חמישה ימי טיול במדריד המדהימה – לי רוטנברג

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – מדריד למטיילים – Madrid for travelers

 

שלום לכל הקבוצה,
חזרנו מחמישה ימים ממדריד המדהימה!
ראשית, המון תודה לקבוצה ולכל מי שנתן המלצות. השתמשנו בכל הדברים כאן והיה לנו טיול מושלם.




והרי ההמלצות שלנו:

1. הגענו מהשדה תעופה עם איוון שלקח והחזיר אותנו והיה מקסים. הוא לא מדבר מי יודע מה אנגלית (כמעט כמו כל הספרדים שיצא לנו לפגוש), אבל כמובן מסתדרים. הוא לוקח 20 יורו לכיוון. לנו הייתה חוויה מאוד טובה איתו, בדרך הוא רשם לנו את כל המקומות שמומלץ להגיע אליהם, מסעדות מיוחדות ומה הימים והשעות שמומלץ ללכת.

2. מזג האוויר – חברים , חם בצורה קיצונית! זה הדבר היחיד שהקשה משמעותית על כל החוויה, הטמפרטורה נעה בין 38 ועד ל- 43 מעלות, זה קשוח! בנוסף, הם לא ממש מקררים כמו שצריך בשום מקום, ככה שזה באמת לא היה פשוט.

3. מלון Petit palace tribal – לא יכולנו לבקש מלון טוב מזה! חדרים מרווחים ונוחים, ארוחת בוקר טובה, צוות המלון היה מדהים, לא היה דבר שרצינו ולא מיד נענו לבקשתינו. והמיקום?! אין ולא היה עוד מיקום כזה. בנוסף, יצא לנו לראות על הגראן ויה גם את מלון regenta, אני לא יודעת אם אני רושמת את השם שלו נכון, אבל ראיתי בקבוצה ששואלים עליו, אז גם הוא נמצא במיקום מדהים.
בנוסף, אנחנו הזמנו את החדרים דרך אתר המלון עצמו, מה שהוזיל משמעותית את הסכום ו… למי שמזמין דרך האתר עצמו, יש אפשרות לקבל מכשיר שמקנה לך ווי פיי בכל מקום – ב ח י נ ם.

4. בשום אופן לא לוותר על טולדו – אני משום מה הייתי די אנטי לנסוע לשם, אבל נדהמתי מהיופי ומהייחודיות! עיר קסומה! מלאה בחנויות קטנות ומיוחדות, בתי קפה ונוף עוצר נשימה. ממליצה יותר מהכל לא לוותר על העיר הזאת ולפי דעתי חצי יום זה מספיק לגמרי!
בנוסף למי שאוהב ורוצה, יש בה אומגה ואפשר לעשות, כיף!

5. חנויות – מה שיש בארץ, יש גם שם כמובן, כל הרשתות המוכרות נמצאות ממש על הגראן ויה עצמו.
הפרימרק הוא אכן מטורף ואפשר להיתקע שם שעות על גבי שעות, מי שאוהב.

6. שכונת lavapias – א ד י ר , אזור של גרפיטי ואומנות מכל הכיוונים! שווה! בנוסף, האזור נמצא בסמוך ל’לה לטינה’ שבו בימי ראשון יש שוק פשפשים, יש בשוק הכל מהכל ולא רק וינטג’.

7. oven – כנראה שאנחנו מהבודדות בקבוצה שלא התלהבנו בשום צורה מהמסעדה הזאת. יצא לנו לאכול במקומות טובים בהרבה בארץ, כמובן שזה מאוד הדעה שלנו ויש הרבה שמאוד נהנים ואוהבים.

8. צ’ואקה – מומלץ להגיע לשם בשבת בערב, אלפי אנשים, גרפיטי, חנויות קטנות, סמטאות מיוחדות ובעיקר הברים בערב מפוצצים באנשים ובאלכוהול. אווירה מאוד מיוחדת.

לסיום, היו לנו חמישה ימים מלאי רק טוב! עיר מדהימה! לכו קצת לאיבוד ותסתובבו, אי אפשר להספיק לראות הכל מהכל אז אל תבנו על זה! מה שאתם מספיקים מעולה, העיקר שתהנו!

תודה רבה לכולם