טיול משפחתי בלונדון – אתי גלזר טויסטר

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – לונדון למטיילים – London for travelers

 

זהו, תם ונשלם הטיול שלנו ללונדון. משפחה 5 בוגרים. נעזרנו בטיפים שקיבלנו פה. באנו עם מסלול מוכן ודי מהר הבנו שלא ניתן יהיה להצמד אליו. כל ערב תכננו את יום המחרת.

בשלושת הימים הראשונים היה מזג אוויר מדהים, אפילו בחלק מהזמן היינו ללא מעילים. בשלושת הימים האחרים היה מעונן עד גשום. היינו בכל המקומות שהוזכרו פה בקבוצה כבר ולכן לא אחזור על כך.

נחתנו ב- 4.4.2018 והגענו למלון ב- 23.00 הלכנו לישון ולמחרת התחלנו את היום בפיקדילי. טיילנו באזור היה מזג אויר יפה אביבי. היינו בצ’אינה טאון. בחנות m&m, חנות הלגו. פשוט טיילנו להנאתנו. חזרנו למלון להתארגנות לקראת מלך האריות בערב.




ביום השני היינו במאדם טוסו בחלק הראשון של היום ובחלק השני בשוק קמדן.
ביום השלישי עשינו קניות. פריימרק ואוקספורד סטריט ובערב הופעה על שירי מייקל ג’קסון.
ביום הרביעי ארמון בקינגהאם חילופי המשמרות ואז הלכנו ברגל דרך הפארק עד פיקדילי שוב. הסתובבנו והלכנו ללונדון איי. אחר הצהריים היינו במשחק כדורגל של צ’לסי.
ביום החמישי היינו בפטיקוט ליין ובספיטלפילדס. ירד גשם זלעפות ובסוף היום הלכנו לקניון ווסטפילד. רצינו לבקר בפטיקוט ליין. הגענו לשם והשוק היה קטן וכלל רק אוכל. מישהו הפנה אותנו כמה רחובות הצידה ונתגלה לנו מקום משגע שנקרא ספיטלפילדס. מומלץ בחום מקום נעים עם חנויות ושוק מקורה. לא מתוייר, ממש כיף היה להיות שם.
ביום השישי טסנו חזרה.

אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל החוויה הכי גדולה היתה המשחק של צ’לסי נגד סאות המפטון. אני לא אוהבת כדורגל אבל זה היה פשוט מדהים בלתי ניתן לתאר ובהחלט מבחינתי גולת הכותרת בטיול.