שוק פטיקוט ליין – Petticoat Lane Market

מידע כללי

שוק פטיקוט ליין (Petticoat Lane Market) הוא שוק בגדים ואקססוריז בעיקר. ניתן למצוא שם מציאות במחירים שווים לכל כיס, ואף ניתן להתמקח על המחירים. הרבה ישראלים נוהגים להגיע לשוק זה ולכן הרוכלים כבר מתורגלים, לפעמים מדברים בעברית וצועקים מחירים – כמו בבית!

מדובר באחד השווקים המוכרים והוותיקים של לונדון, הוא כולל דוכנים ואפשר למצוא בו בעיקר בגדים, נעליים, חגורות, שעונים, תכשיטים, מזוודות ועוד. בנוסף, יש מספר דוכנים של מעילי עור במחירים לא גבוהים.




השוק נמצא ברחוב מידלסכס (Middlesex Street) באזור לונדון סיטי שבלונדון. השוק מתקיים בכל ימות השבוע, אבל היום העיקרי הוא יום ראשון בשעות הבוקר. השוק נמצא על שני רחובות גדולים: Wenworth Street Market – הפתוח 6 ימים בשבוע, ו -Middlesex Street Market – הפתוח רק ביום ראשון. לכן מומלץ להגיע ביום ראשון מוקדם בבוקר כדי לא לפספס.

רבים טוענים כי השוק עצמו לא שווה, המוצרים הנמכרים נראים זולים ולא תמיד אפשר למצוא שם דברים שווים – אבל אם אתם כבר באזור, ובא לכם לראות צד קצת אחר של לונדון, אז תקפצו ביום ראשון לשוק, תחפשו מציאות ומזכרות ותחזרו מחוייכים ושמחים.




המלצות "הכל על" למבקר בשוק

  • אפשר לשלב את ההגעה לשוק עם שוק נוסף מומלץ – שוק ספיטלפילדס, הממוקם לא רחוק.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור זה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה למשל), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת ליברפול סטריט (Liverpool Street Station) , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.

מידע שימושי

  • כתובת: Middlesex Street, London, E1
  • איך מגיעים?
    • טיוב: תחנת Aldgate – קו Circle וקו Metropolitan.
  • אתר: מידע מאתר London Town

 

מפה