1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים בלונדון
  6. »
  7. ארבעה ימים של טיול חברים בלונדון – רפאל קאנטי

ארבעה ימים של טיול חברים בלונדון – רפאל קאנטי

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – לונדון למטיילים – London for travelers

 

סיכום טיול חברים וארבעה ימים בלונדון.
עיקר הטיול היה שווקים ואוכל והיה גם משחק כדורגל באמצע.

תחבורה

הזמנתי הסעה משדה התעופה בלוטון למרכז העיר (וגם חזרה) דרך מוטי הסעות. רכב שלקח רק אותנו ללא נוסעים נוספים ב- 20£ לאדם. הנהג הגיע בדיוק בזמן גם בהלוך וגם בחזור. את הכל סגרנו בהתכתבות וואטסאפ. מומלץ בחום! מוטי- +44 7979 142105
בתוך העיר נסענו בעיקר בטיוב, מומלץ לקנות את כרטיס האויסטר. זה מה שאנחנו עשינו.

שווקים

שוק גריניץ – Greenwich market – שוק לא גדול אבל יפה. דוכני אוכל מעניינים וטעימים כמו ראמן בורגר. ההגעה עם טיוב קו אפור (jubilee line) וירידה בתחנה Canary wharf. משם הליכה של מספר דקות ואתם בשוק. ממש קרוב לשוק קיים בית קפה נעים וטעים שהתברר כרשת בשם Bill’s.

שוק בורו – Borough market – שוק אוכל גדול מגוון עם אוכל טעים טעים טעים. מנות כמו אויסטרים טריים וכוכב ים, סמוסה הודית, פאי אנגלי, עוגת גבינה וקרמל ועוד הרבה דוכנים. ההגעה עם טיוב לתחנת London bridge משם הליכה קצרה ואתם בשוק. מומלץ מאוד.

שוק מאלטבי – maltby street market – במרחק הליכה של עשר דקות משוק בורו נמצא שוק מאלטבי ממש מתחת לפסי הרכבת נמצא שוק צבעוני ושוקק חיים. מלא דוכני אוכל ובירות וקפה. אנחנו אכלנו שם בדוכן הסטייק והצ’יפס וקינחנו ב- paris brest מצוין ( דוכן הקינוחים והעוגות נמצא ממש בסוף השוק).

שוק קמדן – Camden market – שוק ענק שנמצא במה שהיה בעבר בית חולים לסוסים. מלא חנויות ודוכני אוכל. מומלץ לאכול בדוכן ההמבורגרים ההודי, מיוחד וטעים. ההגעה עם הטיוב בקו השחור (chalk farm) והליכה של מספר דקות.




מסעדות

מסעדה יפנית – Chotto Matte – אכלנו שם בערב ( מובן שהזמנו שולחן מראש דרך אתר המסעדה) האוכל פשוט טעים. השירות היה מצוין והמחיר לא בשמים לארוחת שיירינג כולל בקבוק יין.

מסעדת L’Atelier de Joel Robuchon – מסעדת כוכב מישלן שמצאתי בהמלצות בקבוצה. בהחלט מומלצת ביותר. הזמנתי מראש עסקית צהריים במחיר מצחיק של 39£ לאדם שכוללת מנה ראשונה, עיקרית, קינוח בקבוק מים וכוס יין. את המנות גם מזמינים מראש דרך אתר המסעדה. הכל היה פשוט מצוין. אוכל טעים ומדויק והשירות היה נפלא. מומלץ!

מסעדה אסיאתית ודים סאם – Dumpling Legend – זו מסעדה שאני כבר חוזר אליה פעם שלישית. למי שאוהב דים סאם ודאמפלינג זה המקום. בנוסף, מנות אסיאתיות טעימות אש ומסעדה ממש ממש לא יקרה. מומלץ!

מסעדת טאפאס פרואנית – ceviche – מסעדה לא זולה אבל טעימה מאוד. אווירה צעירה קצת רועשת, אבל מומלצת.