הרודס – Harrods

מידע כללי

הרודס (Harrods) היא חנות כלבו יוקרתית וותיקה הנמצאת באיזור ווסטמינסטר, במרכז לונדון. החנות היא ענקית ואפשר למצוא בה הכל – בגדים יוקרתיים ומוצרי בישום ואף קישוטים לחג המולד. המחירים הם אינם זולים בדרך כלל, אבל שווה לבקר שם בכל זאת רק כדי לספוג את האווירה (מה שנקרא window shopping).

כדאי לדעת! – בחנות יש קומה שלמה המוקדשת לדיסני (קומה 4) – אז אם אתם עם הילדים, נחמד מאוד לבקר.

 




את הביקור בחנות ניתן לשלב עם סיור רגלי באזור ווסטמינסטר או ביקור באחד מאתרי האזור (למשל ארמון המלכהארמון ווסטמינסטר וכו’), סיור שופינג הכולל מסע קניות באוקספורד סטריט (הרחוב קרוב יחסית לחנות), מנוחה באחד הפארקים באזור (הייד פארק קרוב מאוד לחנות) ו/או ביקור באחד מהמוזאונים של קניגסטון (ההסטוריה של הטבעהמדע או ויקטוריה ואלברט).

החנות היא לא רק מקום לקניות, היא מאפשרת חווית קנייה ובילוי תוך כדי. למרות שאסור לאכול בתוך החנות עצמה, יש קומה שלמה המוקדשת לאוכל ובה בתי קפה, מסעדות וברים, אשר ניתן למצוא שם אוכל מכל העולם. מומלץ לטעום את השוקולד המיוצר במקום.

כדאי לדעת! – החנות הוקמה כבר בשנת 1849, אך עקב שריפה שפרצה במבנה בנו אותה מחדש בשנת 1883 – המבנה שאנו רואים היום.
כיום החנות שייכת למוחמד אל-פאיד, מליארדר מיצרי, שקנה את החנות תמורת 615 מליון ליש”ט. בנו של אל-פאיד היה בן זוגה של הנסיכה דיאנה, ונהרג עימה בתאונת הדרכים, ולכן יש פינת זיכרון המוקדשת להם בתוך החנות.




המלצות "הכל על" למבקר בחנות

  • בתקופת חג המולד (ובעיקר בתקופת הסיילים שלאחריו) ההנחות בחנות גבוהות ויכולות להגיע עד כ70%.

מידע שימושי

  • כתובת: 87-135 Brompton Rd, London SW1X 7XL, United Kingdom
  • איך מגיעים?
    • טיוב: תחנת Knightsbridge – קו Piccadilly
  • אתר: https://www.harrods.com

 

מפה