המלצות מטיול במדריד – כינרת ליטני

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – מדריד למטיילים – Madrid for travelers

 

מדריד. העיר מכוערת, חוץ מהמרכז המדהים וזה מה שחשוב. כשתגיעו לעיר אל תסתכלו לצדדים, חכו למרכז העיר.

הגעה משדה התעופה

אנחנו הזמנו הסעה מהשדה הלוך וחזור כבר מהארץ – 20 אירו לכל כיוון והיה שווה! כשנחתנו אחרי טיסה מטורפת עם קונקשין ברוסיה, היה כיף שחיכו לנו עם שלט בשדה. בדרך חזרה בילינו עד כשעה לפני שהיינו צריכים לחזור לשדה. עשינו את זה דרך חברת הנסיעות.




טיסה

חברת איירופלוט הרוסית – המטוסים היו מעולים, עד הטיסה האחרונה כשקיבלנו מטוס גדול עם מושבים נוחים וטלוויזיה פרטית, אבל בלי מקום לרגליים. אני הייתי מוותרת על הטלוויזיה בשביל מרווח יותר גדול, כמו בטיסות הקודמות. סה”כ הטיסה בסדר, מקבלים שמיכה וכרית, אוכל גרוע. תביאו מהבית מי שחשוב לו.

בית מלון

ישנו במלון T3 tirol. הוא במקום טוב – לא רחוק מכיכר אספניה ומרחק יריקה מהמטרו הנהדר של מדריד. המלון טוב למי שיוצא בבוקר וחוזר בלילה לישון, ממש לא למי שמחפש מלון לבלות בו. המלון נקי, החדר היה נקי, נחמד ובהחלט נוח. לדעתי, עדיף לא להזמין א. בוקר אלא לאכול בחוץ.
א. בוקר קרה – גבינות, נקניק, לחם, חמאה, עגבניה, מתוק. הקפה בסדר, לא יותר מזה.

קניות

למי שאוהב קניות – תשאירו הרבה זמן לפרימרק- 4 קומות של טירוף חושים זול למי שאוהב.

מסעדות

השוקולוטה והצ’ורוס בסאן חימנס, פשוט מדהים! שווה לעמוד בתור, עובד 24 שעות. את המסעדה האיטלקית אובן לא ממש אהבתי, יש בארץ טובים יותר. ממליצה לאכול בשוק סאן מיגל, טרי וטעים! שוק סאן אנטון מקסים! בערב שבו בגג ותשתו משהו, מלא אנשים ואווירה מדהימה. ביום ראשון יש שוק פשפשים מקסים ומאוד גדול!

טולדו

תסדרו שיהיה לכם זמן לצאת לטולדו. היינו שם היום וזו עיר מדהימה. הולכים ברחוב ומרגישים כאילו חוזרים למאה ה- 13… הקתדרלה שם – נפלה לי הלסת. בחיים לא ראיתי דבר כזה, שמה את זו של ברצלונה ולונדון בכיס הקטן. כדאי לקחת רכבת- חצי שעה לכל כיוון, לקחת מונית או אוטובוס לכיכר המרכזית. יש שם מרכז תיירות, לקחת מפה ולהתחיל ללכת. העיר כולה עליות ומורדות אז כדאי להצטייד בנעליים טובות. כשמגיעים לאתר הראשון, כדאי לשלם 9€ לכניסה ל- 7 אתרים, ללא הקתדרלה, שאותה משלמים בנפרד. דרך אגב, לקתדרלה תשאירו הרבה זמן. אם אתם אוהבים, קחו אודיו כלול בתשלום (10€) ופשוט תהנו!

פארק רטירו היה סגור (מרץ 2018) בגלל תאונה שהייתה שם, לא ידוע כרגע מתי ייפתח.

המלצה אישית – ללכת לאיבוד בסמטאות הקטנות, פשוט כייף! תמיד חוזרים לאיזו כיכר, אז זה לא ממש ללכת לאיבוד.

תהנו!