שלושה ימים בלב מדריד – אליק רטושני

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – מדריד למטיילים – Madrid for travelers

לאחר שחזרנו ממדריד ניתן את הדעה מהזווית שלנו. עשינו טיול קצר של 3 ימים וראינו בעיקר כל מה שנמצא בלב מדריד.

בית מלון

מומלץ מאוד לקחת את המלון Santo Domingo. המלון נמצא במרחק הליכה של חצי דקה (200 מטר) מהגראן ויה. המלון מאוד נוח, חדרים מרווחים ויש ארוחת בוקר עשירה עם גבינות ביצים פירות ומאפים ועוד.

גראן ויה

כמו שכולכם יודעים, זהו הרחוב המרכזי. מפוצץ חנויות (מציע לכם פשוט לפנות יום שלם לקניות שם). חשוב חשוב להכנס גם לתוך הסימטאות ברחוב וגם שם יש מלא חנויות!

ארמון המלך

שווה ביקור, יש שם לדעתי בשעה 13:00 חילוף משמר. יפה לראות את זה.

כיכר פורטה דה סול

יש שם הרבה הופעות רחוב ומשם יש עוד הרבה רחובות שיוצאים משם מלאות בחנויות.

סאן מיגל (שוק האוכל)

חובה לבקר שם. יש שם המון סוגים של אוכל מקומי אז תגיעו לשם רעבים.

קזינו גראן ויה

קזינו נחמד מאוד. יש הרבה שולחנות ומכונות (חייב להגיע עם דרכון ולא צילום) בכניסה מקבלים שובר של 3 יורו לשחק במכונות – למי שרוצה לדעת בשולחנות של הבלאק ג’ק יש שולחנות של מינימום 5 יורו ו10 יורו – בשולחנות הממוחשבים יש 2 יורו מינימום אבל יותר כיף עם ג׳יטונים – הסופי שבוע הבנתי שהמינימום עולה – אגב אנחנו יצאנו ברווח אז לשחק חכם וסבלני, יש המון ישראלים.

טולדו

מומלץ לקחת סיור, יש להקדיש לזה יום שלם.

סנטיאגו ברנבאו

אנחנו היינו במשחק שמינית גמר ליגת האלופות ריאל נגד פריז. תתכננו את הטיול שלכם בזמן שיש משחק טוב זאת חוויה שאין לתאר! המלצה שלי, קחו מקומות בטבעת הראשונה. קצת יקר אבל שווה (אם כבר אז כבר).

פלאזה דה סיבלס

נמצא בקצה של הגראן ויה, מקום מאוד יפה להצטלם שם.

כלבו קורט אינגלז

תצפית על כל מדריד בקומה ה- 9. יש שם ברים ומוזיקה שווה מאוד ללכת להתרענן שם ולנוח אחרי הליכה ארוכה במהלך היום – הכוונה (הבניין נמצא מספר מטרים מצד שמאל אחרי הסטארבקס שנמצא על הגראן ויה – הסטארבקס נמצא מוח אורנג׳ מעבר לכביש).

סים

קנינו כרטיס סים ברחוב הגראן ויה. יש שם מספר חנויות טלפונים פשוט נכנסים ומבקשים.

גברים

הנשים שלכם ישרפו 3 שעות מינימום בפרימרק. אז או שתברחו לחנויות אחרות או שתקנו יויו ב- h&m ותסבלו בשקט. אה, יש גם חצי קומה אחת בשבלכם מתוך 5, חחח…

מזג אויר

נכון לפברואר, קר אבל נסבל. חשוב חולצה טרמית זה עוזר! כפפות וגם כיסוי לאוזניים וצעיף.נכון לפברואר, קר אבל נסבל. חשוב חולצה טרמית זה עוזר! כפפות וגם כיסוי לאוזניים וצעיף.

מטרו

המטרו מאוד קל לשימוש למרות שהכל אפשר לעשות ברגל!

גוגל מפות

תורידו את האפליקציה וכל מקום שאתם רוצים ללכת פשוט תרשמו חיפוש בגודל ותתחילו לנווט. לנו זה מאוד עזר!

כסף

חנו יצא לבזבז כזוג ל- 3 ימים כ- 800 יורו. קנינו מה שרצינו ואכלנו בלי להתחשבן על כלום, אבל יכול נו לקנות יותר פשוט לא התעמקנו בזה יותר מידי. קחו יותר, מקסימום תחזרו עם עודף.

Tax free

חשוב חשוב שלא תתבאסו, במדריד הם רוצים לראות את הקניה שלכם אז את החותמת על הקבלה אתם חייבים לעשות לפני הצ׳ק אין כי אחרי זה סביר להניח ש קניות שלכם במזוודה וחותמת על הקבלה לא תקבלו בלי שתראו את הבגדים. לי בכל אופן לא חתמו בגלל זה. הטקס פרי נפתח מ- 7 בבוקר אם הטיסה שלכם לפני אז יש דוכן לדעתי בקומה הראשונה שפתוח 24 שעות.

זהו, זאת נקודת מבט שלנו. מקווים שעזרנו קצת!