1. עמוד הבית
  6. »
  7. סוף שבוע זוגי ארוך בלונדון – אנה פינגרט אוחיון

סוף שבוע זוגי ארוך בלונדון – אנה פינגרט אוחיון

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – לונדון למטיילים – London for travelers

לונדון, מה יש לומר, היא פשוט מדהימה ויש בה הכול מהכול. אני ובעלי הגענו לסופש ארוך והחלטנו פחות להתמקד במוזיאונים ופשוט לטייל.

נחתנו בערב ביום רביעי והגענו בערב לדירה שהזמנו באיזור פדינגטון 5 דקות מהכניסה לפארק קנזינגטון.
ביום חמישי יצאנו לסיור חינמי דרך חברת sandman, הסיור היה מרתק והמדריך היה מעולה, לדעתי דרך טובה להתחיל עם הטיול. הסיור נקרא royal tour. אחרי הסיור הלכו למגדל הסקיי גארדן ממנו יש נוף מהמם של כל לונדון. הכניסה בחינם, אבל צריך להרשם מראש באתר. מעבר לנוף יש גינה מהממת בתוך הבניין.
בערב הלכנו להצגה Wicked שהייתה מושקעת ביותר נהנתי מעל רגע, בהחלט מומלץ. שמענו המלצות על Book of morman, אבל בשבילנו הכרטיסים היו יקרים אז ויתרנו.
ביום שישי טיילנו באזור גשר לונדון, מצודת לונדון ולאחר מכן צהריים בשוק בורו. שוק מהמם עם אוכל מעולה, חלקנו fish and chips והמבורגר שהיו טעימים מאוד. לאחר מכן עשינו סיבוב קניות קצר באוקספורד, טיול באזור סוהו שהיה מפוצץ בחברה צעירים שנהנו ממזג האוויר הנוח עם בירה בצד.
ארוחת ערב במסעדה שהומלצה- yuayauatcha. האוכל היה מעולה והמסעדה הייתה מפוצצת, אבל המסעדה יקרה ולא בטוחה שהיה שווה את הכסף. לקינוח קפצנו לקולנוע בכיכר פיקדילי, כי איך אפשר בלי איזה סרט של הavengers.

את יום שבת התחלנו בטיול בארמון קנזינגטון והייד פארק, מקומות מהממים שאפשר לשוטט בהם שעות, בעיקר במזג אוויר נחמד. לאחר מכן קפצנו לשורדיץ לסיבוב גרפיטי וארוחת צהריים במסעדת dishoom. מסעדה הודית עם אוכל אותנטי, טעים ודי חריף. היה מדהים.
בגלל שהתחיל לרדת גשם חיפשנו מקום עם מחסה והגענו ממש במקרה לשוק מקורה (לא זוכרת את שמו), השוק היה הומה עם דוכני אוכל, מוזיקה טובה ואווירה צעירה. משם המשכנו לשוטט בבריק ליין והגענו לשוק ויטנג’ מגניב ביותר.
סגרנו את היום עם סיור נוסף של חברת sandman שנקרא grim reaper tour- שוב המדריכה הייתה מהממת ומצחיקה בטירוף, סיפרה סיפורים על הוצאות להורג וכמובן על עלילות ג’ק המרטש, מלבד העובדה שלא הפסיק לרדת גשם היה מגניב ביותר.
ביום ראשון עשינו סיבוב בקמדן מרקט, שוק מגניב וגדול בו פגשנו יותר ישראלים מאשר בכל ימי הטיול שלנו. המשכנו לעוד סיבוב קניות בקניון westfeild וסיימנו עם היום עם טיול רגלי באזור נוטינג היל.

התחבורה בעיר מדהימה ופשוט קל להתמצא בה, אנחנו היינו עם google maps כל הטיול וכמובן שלא הזיק שאנשים בלונדון חברותיים ועוזרים מאוד.