1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים בלונדון
  6. »
  7. כמה תובנות מטיול קצר עם ילדים בלונדון – איציק שטיינבר

כמה תובנות מטיול קצר עם ילדים בלונדון – איציק שטיינבר

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – לונדון למטיילים – London for travelers

 

היי!

אז ככה, חזרתי עכשיו מטיול קצר בלונדון ולתועלת הציבור אפרסם כאן כמה תובנות ואת המסלול.

היום הראשון

נחתנו ביום ראשון בערב בטיסת וויזאייר ללוטון. משם לקחנו שאטל של בועז לגולדרס גרין, עלה 20 פאונד לאדם. מומלץ ביותר!
שהינו בליל ההגעה במלון קינג סלומון – לא מומלץ. ווייפיי עולה כסף.
בשאר הימים שהינו במלון Central Hotel בגולדרס גרין. מלון פצצה, מומלץ ביותר! מיקום מצוין, ארוחת בוקר כשרה, מלון קטלני.

היום השני

יצאנו בבוקר לראות את החלפת המשמרות. מומלץ ללכת לפני, זה מרחק של 4 דקות מהארמון למקום שבו הם מתאמנים לפני הטקס. רואים הכל פצצה ואין אנשים. משם צעדנו לכיוון הלונדון איי דרך אזור הביג בן. התור לגלגל הלך מהר יחסית, תצפית נחמדה ומומלצת בעיקר בשביל החוויה. הסיבוב אורך כ- 30 דקות ועולה 27 פאונד. משם לקחנו שייט לשגר מצודת לונדון. עלות השייט 5 פאונד למחזיקי כרטיס אויסטר. עלינו לגשר לרצפת הזכוכית, עולה 10 פאונד. מומלץ מאד! משם טיילנו לאורך המצודה וחזרנו לגולדרס גרין, אכלנו ארוחת ערב במסעדת tabun – אל תתקרבו אליה. עשינו קצת קניות אוכל בסופר הכשר שיש בו הכל וחזרנו למלון.




היום השלישי

יצאנו לסיור באיצטדיון האמורויות- ארסנל. עלות הסיור 22 פאונד. מומלץ לאוהדי כדורגל. משם המשכנו לכיוון ונציה הקטנה – אזור יפהפה. הלכנו שם מסלול של כ- 45 דקות על שפת הנהר אל עבר הקמדן טאון. הגענו לקמדן טאון, הסתובבנו בשווקים – מקום מדהים. משם הלכנו לחנות “הרודס” החנות של הקטארים. מקום עם סטייל ברמה שלא רואים בהרבה מקומות ומחירים שגם לא רואים בהרבה מקומות. להגיע לשם, כמובן לא בשביל לקנות אלא בשביל החוויה וכמקום לעצור בשירותים. יש בשירותים בשמים יקרים מאוד לרווחת הציבור.
משם נסענו לכיכר לייסטר לחנות ההזויה והענקית של לגו ושל סוכריות m&m. משם המשכנו לכיכר פיקדילי – מופעי רחוב ופסלים אנושיים ואווירה מדהימה. חזרנו לגולדרס גרין, התפנקנו במסעדת “חומוס בר” – אוכל ברמה גבוהה, מחירים חופפים לארץ בערך, שירות מצוין וצוות דובר עברית.

היום הרביעי

יצאנו לאורוות המלכותיות. עולה 11פאונד. נחמד מינוס, מומלץ עם ילדים. משם הלכנו לשער הניצחון, מקום נחמד לתמונות. משם נסענו לקובנט גארדן, משם המשכנו לצ’יינה טאון ומשם לאוקספורד. העברנו כמה שעות בפרימארק, יש חנות דיסני נחמדה מאוד – בפרט עם ילדים. יש גם חנות צעצועים מטורפת של 5 קומות. אם אתם עם ילדים, אתם חיביים ללכת לשם, אפילו רק בשביל החוויה. חרשנו את כל האוקספורד וחזרנו לגולדרס גרין. אכלנו במסעדת “pita” – מסעדה מומלצת עם אווירה ישראלית. פלאפל לאפה, שווארמה ועוד. מחירים מעולים.

היום החמישי

יצאנו על הבוקר עם שאטל של בועז ללוטון ומשם חזרה לארץ!

אין על לונדון…