פארק הטבע פאוניה, מדריד | Faunia Nature Park

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות במדריד ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם פארק הטבע פאוניה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לפארק הטבע פאוניה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע כללי

פארק הטבע פאוניה (Faunia Nature Park) ממוקם מזרחית למדריד, כ-20 דקות נסיעה ברכב פרטי. מדובר בגן חיות וגנים בוטניים בו נמצאות מגוון חיות בסביבה המדמה את סביבתן הטבעית.

הפארק נפתח בשנת 2001 ומונה מעל 4,000 חיות מ-500 מינים שונים. הוא מוכר בעיקר בזכות אריות הים המתגוררים בו.

הפארק מחולק לשישה אזורים, כל אחד מאופיין במערכת אקולוגיית אחרת – ג’ונגל, מדבר, אפריקה, חוף ומפרץ, הקוטב הדרומי ומצולות הים. כל אזור מאופיין בחיות שונות – יונקים, ציפורים, דגים, זוחלים וחסרי חוליות; כמו גם במופעי בידור שונים ופינות ליטוף. ברחבי הפארק תוכלו ליהנות מ-6 מזנונים ומסעדות שונות.

למור בגן חיות

תוכלו לראות גם למורים בפארק פאוניה

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




מה רואים?

בפארק תעברו בין מערכת אקולוגית אחת לאחרת ותוכלו לחוות אותן באופן הכי מדוייק שיש, ובמקביל. מדובר בחוויה לכל החושים, לילדים ולגדולים כאחד. תרגישו מהי לחות טרופית ומספר דקות לאחר מכן תזכו להרגיש את הקור בהם חיים הפינגווינים. יש כאן הר געש פעיל והעתק של יערות הגשם באמזונס.

בין החיות שתזכו לראות מקרוב – למורים, סוריקטות, שפני סלע, קופים, ציפורים אקזוטיות, פלמינגו, פינגויינים, כרישים ועוד.

במתחם הפינגווינים מותקנים מיקרופונים כך שתוכלו לשמוע אותם ממש מקרוב, בפינת הליטוף תזכו ללטף קופים, למורים ושפני סלע, להסתובב בין אלפי פרפרים, להאכיל תנינים ולשחות עם פרות ים.

יש פה מגוון מופעי בידור – מופע ייחודי של יונקים ימיים כמו דובי ים ואריות ים, מופע תוכים, מופע נחשים, דימוי סופה טרופית ועוד.

מפת פארק הטבע פאוניה

מפת גן החיות – לצפייה במפה אינטראקטיבית (מומלץ!)
(צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)

אטרקציות נוספות לילדים ומשפחות במדריד

שאלות ותשובות נפוצות על פארק הטבע פאוניה

מומלץ להקדיש לביקור בפארק הטבע פאוניה 6 שעות.

ניתן להגיע מרומא לפארק הטבע פאוניה באמצעות רכב שכור או תחבורה ציבורית.

בהגעה ברכב שכור, ניתן לעלות על כביש A3 לכיוון ולנסיה, לצאת ביציאה 6 – Valdebernardo. ניתן להזמין רכב שכור במדריד בלינק זה או בלינק זה. מומלץ למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לפארק הטבע פאוניה , אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור.

בהגעה ברכבת, רכבות C2 ו-C7 יוצאות מתחנת הרכבת המרכזית שבמדריד (אטוצ’ה – Atocha) ומגיעות עד לתחנת הרכבת Santa Eugenia הנמצאת בסמוך לפארק.

בנוסף ניתן להגיע באמצעות מטרו קו 9 (סגול) עד לתחנת Valdebernardo. 

בין המלונות המומלצים באזור פארק הטבע פאוניה ניתן למנות את מלון Gare de Madrid, מלון Moderno,luminoso con plaza de garaje ומלון Residencial Caliza.




המלצות "הכל על"

  • מומלץ להגיע מוקדם כדי להימנע מתורים ארוכים ועומס בפינות הליטוף.
  • קיימים כרטיסים שונים ומשולבים למשפחות, ולכן אם אתם מטיילים עם ילדים מומלץ לבחון את האפשרויות.
  • קיימת אפשרות לרכוש כרטיס משולב יחד עם פארק וורנר ברדרס מדריד או יחד עם גן החיות והאקווריום של מדריד.
  • במקום ניתן להשכיר עגלת ילדים.
  • במקום ניתן להשכיר כיסא גלגלים. אך שימו לב, יש מספר מוגבל ולכן מומלץ להתעדכן לפני ההגעה ולוודא ששומרים עבורכם כיסא.
  • שימו לב כי חלק מהאינטרקציות עם החיות כרוחות בתשלום נוסף. למשל האכלת תנינים – 6 אירו. במקרים מסויימים נדרש תשלום עבור האוכל (בין 0.5-2 אירו).
  • למגיעים עם רכב שכור – שימו לב כי קיימת חניה במקום בעלות של 5.5 אירו ליום. מומלץ להסדיר את נושא התשלום עם ההגעה לפארק על מנת להימנע מעיכובים ביציאה (למידע נוסף על השכרת רכב במדריד והשכרת רכב בספרד).
  • כדאי מאוד לשים לב. גן החיות פועל במתכונת מצומצמת בחודשי החורף (כלומר הוא לא פתוח בכל יום). בדקו זאת לפני שאתם מתכננים לבקר במקום.
  • ​מחיר: מבוגר – 27 אירו. ילדים בגילאים 3-7 – 20 אירו. ילדים מתחת לגיל 3 – חינם. פנסיונרים (65+) – 20 אירו. בעלי קשיי התניידות – 19 אירו (מלווה ללא תשלום נוסף). כמו כן ישנן הנחות לקבוצות גדולות ולמשפחות.

מידע שימושי על פארק הטבע פאוניה

שעות פתיחה

ימים שני עד שישי 10:30-17:00, ימי שבת וראשון 10:30-19:00. שעות הפעילות עשויות להשתנות, ניתן לבדוק באתר האינטרנט את שעות הפעילות לפי תאריך

כתובת

Av. Comunidades, 28, 28032, מדרידספרד

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו 9 (סגול) עד לתחנת Valdebernardo

directions_subway

רכבות C2 ו-C7 יוצאות מתחנת הרכבת המרכזית שבמדריד (אטוצ’ה – Atocha) ומגיעות עד לתחנת הרכבת Santa Eugenia הנמצאת בסמוך לפארק

directions_car
רכב

לעלות על כביש A3 לכיוון ולנסיה, לצאת ביציאה 6 – Valdebernardo