כרטיסים מאחורי השער באצטדיונים בלונדון

שאלה:

שלום ותודה על המענה עד כה.
אני רוצה להזמין כרטיסים למחשק בינואר בלונדון ומנסה להבין, עד איפה נחשבים המושבים כמושבים שמאחורי השער?




תשובה:

שלום. הכרטיסים המוגדרים מאחורי השער (בחלק מהקבוצות מוגדרים כ Short side) הם הכרטיסים הממוקמים בצידו הצר של האצטדיון מאחורי השערים במערכת שלנו הם מסומנים בצבע שונה על מנת שיהיה קל לזהות אותם בתרשמי האצטדיונים. החלוקה בין יציעים המוגדרים לאורך המגרש ובין יציעים המוגדרים מאחורי השער היא בדרך כלל החלוקה הרשמית הנהוגה במועדון או על ידי הנהלת האצטדיון.

אם כבר שאלת כמה נקודות על כרטיסים מאחורי השער לכדורגל בלונדון:

1. הכרטיסים מאחורי השער הם כמובן זולים יותר מאשר כרטיסים לאורך המגרש.

2. הכרטיסים מאחורי השער נבדלים בניהם בחלק מהצטדיונים (במיוחד הגדולים יותר כמו וומבלי,האימירויות וסטמפורד ברידג’) במרחק מהמגרש המשפיע על מחיר הכרטיס – ככל שהישיבה קרובה יותר למגרש היא יקרה יותר.

3. לא תמיד מומלץ לשבת קרוב מאוד למגרש ביציעים מאחורי השער – לפעמים עדיף לשבת קצת למעלה כדי להימנע מהסתרה של השער עצמו וכדומה – זה תלוי באיזה אצטדיון מדובר ורלוונטי יותר באצטדיונים הקטנים.

תרשים של אצטדיון הסטמפורד ברידג’
היציעים מאחורי השער מסומנים בכתום

בנוסף, להלן מידע רב שאולי יעניין אותך על:
כרטיסים לארסנל
כרטיסים לצ’לסי
כדורגל בלונדון
ועל לונדון באופן כללי.

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

המלצות כלליות למזמינים כרטיסים לכדורגל בלונדון:

  • לא לכל משחק צריך להזמין כרטיסים מראש דרך סוכנים (גם לא דרך המערכת שלנו), אפשר בחלק גדול מהמקרים לבצע את ההזמנה דרך האתרים הרשמיים של הקבוצות. בלונדון המצב יותר בעייתי מאשר למשל בברצלונה, במדריד או ברומא. למשחקים של הקבוצות המבוקשות צ’לסי וארסנל, לא פשוט להשיג כרטיסים שאינם כרטיסים רשמיים ויקרים. לעומת זאת, במשחקים של טוטנהאם מדובר באצטדיון גדול שאינו מתמלא ובמשחקים של הקבוצות הקטנות יותר, בוודאי באלו של הליגה השניה, יש לא פעם כרטיסים פנויים שקונים ישר מאתר הקבוצה או בקופות האצטדיון. מצד שני, יש יתרונות בהזמנה מראש דרך סוכנים מקצועיים. כשמדובר בקבוצות הגדולות, ו/או במשחקים חשובים או כשמדובר בכרטיסים מבוקשים, אין ממש אופציות אחרות לרכישת כרטיסים. בסופו של דבר, כל מקרה לגופו. אפשר לקרוא על כך בעמוד המפורט על: כרטיסים לכדורגל בלונדון ולהתייעץ עימנו).
  • בלונדון יש משמעות לא קטנה לסוג הכרטיס. אם בחרתם בכרטיס רשמי של הקבוצה, אתם משלמים יותר כסף (לעיתים עבור חווית צפייה פחות טובה), אך אתם עם ראש שקט. אם אתם מזמינים כרטיס יד שניה (לרוב כרטיס של מנוי שמוכר את כרטיסו), אתם יכולים לחסוך כסף ולשפר את רמת הישיבה, אבל אתם צריכים לעמוד בכללי התנהגות מסויימים ולהיות מוכנים שהסדרנים אולי ישאלו אתכם שאלות כאלו או אחרות. לדעתנו, לכל תייר יש את האופציה שמתאימה ביותר עבורו ואין פה נכון ולא נכון. אנו ממליצים מאוד לקרוא את עמוד זה – כרטיס רשמי וכרטיס מנוי לכדורגל בלונדון ולהתייעץ עימנו לפני ההזמנה.
  • שימו לב! כמעט תמיד (אלא אם מצויין אחרת), הישיבה במשחקים בעיר היא עם אוהדי הקבוצה המארחת. יש להתנהג בהתאם וכמובן לבוא בבגדים מתאימים. לא נעים ואף יכול לגרור סילוק מהאצדטיון, אם למשל תגיעו לאצטדיון האמירויות (האצטדיון של ארסנל) עם חולצה של צ’לסי.
  • בכל הנוגע למלונות למגיעים לצפות במשחק. לא מומלץ ללון ליד האצטדיונים השונים, מכיוון שהם רחוקים מהמרכזים התיירותיים של העיר. כל האצטדיונים נגישים מאוד בתחבורה ציבורית, כך שלישון באיזור מרכזי אך מרוחק מהם לא יהווה בעיה. כדאי לבדוק עמוד זה בנושא – מלונות בלונדון לחופשת כדורגל.
  • אנו משתדלים לסקור את המשחקים המבוקשים שיש בלונדון בעמוד זה: כדורגל בלונדון.
  • כשאתם בוחרים סוכן שיסגור לכם חבילת ספורט בלונדון, חשוב שתבדקו את האמינות והזמינות שלו. בנוסף בדקו שהוא יודע להתאים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים: את המלון, הטיסה והכרטיסים הנכונים >>> בדקו אותנו לפני שאתם מזמינים, TIKTIK מתמחים בחבילות כדורגל והופעות (תוכן זה הינו תוכן פרסומי ולא המלצת מערכת הכל על).