שוקו וכן אריזות של שוקולדים מתקופות שונות וממקומות שונים בעולם.

בואו לגלות את סודות הקקאו (צילום: מתוך האתר הרשמי של המוזיאון)

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

כרטיסים לפעילויות פופלאריות למבקרים בפראג עם ילדים

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

מידע שימושי על מוזיאון השוקולד

שעות פתיחה

פתוח בכל ימות השבוע, 9:30-19:00. שימו לב כי שעות הפתיחה משתנות בתקופת הקיץ ובתקופת חג המולד (מומלץ להתעדכן באתר טרם הביקור).

כתובת

Celetná 557/10, 110 00 Praha 1, Czech Republic

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

חשמלית (טראם)
קווים 17, 18, 53 לרדת בתחנת Staroměstská. או קווים 5, 8, 24, 26, 51, 54, 56 לרדת בתחנת Náměstí Republiky.

directions_subway
מטרו

קו A (ירוק) לרדת בתחנת Staromestska

directions_bus
אוטובוס

קו 194 לרדת בתחנת Staroměstské náměstí

[wpgmza id="8" cat="5" marker="1042" zoom="17"]