שוק בריק ליין – Brick Lane

מידע כללי

שוק בריק ליין (Brick Lane Market), כשמו כן הוא, ממוקם בשכונת בריק ליין שבמזרח לונדון. השוק הוא בעצם שוק פשפשים, הפועל רק בימי ראשון בבוקר בשעות 9:00 עד 17:00, ומציע מגוון של דברים שאת רובם אי אפשר לתאר במילים, משום שכל רוכל פשוט מוציא למכירה את כל מה שהוא חושב לנכון.

אפשר למצוא שם חפצי יד שנייה הנעים בין ווינטאג’ מיוחד (כלומר – מציאות), ובאמת ניתן למצוא שם דברים מגוונים ומיוחדים משום שהשוק נמצא בשכונה בה יש מספר רב של מהגרים. אם אתם אספנים או אוהבי מוצרי וינטאג’ – כדאי לבקר בשוק זה. וגם אם לא קניתם כלום – לפחות ראיתם כמה דברים מיוחדים.




לא צריך לדאוג שמזג-האוויר יהרוס לכם את החוויה, משום שיש איזור מקורה של השוק, אשר נקרא The Old Truman Brewery, החלק הטרנדי של שוק, בו מוכרים מעצבים את בגדיהם, תכשיטים, תיקים וכו’.

באזור השוק עצמו יש רחובות מאוד יפים ומשורטטים, הרבה בתי קפה נחמדים וחנויות בוטיק. מספר חנויות למשי ליד השוק, שאותן מנהלים הודים שגרים באיזור.




המלצות "הכל על" למבקר בשוק

  • ליד השוק ניתן למצוא שוק נוסף אשר מומלץ בעינינו – שוק הפרחים של רחוב קולומביה, אשר גובל בו. אם בא לכם להנות מצבעוניות וריחות כדאי לבקר גם בשוק זה.

מידע שימושי

  • כתובת: 123 Brick Ln London E1 6SE, UK ‎ 7.9 ft S
  • איך מגיעים?
    • טיוב: קו London Overground לתחנת Shoreditch High Street 31 או תחנת Aldgate east
  • אתר: https://www.visitbricklane.org/

 

מפה