חופשת פסח לבד במדריד – גיא לוי

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – מדריד למטיילים – Madrid for travelers

 

חזרתי לפני שבוע ממדריד. הייתי במדריד כמעט חמישה ימים מלאים במהלך חג הפסח.

טסתי עם חברת התעופה המוכרת אייר אירופה. הטיסה הייתה ממש קלילה ומהנה (וברמה גבוה שכלל לא מזכירה לואו קוסט) הטיסה נערכה במטוס ה”דרימליינר” בואינג 787 המתקדם, מרווח מאוד, עם WIFI, שקעי USB ומערכת מולטימדיה מתקדמת. צוות הדיילים היה אדיב ושירותי מאוד ודבר אנגלית ברמה גבוהה.

אחרי 5 שעות טיסה הגעתי למלון HRC Hotel Madrid הנמצא בשכונת “לה לטינה” המקסימה במרכז העיר, בתוך השכונה עצמה מלא פאבים, ברים מסעדות ובתי קולנוע, מרחק הליכה מהגראן וארמון המלך. המלון עצמו לא גרנדיוזי יותר מידי (3 כוכבים), אבל בהחלט שווה את הכסף. נקי ונעים מאוד, החדרים מעוצבים יפה והצוות אדיב מאוד ודובר אנגלית.

למחרת אחרי טיול קצר בגרן ויה התחלתי את הטיול. את היום הראשון רציתי לפתוח באקשן ונסעתי ללונה פארק וורנר ברדרס שיכול להתאים לכולם. שפע של מתקני אקסטרים מפחידים ומהנים מאוד. בתוך הפארק עצמו יש חנויות שמוכרות מוצרים של דמויות האחים וורנר ושלל מסעדות מכל הסוגים.

ביום השני נסעתי לטיול המאורגן בטולדו. את הסיור רכשתי דרך חברת art turisam הנהדרת – מומלץ ביותר! טולדו עיר מדהימה ביופיה עם קשר הדוק להיסטורית יהודי ספרד. לא לפספס בשום אופן!




ביום השלישי הלכתי לסיור באצטדיון סנטיאגו ברנבאו המורסם. היה מרשים מאוד, מראים ממש הכל, אפילו את חדרי ההלבשה של השחקנים. ממולץ להגיע לסיור ביום שבו אין משחק, כדי לראות את הסיור המלא. מצטלמים עם הגביע – שווה ביותר! בסוף הטור ישנה חנות ענקית של אדידס, 4 קומות! אפשר להיות שם שעות! בחנות גם מקבלים את הצילומים. אחרי הטור בברנבאו המשכתי לסיור המרהיב בארון של מלך ספרד. הארכיטקטורה מרהיבה ויוצאת דופן. ממש מראים את כל החדרים בארמון. לא להחמיץ את כיכר ה-porta de sul שנמצאת ממש קרוב לארמון. שלל מסעדות ומזרקות והשדרה שמובילה לארמון מפוצצת בחנויות מכולם הסוגים. מקום מושלם לחובבי הקניות.

ביום הרביעי והאחרון נסעתי לגן החיות המקסים של מדריד, ניתן לראות את כל החיות שרק רוצים, אפשר אפילו להצטלם עם הג’ירפות. חמוד ממש.
ישנה הופעה מדהימה של דולפינים שאסור להחמיץ. נערכת פעמיים ביום, ההפועה הראשונה באיזור 12 והשנייה ב-18:00. גן החיות ענקי, אפשר להיות בו 5 שעות!

לסיכום, מדריד מדהימה כמו ברצולנה והרבה יותר מזה! לאחר שהייתי בשתי הערים, מדריד שמה את ברצלונה בכיס הקטן! מעוצבת יפה ונקיה יחסית, מגוונת מאוד, ים של אטרקציות ומסעדות וחניות בלי סוף. במדריד נמצא סניף ה- PRIMARK השני בגודלו בעולם! למרות שהייתי בטיול לבד, היה כיף לא רגיל ונהנתי מכל דקה. ספרד מדינה מדהימה והספרדים הם ללא ספק אחת האומות הנחמדות ביותר באירופה, ממש מכבדים את התיירים ועוזרים כל הזמן!

בהחלט אחזור למדריד בעתיד, למי שלא היה עדיין אז קדימה! היה מדהים.